🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23060.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل در آیفون 12 روی افزایش سرعت تمرکز کرده است

تا پیش از این گزارشاتی در مورد افزایش چشمگیر عملکرد آیفون 12 منتشر شده بودند. حال یک سایت ژاپنی مدعی شده سرعت انتقال فایل بین آیفون ها بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد. بر ...

تا پیش از این گزارشاتی در مورد افزایش چشمگیر عملکرد آیفون 12 منتشر شده بودند. حال یک سایت ژاپنی مدعی شده سرعت انتقال فایل بین آیفون ها بیش از پیش افزایش پیدا خواهد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرد.

بر اساس گزارش سایت ژاپنی Macotakara، آیفون 12 از استاندارد 802.11ay پشتیبانی کرده و فایل ها را با سرعت 20 الی 30 گیگابیت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - بر ثانیه به اشتراک می گذارد.

این استاندارد به اشتراک گذاری سریع عکس و ویدیو بین آیفون ها منجر شده و سرعت AirDrop را نیز بالا خواهد برد؛ بنابراین مک بوک هایی که در آینده روانه بازار می شوند نیز می توانند از این استاندارد بهره مند شوند.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان

اپل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - قصد دارد با به کارگیری این استاندارد علاوه بر بهبود سرعت اتصال بین آیفون ها، اتصال آنی عینک های هوشمند و هدست های VR با - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - آیفون را نیز امکان پذیر کند.

اوایل آذر ماه گزارشی منتشر شد که خبر از افزایش چشمگیر حافظه رم آیفون 12 می داد. همچنین گفته می شود آیفون 12 (احتمالاً مدل - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - های - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - پرچمدار) از چیپست 5 نانومتری A14 بهره می برند. به نظر می رسد اپل عزم خود را جزم کرده تا آیفون 2020 در تمام زمینه ها سرعت بالایی داشته باشد.

حال سوال اینست که آیا آیفون 12 از اینترنت 5G پشتیبانی می کند یا نه. به نظر می رسد این موضوع به فراگیر شدن اینترنت نسل پنجم در ایالات متحده در زمان عرضه شدن این گوشی وابسته خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان

اخیراً «تیم کوک»، مدیرعامل اپل نیز در پاسخ به چنین سوالی گفت:

«من فکر می کنم اینترنت 5G هنوز در مراحل ابتدایی راه اندازی در سطح بین المللی قرار دارد.»

با این وجود برخی تحلیلگران از جمله «مینگ-چی کو» - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - با اشاره به اینکه مصرف کنندگان به دنبال دلیل موجهی برای خرید گوشی جدید هستند، پیش بینی کرده اند که امسال سه مدل آیفون 5G روانه بازار خواهند شد.

در ادامه گزارش سایت ژاپنی مورد بحث آمده که اپل تگ (Apple Tag) نیز اواخر سال - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - جاری میلادی از راه می رسد. - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر کوچصفهان استان گیلان - این گجت به کلید، کیف پول و دیگر وسایل شخصی کاربر متصل شده و از گم شدن آنها جلوگیری می کند. این محصول احتمالاً ضدآب بوده و از شارژ بیسیم (همانند اپل واچ) پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone