🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35455.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بررسی بازی پاپالند؛ کله‌ها هم گاهی خسته می‌شوند

خیلی سخت است پاپالند را بازی کنید و عاشقش نشوید. پاپالند با داستان خود هم به اندازه Plants Vs Zombies عجیب است و هم به لطف طراحی هنری، افکت‌های صوتی و تا حدودی ایده‌های گیم‌پلی ...

خیلی سخت است پاپالند را بازی کنید و عاشقش نشوید. پاپالند با داستان خود هم به اندازه Plants Vs Zombies عجیب است و هم به لطف طراحی هنری، افکت‌های صوتی و تا حدودی ایده‌های گیم‌پلی عنوانی «اوریجینال» به حساب می‌آید؛ بازی از همان ابتدا با روایت داستانش سعی کرده متفاوت باشد و در ادامه نیز به کمک بقیه بخش‌ها به هدفش می‌رسد.

پاپالند در جشنواره‌هایی که حضور داشته، موفق شده جایزه‌های مختلفی ببرد

پاپالند: فرار کله‌ها اثر بی نقصی نیست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - ولی وقتی ویژگی‌های مثبت آن را می‌بینیم و آن‌ها را با کلیشه‌های دنیای موبایل مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که پاپالند جزو همان بازی‌هایی است که صنعت گیم به آن‌ها نیاز دارد. عناوین انگشت شماری که هر از چند گاهی می‌آیند، سبک‌های فراگیر شده را می‌شویند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - و پایین می‌برند.

هر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - چند این چرخه هیچوقت تمام نمی‌شود و بازی‌های تکراری گوشی‌های همراه باز به موفقیت‌ می‌رسند ولی عناوینی مثل پاپالند: فرار کله‌ها حکم موانعی را دارند که باعث می‌شوند پلتفرم تلفن‌های هوشمند بیش از این به دره کلیشه‌ها سقوط نکند و همچنان سورپرایزهایی در چنته داشته باشد.

داستان بازی از یک نقاشی با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - مداد سیاه آغاز می‌شود. زمانی که به خاطر قیچی، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاغذ نقاشی به چند تکه تقسیم شده و تکه‌های دنیای «پاپالند» به وجود می‌آیند. در این میان شخصیت‌هایی با نام کله‌ها ساکن دنیای پاپالند می‌شوند و در حالی که زندگی خوبی را سپری می‌کردند اما حضور بیگانه‌ها همه چیز را خراب می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان
نمایی از منوی اولیه، سازنده از همان ابتدا خواسته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - با هنرش بازیکن‌ها را شیفته پاپالند کند.

داستان هیچوقت در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - بازی‌های رکوردی مهم نیست ولی استودیوی «نووا گیمر» با استفاده از یک سری اتفاقات عجیب توانسته به عنوانش و شخصیت‌هایی که ساخته هویت ببخشد. پاپالند گیم‌پلی ساده‌ای دارد. در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - بازی نقش کله‌ها را دارید و هر بار که بازی را آغاز می‌کنید باید مراقب باشید تا طعمه بیگانه‌ها نشوید.

با نگه داشتن سمت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - راست یا چپ صفحه، کله به جهتی که خواستید پرواز می‌کند. اگر هم هر دو را بگیرید، او مستقیم بالا می‌رود. در این بین نیز بیگانه‌ها از پایین تیراندازی می‌کنند تا مانع پیروزی کله‌ها بشوند. حالا وظیفه بازیکن چیست؟ در محیط کله‌هایی بادکنکی وجود دارد که اگر چند ثانیه روی آن‌ها بایستید، می‌ترکند.

بنابراین کار ظاهرا سختی پیش رو ندارید، تا جایی که می‌توانید از این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - بادکنک‌ها بترکانید. عناوین رکوردی معمولا بعد از چند ساعت خسته کننده می‌شوند و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - برای پاپالند، توسعه‌دهنده سعی کرده با ویژگی‌هایی تازگی عنوانش را حفظ کند که مهمترین آن‌ها را می‌توانیم به نام دشمنان متنوع بازی بزنیم. در بازی هر چه قدر که پیش می‌روید، دشمنان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - متفاوت‌تری جلوی‌تان را می‌گیرند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان
تغییر نمای دوربین در بازی کاملا استادانه انجام می‌شود.

نکته مثبت اینجاست که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - در پاپالند کاملا هم بی‌ دفاع نیستید و با ترفندهایی قابلیت این را دارید تا بیگانه‌ها را نابود کنید. در بعضی از قسمت‌ها، دو کاراکتر «ابر» و «درخت گوشتخوار» ظاهر می‌شوند و آن‌ها در نبرد با بیگانگان کمک‌تان خواهد کرد. استفاده از این دو موجود چالش‌های خودش را دارد و اگر مراقب نباشید، ممکن است که خودتان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - طعمه‌شان شوید.

بازی هر چند در زمینه گرافیک و صداگذاری بی نقص عمل کرده ولی وقتی پای گیم‌پلی به میان می‌آید، کله‌ها کمی از نفس می‌افتند

سازنده به کمک این ویژگی عنوانش را از اثری که در آن «فقط باید فرار کنید» جدا کرده و با دادن فرصت‌هایی حس برتری را به مخاطب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - داده است. البته این بخش همچنان جای پیشرفت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارد. فرصت‌هایی که از آن‌ها حرف می‌زنیم، خیلی سخت (به خصوص برای ابرها) به وجود می‌آیند و بازی بیش از حد به قسمت فرارش متکی است.

مشکل هم اینجاست که در قسمت فرار از تیرهای بیگانه‌ها، بعد از چند ساعت پاپالند از تب و تاب می‌افتد. در عناوین رکوردی، یکی از ترفندهای سازندگان برای افزایش جذابیت بازی‌ها به آغازهای متفاوت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - باز می‌گردد. به عبارت دیگر هر بار که بازی را شروع می‌کنید شاهد شخصیت‌های جدید، محیط‌های متنوع و در حالت خلاصه‌تر «چالش‌های متفاوت» خواهید بود.

این مسئله - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - خیلی کمتر در پاپالند دیده می‌شود و به همین خاطر بازی با تمام تلاش‌هایش اما نمی‌تواند کاملا از ورطه تکرار فرار کند. در واقع مشکل این نیست که چرا بعد از هر باخت، بازی دوباره از اول می‌آید. مشکل این است که چرا در این موقعیت، دوباره همان شخصیت‌ها و چالش‌ها را با تغییرات خیلی کم می‌بینیم. سازنده تلاش زیادی برای تنوع عنوانش کرده ولی بعضی مشکلات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - کار را خراب کرده است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان
بازی باگ عجیبی دارد؛ در همان موج اول حمله می‌توانید کاری کنید تا تمام بیگانه‌ها توسط درخت گوشت‌خوار خورده شوند. حالا کافیست هر چند وقت یک بار به درخت نزدیک شوید و مرتب 100 امتیاز بگیرید.

احتمالا در اولین نگاه به اسکرین شات‌های بازی، چیزی که چشم‌تان را جلب می‌کند طراحی استثنایی کاراکترها و محیط خواهد بود. منطقی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - هم است، بازی به قدری زیباست که اگر در محیط گیم‌پلی کلمه امتیاز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - وجود نداشت از اسکرین شات‌های پاپالند می‌توانستیم به عنوان پس زمینه کامپیوترها استفاده کنیم.

ولی بگذارید با وجود این طراحی هنری عالی، بزرگترین نکته مثبت بخش دیداری بازی را یک چیز دیگر بنامیم: توجه به کوچک‌ترین جزییات. اینکه بیگانه‌ها برای دقت در نشانه‌گیری چشم‌شان را می‌بینند، دکمه منوی بالای صفحه دو چشم است که گاهی اوقات پلک می‌زند و بعد از تیراندازی موفق، بیگانه‌ها خوشحالی می‌کنند همگی نشان می‌دهند که برای سازنده تک تک المان‌ها اهمیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - داشته است.

برای بخش شنیداری نیز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - همین مسئله به خوبی دیده می‌شود. افکت‌های صوتی استفاده شده به کمک طراحی بازی آمده‌اند و طنز پاپالند را افزایش داده‌اند. سازنده تقریبا برای هر چیزی که در محیط وجود دارد، یک صدای متفاوت و شنیدنی گذاشته و به واسطه آن‌ها توانسته کاراکترها را زنده‌تر کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان
بازی شخصیت‌های مختلفی دارد و از طرفی قابلیت گرفتن یک همراه را نیز دارید. متاسفانه فعلا خبری از بخش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - لیدربورد برای ثبت امتیازات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیست و بخش آموزشی نیز توضیحات کافی را نمی‌دهد.

پاپالند یکی از بهترین‌های موبایل است. ساخته نووا گیمز از لحاظ گرافیکی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - و صداگذاری از بهترین‌های گوشی (نه فقط بین ساخته‌های ایرانی) به شمار می‌رود و با وجود اینکه از لحاظ گیم پلی بازی همچنان جای کار دارد ولی باز همین - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - ایده‌های کنونی هم به اندازه کافی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - پاپالند: فرار کله‌ها را لذت بخش کرده‌اند.

سازنده امیدوارد تا پاپالند در بازارهای بین المللی به موفقیت برسد

بد نیست بدانید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - که در رویداد گیمیستان دیشب، پاپالند توانست دو جایزه «بهترین بازی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - موبایل» و «بهترین طراحی بصری» را به دست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - بیاورد. در گفت و گو با اسماعیل صبوری، مدیر عامل استودیوی نووا گیمز، از تاثیر این موفقیت روی آینده بازی پرسیدیم و او در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - جواب پاسخ داد:

این اتفاق نه تنها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - به ما انگیزه خیلی زیادی می‌دهد بلکه در روحیه تیم هم تاثیر مثبت می‌گذارد. اینکه اعضای تیم قبل از انتشار رسمی بازی نتیجه کارشان را می‌بینند، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - کمک می‌کند تا در ادامه راه با دید بازتر قدم ها را بردارند و تلاششان را بیشتر کنند.

پاپالند در کنار بازار داخلی برای پلی استور هم به صورت محدود منتشر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - شده و به همین خاطر بازی روی این فروشگاه هنوز برای بعضی کشورها در دسترس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - نیست. در پایان اگر می‌خواهید یکی از بهترین‌ بازی‌های ایرانی را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم پاپالند: فرار کله‌ها را از دست ندهید.

دانلود از کافه بازار - دانلود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان - از گوگل پلی

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کرمانشاه استان کردستان

پاپالند: فرار کله ها

سازنده: نووا گیمز قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 37.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone