🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27680.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هشدار سازمان غذا و داروی آمریکا: پمپ‌های انسولین بی سیم به راحتی هک می شوند

شرکت تجهیزات پزشکی Medtronic پس از پی بردن به نقص امنیتی پمپ‌های انسولین خود، دستور جمع آوری آن‌ها را از بازار صادر کرد. این دستگاه‌های IoT به همین خاطر در مقابل حملات هکرها آسیب‌پذیر بوده و ...

شرکت تجهیزات پزشکی Medtronic پس از پی بردن به نقص امنیتی پمپ‌های انسولین خود، دستور جمع آوری آن‌ها را از بازار صادر کرد. این دستگاه‌های IoT به همین خاطر در مقابل حملات هکرها آسیب‌پذیر بوده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - و به گفته شرکت سازنده هیچ وصله‌ای هم برای پر کردن این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - خلا کارآمد نیست.

در پی این مساله سازمان غذا و داروی آمریکا نیز نقص امنیتی در دستگاه‌های MiniMed 508 و پمپ‌های Paradigm را اعلام و شرکت Medtronic نیز 4000 نفر از دارندگان این دستگاه‌ها را با ارسال نامه‌ای آگاه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - کرد.

در بیانیه FDA آمده است:

این سازمان به بیماران و تامین‌کنندگان بخش خدمات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - درمانی در مورد حفره امنیتی برخی از مدل‌های پمپ انسولین شرکت Medtronic هشدار می‌دهد. بهتر است بیمارانی که از این دستگاه‌ها به عنوان پمپ انسولین استفاده می‌کنند هرچه سریعتر به مدل‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - دیگر مصون در مقابل این نقص‌های امنیتی روی بیاورند.

سازمان غذا و دارو برای امنیت بیشتر بیماران به آن‌ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - توصیه کرده که پمپ انسولین خود را در همه زمان‌ها شخصا به همراه داشته و شماره سریال آن را با کسی در میان نگذارند. علاوه بر این به بیماران تذکر داده شده که دقت بیشتری در رابطه با اعلانات و پیام‌های دستگاه داشته باشند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان

دستگاه‌های IoT پزشکی، هدف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - رایجی برای مجرمان سایبری هستند بنابراین حتی اگر سازندگان از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - امنیت دستگاه‌های خود مطمئن هم باشند باز هم هکرها قادرند در آن آسیب‌پذیری پیدا کرده و کنترل آن را در دست بگیرند. در پژوهشی از انستیتو Ponemon آمده که 67 درصد از سازندگان دیوایس‌های پزشکی احتمال می‌دهند حداقل یکی از دستگاه‌هایشان مورد حمله هکرها قرار بگیرد.

این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - مساله تنها جنبه امنیت سایبری را دربر نمی‌گیرد بلکه موضوع مهم‌تر اثرات جبران ناپذیر آن بر سلامتی و یا به خطر انداختن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - جان بیماران است. اما از آن طرف قابل هک بودن پمپ‌های انسولین برای برخی از بیمارانی که می‌خواهند دستگاه‌های خود را بر اساس نیازشان تنظیم کنند می‌تواند مفید هم باشد.

مثلا یک بیمار برنامه‌ای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - برای تنظیم خودکار انسولین بر اساس سطح قند خونش نوشت و آن را برای استفاده عموم به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - اشتراک گذاشت. به نظر این بیمار هک مذکور توانست کیفیت عملکرد دستگاه را بهبود زیادی ببخشد. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گرگان استان گلستان - با این حال FDA در مورد استفاده از برنامه‌ها و دستگاه‌های تائید نشده هم هشدار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone