🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15636.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اکسپریا ۱۰ مارک ۳ با اسنپدراگون ۶۹۰ و پشتیبانی از 5G معرفی شد

تلفن هوشمند اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سومین محصولی است که امروز در کنار اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ از سوی سونی معرفی شد. این گوشی تغییرات جذابی را نسبت به نسل ...

تلفن هوشمند اکسپریا ۱۰ مارک ۳ سومین محصولی است که امروز در کنار اکسپریا ۱ مارک ۳ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - و اکسپریا ۵ مارک ۳ از سوی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - سونی معرفی شد. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - این گوشی تغییرات جذابی را نسبت به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - نسل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - قبلی ارائه - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - می‌کند و اولین موبایل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - میان‌رده اکسپریا با پشتیبانی از 5G است.

در جلوی اکسپریا ۱۰ مارک ۳ نمایشگری ۶ اینچی از نوع اولد با پشتیبانی از HDR 10 قرار گرفته است. ژاپنی‌ها در این دستگاه هم از نسبت تصویر ۲۱:۹ استفاده کرده‌اند اما ارتفاع و پهنای آن به ترتیب ۳ و ۱ میلی‌متر کوچک‌تر از اکسپریا ۱۰ مارک ۲ شده است. پنل این گوشی با گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس

اکسپریا ۱۰ مارک ۳ از استاندارد IP65/68، جک ۳.۵ میلی‌‎متری هدفون و صدای LDAC و Hi-Res برخوردار است. در قاب پشتی این موبایل دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز ۲۷ میلی‌متری، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تله‌فوتوی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - ۸ مگاپیکسلی با لنز ۵۴ میلی‌متری است. این - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - گوشی از قابلیت عکاسی پشت‌سرهم ۱۰ فریم بر ثانیه‌ای با اصلاح خودکار نوردهی پشتیبانی می‌کند که پیش‌تر آن را روی مدل‌های پیشرفته‌تر گوشی‌های اکسپریا دیده بودیم.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس

قلب تپنده عضو جدید خانواده اکسپریا اسنپدراگون ۶۹۰ است که همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا عرضه می‌شود. این پردازنده باید حدود ۳۰ درصد قوی‌تر از اسنپدراگون ۶۶۵ باشد که در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - اکسپریا ۱۰ مارک ۲ استفاده شده بود. ظرفیت باتری این گوشی هم از ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت به ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارتقا یافته - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - است. سونی این محصول را به صورت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۱ به دست کاربران می‌رساند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس

نسل جدید اکسپریا ۱۰ در رنگ‌های مشکی، سفید، - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - آبی و صورتی عرضه می‌شود، با این حال سونی هنوز قیمت آن را اعلام نکرده است. این شرکت صرفا وعده داده که موبایل خود را در اوایل فصل تابستان - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر مرودشت استان فارس - به بازار بفرستد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone