🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15633.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تلگرام با زمان‌بندی چت‌های صوتی، رقابت با کلاب هاوس را وارد مرحله تازه‌ای می‌کند

تلگرام به زودی امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را در اختیار مدیران کانال‌ها قرار می‌دهد. در حال حاضر کاربران نسخه بتا v7.7.0 می‌توانند از این ویژگی جدید و کاربردی استفاده کنند. اواخر اسفندماه تلگرام در رقابت ...

تلگرام - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - به زودی امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - را در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - اختیار مدیران کانال‌ها قرار می‌دهد. در حال حاضر کاربران نسخه بتا v7.7.0 می‌توانند از این ویژگی جدید و کاربردی استفاده کنند.

اواخر اسفندماه تلگرام در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - رقابت با کلاب هاوس با قابلیت چت صوتی در کانال‌ها بروز شد تا امکان چت صوتی در گروه‌ها و کانال‌های بدون محدودیت در شمار اعضا را فراهم ‌کند. با توجه به اینکه با این قابلیت امکان چت‌ صوتی برای میلیون‌ها نفر فراهم می‌شود، از این ویژگی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - به عنوان رادیوی قرن ۲۱ یاد می‌شود. در ادامه تلگرام قصد دارد در بروزرسانی دیگری، امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی را نیز در اختیار مدیران کانال‌ها قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان

اخیرا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - نسخه بتای تلگرام v7.7.0  با قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی منتشر شده. به لطف ویژگی جدید، ‌مدیران کانال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - می‌توانند چت‌های صوتی را زمان‌بندی و مدیریت کنند. برای استفاده از این قابلیت،‌ مدیر کانال باید روی نماد کانال مربوطه ضربه زده و از طریق سه نقطه بالای صفحه وارد بخش تنظیمات شود. سپس گزینه مربوط به شروع چت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - صوتی یا «Start Voice Chat» را انتخاب کند. بعد از انتخاب این گزینه، مدیر کانال باید گزینه «Schedule Voice Chat» را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - انتخاب کند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان

با انتخاب گزینه زمان‌بندی چت صوتی، مدیران کانال‌ها می‌توانند زمان و تاریخ انتشار چت صوتی را مشخص کنند. بعد از انتخاب تاریخ و ساعت، امکان ارسال چت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - صوتی فراهم می‌شود. نوتیفیکیشن مربوط به چت صوتی زمان‌بندی شده در قسمت بالای کانال به همراه شمارش معکوس برای همه اعضا نمایش داده می‌شود.

علاوه بر امکان زمان‌بندی چت‌های صوتی، تلگرام به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به بستن چت، نام و مشخصات پروفایل را در پنجره چت صوتی تغییر دهند.

در حال حاضر ویژگی‌های ذکر شده فقط برای نسخه بتا تلگرام  v7.7.0 منتشر شده‌اند. انتظار می‌رود پس از بررسی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر مینودشت استان گلستان - و گرفتن بازخوردهای لازم، قابلیت زمان‌بندی چت‌های صوتی در نسخه پایدار در دسترس کلیه کاربران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone