🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29407.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

نسل جدید اولترابوک های لنوو تینکپد X1 کربن و X1 یوگا معرفی شدند

لنوو با اعمال تغییرات جدیدی در اولترابوک های سری تینکپد X1 کربن و X1 یوگا در CES امسال بر جذابیت های لپ تاپ های ویندوزی افزوده است. همان طور که می دانید سری تینکپد X1 ...

لنوو با اعمال تغییرات جدیدی در اولترابوک های سری تینکپد X1 کربن و X1 یوگا در CES امسال بر جذابیت های لپ تاپ های ویندوزی افزوده است. همان طور که می دانید سری تینکپد X1 کربن همیشه به پوشش کربنی و وزن کم معروف بوده اند. حالا خریداران وفادار این خانواده می توانند لپ تاپ محبوب خود را با بدنه فیبر کربنی سفارش دهند.

در کنار تغییر جنس بدنه، لنوو تینکپد X1 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - کربن باریک تر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - و سبک تر هم شده است. این لپ تاپ 14 اینچی فقط 1.1 کیلوگرم وزن و 14.95 میلیمتر ضخامت دارد و به عقیده لنوو، سبک ترین نوت بوک 14 اینچی کلاس تجاری دنیا محسوب می شود. جدیدترین پردازنده نسل هشتمی اینتل از سری Core، تا 16 گیگابایت حافظه رم و تا 2 ترابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - فضای ذخیره سازی از نوع PCIe SSD بر جذابیت های این محصول اضافه می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان

دو درگاه USB 3.1 و یک درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت در این لپ تاپ تعبیه شده است. لنوو تینکپد X1 کربن را می توانید با نمایشگرهای فول اچ دی یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - 4K HDR سفارش دهید، ضمن اینکه مدل دیگری با نمایشگر جدید کم مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - هم عرضه شده تا عمر باتری دستگاه را تا جای ممکن افزایش دهد. به گفته سازنده این لپ تاپ تا 15 ساعت شارژدهی دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان

مدل جدید لنوو تینکپد X1 یوگا را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - هم با تغییرات بیشتر در CES 2019 می بینیم. این لپ تاپ با بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - آلومینیومی و شاسی کوچک تر، وزن و ضخامت کمتری نسبت به مدل های قبلی دارد. در واقع ضخامت این دستگاه 11 درصد کمتر شده و وزنش به 1.4 کیلوگرم می رسد. حاشیه های اطراف نمایشگر هم کاملاً باریک شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان

لنوو تینکپد X1 - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - یوگا به پردازنده نسل هشتمی اینتل، تا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - 16 گیگابایت رم و تا 2 ترابایت حافظه SSD مجهز شده و با نمایشگرهای فول اچ دی، WQHD یا 4K - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - HDR به دست خریدار می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان

لپ تاپ های لنوو تیکپد X1 کربن - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر کردکوی استان گلستان - X1 یوگا از ماه ژوئن سال 2019 میلادی (خرداد سال آینده) وارد بازارهای جهانی می شوند. قیمت پایه X1 کربن 1710 دلار و قیمت پایه X1 یوگا 1930 دلار تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone