🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28033.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دِیزی، ربات بازیافت آیفون‌ها اینگونه کار می‌کند [تماشا کنید]

دیزی یک ربات ۱۰ متری است که با استفاده از ۵ بازوی خود کار بازیافت آیفون‌های از رده خارج شده را انجام می‌دهد. این ربات که سال گذشته معرفی شد، توسط آزمایشگاه بازیافت اپل در ...

دیزی یک - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - ربات ۱۰ متری است که با استفاده از ۵ بازوی خود کار بازیافت آیفون‌های از رده خارج شده را انجام می‌دهد.

این ربات که سال گذشته معرفی شد، توسط آزمایشگاه بازیافت اپل در تگزاس ساخته شده است. این آزمایشگاه برای توسعه تکنولوژی دیزی و کمک به پیشرفت بازیافت قطعات الکترونیکی طراحی شده. اپل امیدوار است این پروژه دانشگاهیان و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر کمپانی‌ها را به همکاری علاقه‌مند کند.

لیزا جکسون، معاون محیط زیست اپل در این زمینه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌گوید: - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - «دیزی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - یک وسیله برای رسیدن به هدف بزرگ ما که ساخت تمام محصولات اپل از مواد بازیافتی است محسوب می‌شود. برای رسیدن به چنین هدفی زمان و نوآوری‌های زیادی نیاز خواهد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - بود.»

به همین دلیل در ادامه نگاهی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - به نحوه فعالیت این ربات خواهیم داشت:

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
این یک ماشین بازیافت الکترونیکی معمولی است که با خرد کردن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - کالاهای از کار افتاده، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن‌ها را به مواد ارزشمندی تبدیل می‌کند.
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
متاسفانه این مواد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - اغلب بهم متصل شده و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دچار ناخالصی می‌شوند.
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
ربات بازیافت قبلی اپل یعنی لیام وظیفه بازیافت آیفون 6 را بر عهده داشت. این ربات در هر ۱۲ دقیقه - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - یک گوشی را بازیافت می‌کرد.
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
در ابتدا دیزی با انجام پروسه‌ای، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - صفحه نمایش و بدنه آیفون را از یکدیگر جدا می‌کند.
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
در مرحله بعدی آیفون باتری و پیچ‌های خودش را از دست می‌دهد.
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
این کار با از بین بردن چسب‌ها با استفاده از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - هوای یخ زده و فشار انجام می‌شود.
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
در محله بعد برد و پیچ‌های آن از دستگاه جدا می‌شوند.
تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان
در انتها، Daisy - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - دوربین‌ها و بلندگوها را جدا می‌کند و پوسته آلمینیومی باقی می‌ماند که می‌توان آن را به راحتی بازیافت کرد.

در نهایت نگاهی خواهیم داشت به خلاصه عملکرد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کرمانشاه استان کردستان - ربات بازیافت:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کشوربانو نوشته شده درتاریخ 1402/04/14
روز بخیر تعمیرچی آیا سمت حافظیه کرمانشاه هم خدمات داره
پاسخ: بله در حافظیه شهر کرمانشاه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone