🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15631.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

با بهترین بازی های ابرقهرمانی برای موبایل آشنا شوید

در دنیای امروزی ابرقهرمانان جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها شده اند. شاید روزگاری آن ها را فقط با کامیک بوک ها می شناختیم اما حالا این شخصیت ها پایشان را به دنیای سینما ...

در دنیای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - امروزی ابرقهرمانان جزئی جدایی ناپذیر از زندگی انسان ها شده اند. شاید روزگاری آن ها را فقط - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - با کامیک بوک ها می شناختیم اما حالا این شخصیت ها پایشان را به دنیای سینما و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بازی های ویدیویی هم کشانده و تاثیرات گوناگونی روی بعضی ها گذاشته اند. طبیعتا به واسطه همین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - مسئله و محبوبیت زیادی سوپرهیروها توسعه دهندگان زیادی رو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - به ساخت عناوینی با محوریت آن ها می آورند.

اما آیا تمام این بازی ها جذاب هستند؟ طبیعتا نه. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - به همین خاطر و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - البته غوغای بزرگی که لوگان در گیشه ها به راه انداخته تصمیم گرفتیم تا نگاهی به 5 عنوان ابرقهرمانانه زیبا برای اسمارت فون ها بیاندازیم. طبیعتا بازی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - های پیش رو تنها عناوین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - سرگرم کننده دنیای ابرقهرمانان نیستند. بنابراین اگر شما گزینه ای متفاوت در ذهن داشتید پیشنهاد می کنیم آن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - به اشتراک بگذارید. بیش از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - این مقدمه را طولانی نکنیم؛ این شما و این 5 بازی جذاب ابرقهرمانی روی اسمارت فون ها.

[این مقاله در تاریخ 25 فروردین 1400 به‌روزرسانی شده است]

Suicide Squad: Special Ops

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

به عنوان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - کسی که هم ساعت ها Special Ops انجام داده و هم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - فیلم Suicide Squad را دیده است بگذارید خیال تان را راحت کنم؛ ساخته Warner - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - Bros برای تلفن های هوشمند اثری به مراتب سرگرم کننده تر از منبع اقتباسی اش بوده و شاید مشکلات گوناگونی همانند کمبود محتویات را با آن ببینید، ولی نکته اینجاست که توسعه دهنده توانسته دنیای فیلم را به خوبی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - با عنوانی اکشن و اول شخص ترکیب کند و به بازیکن ها یک تجربه کاملا جوخه انتحاری هدیه بدهد. بنابراین به کسانی که همچنان خاطرات بد Suicide Squad را فراموش نکرده اند پیشنهاد می کنیم Special Ops را دانلود - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - نموده و در نقش یکی از سه شخصیت معروف مجموعه یعنی هارلی، دد شات یا ال دیابلو با دشمنان بجنگند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

Suicide Squad: Special Ops

سازنده: Warner Bros قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 225 / 126 مگابایت زبان:

Lego Batman: DC Super Heroes

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

به اعتقاد خیلی از بازیکن ها، Lego Batman: DC Super Heroes همچنان بهترین بازی سوپرهیرویی از مجموعه Lego بوده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - و با وجود اینکه سال ها از عرضه اش می گذرد اما همچنان عنوانی به مفرحی آن به دست بازیکن ها نرسیده است. راستش را بخواهید این ادعا خیلی هم عجیب نیست. چون جدا از ترکیب جالب سبک اکشن با ماجراجویی و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - البته شخصیت های فراوان، Lego Batman به بهترین حالت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - ممکن با دنیای DC شوخی می کرد و امکان نداشت هنگام - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - تجربه آن لبخند روی لب هایتان ننشیند. البته نباید اهمیت صداگذاری کاراکترها را نادیده بگیریم که تاثیر زیادی روی جذابیت دیالوگ های Lego Batman گذاشت.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

Lego Batman: DC Super Heroes

سازنده: Warner Bros. قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و گوگل پلی حجم: 1114 مگابایت زبان:

Injustice: Gods Among Us

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

آیا بالاخره دنیای DC با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - پتانسیل های فراوانش صاحب اثر مبارزه ای آبرومندی خواهد شد؟ این سوالی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بود که بعد از اولین نمایش های Injustice: Gods Among Us از خود پرسیدیم و خوشبختانه استودیوی NetherRealm، سازنده Mortal Kombat، توانست از آزمون سخت خود سربلند بیرون بیاید. بعد از موفقیت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - های Injustice: Gods Among Us روی کنسول ها، این توسعه دهنده معروف تصمیم گرفت تا شانسش را برای اسمارت فون ها امتحان کند.

تصمیمی که اتفاقا جواب داد و شاید مکانیزم های گیم پلی Injustice: Gods Among Us - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - آن پیچیدگی های همیشگی عناوین فایتینگ را نداشتند [به خاطر کلیکی شدن جای استفاده از دکمه برای ضربه] اما شما طعم خونین مبارزه با شخصیت های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - DC را در دنیایی با گرافیک بالا می چشید. این نکته را اضافه کنیم که قسمت دوم Injustice برای اسمارت فون ها تایید شده ولی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - همچنان مشخص نیست که چه زمانی بازیکن ها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - می توانند آن را انجام دهند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

Injustice: Gods Among Us

سازنده: Warner Bros. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1820 مگابایت زبان:

MARVEL Future Fight

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

نمی خواهیم از بین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - این عناوین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - «بهترین» را انتخاب کنیم ولی برای ما MARVEL Future Fight «سرگرم کننده ترین» بازی لیست است. آن هم - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - به این علت که توسعه دهنده با ادامه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - راه یکی از جذاب ترین بازی های کامیک بوکی توانست بازیکن ها را ماه ها پای ساخته خود بنشاند. X-Men Legends را انجام داده اید؟ عنوانی که با آن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - قهرمانان دنیای اکس من با تمام اختلافی که داشتند با هم متحد می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - شدند تا با دشمنی به مراتب خطرناک جنگیده و دنیا را از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - دست او نجات دهند.

Marvel: Future Fight که از محبوب ترین - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بازی های موبایل بوده و همچنان Netmarble Games آپدیت های زیادی برایش عرضه می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - کند می خواهد تا یک تجربه مشابه از آن را روی دیوایس های دستی به ارمغان بیاورد. یعنی همانند X-Men Legends با عنوانی اکشن نقش آفرینی رو به رو هستیم و با انتخاب یکی از قهرمانان دنیای مارول باید به دل دشمنان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بزنید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

MARVEL Future Fight

سازنده: Netmarble - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - Games Corp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 666 / 491 مگابایت زبان:

The Amazing Spider-Man 2

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

می دانید یکی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - از بزرگترین مشکلات بازی های سوپرهیرویی یا همان ابرقهرمانانه چیست؟ اینکه توسعه دهنده به درستی از پتانسیل های شخصیت داستان و دنیاش استفاده نمی کند. نسخه پلی استیشن 1 اسپایدرمن که مطمئنا خیلی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بازیکن های قدیمی با آن خاطره دارند، از نخستین عناوینی بود که به این مسئله توجه کرد؛ دنیایی بزرگ که مرد عنکبوتی آزادانه می توانست به قسمت های مختلفش رفته و با دشمنان گوناگون دنیای این ابرقهرمان نوجوان بجنگد.

گیم لافت که هم همیشه به کپی از بازی های معروف کنسول - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - ها معروف بود و می دانست این بازی چه محبوبیتی بین بازیکن ها دارد برای ساخت The Amazing - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - Spider-Man 2 تصمیم گرفت از آن الهام بگیرد. نتیجه این سیاست هم عنوانی شد که شاید نتوانست به خوبی ورژن پلی استیشن 1 مرد عنکبوتی باشد اما حداقل علاقه مندان به اسپایدرمن را با گرافیک زیبا و آنتاگونیست های مختلف راضی نگه می داشت.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

The Amazing Spider-Man 2

سازنده: Gameloft قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1450 مگابایت زبان:

Power Rangers: Legacy Wars

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

یکی دیگر از بازی‌های ابرقهرمانی که نباید از دستش بدهید، بازی Power Rangers: Legacy Wars‏ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - است که در آن می‌توانید نقش یکی از شخصیت‌های محبوبتان در این سری - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - را به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - عهده بگیرید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - و در برابر دشمن‌تان قد علم کنید. ویژگی خوب بازی این است که می‌توانید با دوستانتان یا بقیه‌ی بازیکن‌ها هم رقابت کنید.

هر چند که گیم‌پلی بیشتر با تکیه بر استراتژی و تصمیم‌های بازیکنان جلو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - می‌رود اما این تصمیمات فقط بر نتیجه‌ی مبارزات تاثیر می‌گذارند و داستان بازی کماکان همان چیزی است که در فیلم هم می‌بینیم. کیفیت ساخت بازی رضایت‌بخش است و می‌تواند برای مدت قابل قبولی شما را پای موبایلتان نگه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

Power Rangers: Legacy Wars‏

سازنده: nWay Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 261.5/60 مگابایت زبان:

Marvel Contest of Champions

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

همان طور که از اسم بازی هم مشخص است، کاراکترهای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بازی که بیش از ۱۹۰تا هستند از بین ابرقهرمان‌های مارول انتخاب شده اند اما نکته‌ی جالب اینجاست که ضد قهرمان‌ها هم در بازی شرکت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - دارند و دست شما در انتخاب نقش کاملا باز است.

بازی Marvel Contest of Champions‏ دو حالت مختلف دارد و می‌توانید آن را - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - در بخش‌های داستانی و تک به تک تجربه کنید و یکی از بهترین‌های لیست است که سال‌هاست در دسترس بازیکنان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - قرار گرفته اما به صورت مداوم آپدیت‌های جدید دریافت و ایونت‌های جذاب برگزار می‌کند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

Marvel Contest of Champions‏

سازنده: Kabam Games, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 263/60 مگابایت زبان:

بازی Injustice 2‏ خبر خوشی است که می‌تواند طرفداران دی‌سی را خوشحال کند؛ بازی‌ که در آن می‌توانید ابرقهرمان‌ها و ضدقهرمان‌های دنیای دی‌سی را به جان هم بیندازید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - و قدرت هر کدام را در مقابله با بقیه بسنجید. برای این کار باید کارت‌های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - مختلف را جمع کنید و هر کدام را تا سطح - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - بالا ارتقا بدهید تا کاراکترهای مختلف شما در بخش‌های مختلف بازی مثل بخش داستانی و گروهی سه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - نفره - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - شرکت کنند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

Injustice 2‏

سازنده: Warner Bros. Entertainment قیمت: رایگان با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1800/1500 مگابایت زبان:

DC Legends: Fight Superheroes بازی دیگری است که در دنیای دی سی به وقوع می‌پیوندد. این بازی به شما اجازه می‌دهد تا قهرمان‌ها و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - دشمنانشان را در گروه‌هایی چهارنفره به زمین مبارزه ببرید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - و در مکان‌های مختلف با سایر تیم‌ها روبرو شوید. ارتقای کاراکترها بخش مهمی از بازی است زیرا قدرت تیم شما را مشخص می‌کند. شاید فکر کنید که نبود بخش‌های مختلف در بازی می‌تواند خسته‌کننده باشد اما با وجود ایونت‌ها و چالش‌های هفتگی در بازی کاملا سرگرم خواهید شد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

DC Legends: - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - Fight Superheroes

سازنده: Warner Bros. Entertainment قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 396.3/72 مگابایت زبان:

MARVEL Puzzle Quest: Join the Super Hero Battle!

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

اگر از حل کردن پازل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - لذت می‌برید و دنیای مارول هم برایتان جذاب است بد نیست - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - نگاهی به بازی MARVEL Puzzle Quest داشته باشید. پازل‌های بازی همان فرمول قدیمی را دارند که با قرار دادن سه شکل همسان در کنار هم پیش می‌رود با این تفاوت که بیش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - از ۲۳۰ کاراکتر مارول قرار است به کمکتان بیایند تا با حل هر پازل یکی از دشمنان آن‌ها را از سر راه بردارید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس

MARVEL Puzzle Quest: Join - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - the Super Hero - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - Battle!‏

سازنده: D3Publisher of America, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 226.4/114 - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر نی ریز استان فارس - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام و عرض ادب روزتون بخیر جسارتا تعمیرچی منطقه بلوار نواب صفوی نی ریز سرویس دهی داره
پاسخ: بله در بلوار نواب صفوی شهر نی ریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone