🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24585.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هدفون گیمینگ هایپر ایکس کلاد فلایت S با شارژ بیسیم Qi معرفی شد

شرکت هایپر ایکس هدفون گیمینگ کلاد فلایت را بروزرسانی کرده و نام آن را کلاد فلایت S گذاشته است و تنها فرق آن نسبت به نسل گذشته، اضافه شدن استاندارد شارژ بی سیم چی (Qi) ...

شرکت هایپر ایکس هدفون گیمینگ کلاد فلایت را بروزرسانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - کرده و نام آن را کلاد فلایت S گذاشته است و تنها فرق آن نسبت به نسل گذشته، اضافه شدن استاندارد شارژ بی سیم چی (Qi) است. خبر خوب برای علاقه‌مندان به این هدفون این بوده که قیمت آن ثابت مانده و همان ۱۶۰ دلار است.

علاقه‌مندانی که خود را به نمایشگاه CES رسانده‌اند می‌تواند نحوه شارژ هدفون گیمینگ کلاد فلایت S را ببینند. هایپر ایکس می‌گوید برای شارژ بی‌سیم آن کافیست هدفون را از سمت گوشی چپ آن روی پد شارژ بی سیم بگذارید تا هدفون باتری خود را شارژ کند. اما تغییرات این مدل به همین جا ختم می‌شود و همچنان برای اتصال کلاد فلایت S، باید از رابط میکرو USB استفاده کنید و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - خبری از پورت مدرن‌تر USB-C نیست.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان

هدفون گیمینگ کلاد فلایت S مانند نسل قبلی خود می‌تواند تا ۳۰ ساعت شارژ نگه دارد و برای اتصال بی سیم - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - آن به کامپیوتر نیز همانند گذشته به دانگل وای فای وابسته است. این ارتباط در بستر وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی صورت می‌گیرد که به کاربران اجازه می‌دهد آن را به PS4، PC و PS4 Pro متصل کنند تا دیگر درگیر سیم نشوند.

کاربران XBOX - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - اما - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - از این کاروان جا ماندند و چون کلاد فلایت S از تکنولوژی اتصال مستقیم مایکروسافت پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - نمی‌کند، نمی‌توانند دانگل را به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - کنسول خود متصل کنند و بی‌دردسر به بازی کردن مشغول شوند. خوشبختانه هایپر ایکس برای این دسته - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - از کاربران، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را در نظر گرفته تا اتصال با سیم به داد گیمرهای پلتفرم XBOX رسیده باشد.

کاربران نینتندو سوییچ نیز می‌توانند آن را به داک دستگاه خود متصل کنند - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر فریمان استان خراسان - به سادگی از تجربه شنیدن صدای بازی به صورت بی سیم لذت ببرند. همان طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، کلاد فلایت S نزدیک ۱۶۰ دلار قیمت خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone