🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38149.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های شیائومی چه زمانی در آمریکا عرضه می شوند

شیائومی سال هاست که در پی برنامه ریزی برای ارائه موبایل های خود در بازار آمریکا است ولی این کمپانی چینی تاکنون به زمان مناسب برای این اقدام نرسیده. ولی اکنون مشخص شده که قرار ...

شیائومی سال هاست که در پی برنامه ریزی برای ارائه موبایل های خود در بازار آمریکا است ولی این کمپانی چینی تاکنون به زمان مناسب برای این اقدام نرسیده. ولی اکنون مشخص شده که قرار است در ماه های آتی این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - با موبایل هایش به بازار آمریکا وارد شود.

بر اساس گزارش نشریه وال استریت ژورنال «لی جون» مدیر شیائومی، اعلام کرده کمپانی متبوعش قصد ورود به بازار آمریکا در انتهای سال 2018 یا ابتدای سال 2019 را دارد.

در حال حاضر شیائومی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - چهارمین کمپانی بزرگ سازنده موبایل در چین است و توانسته با موفقیت تلفن های هوشمند خود را در بازار هند و برخی از کشورهای جنوب شرق آسیا عرضه کند. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - اخیراً به بازار برخی از کشورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - اروپایی از جمله اسپانیا وارد شده است.

البته آمریکا با برند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - شیائومی غریبه نیست و همین حالا هم محصولاتی از جمله اسپیکرها و دوربین های این کمپانی در ایالات متحده به فروش می روند. البته این بار برای اینکه کمپانی چینی بتواند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - موبایل های خود را در آمریکا عرضه کند، باید با حداقل یکی از اپراتورهای مخابراتی بزرگ آمریکا قرارداد همکاری منعقد کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل

این مسئله برای کمپانی های خارجی چندان ساده نیست. یادآوری می کنیم که پیش از این هواوی تلاش کرده بود با همکاری اپراتور AT&T موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - های خود را در آمریکا عرضه کند، ولی در نهایت به علت نگرانی های امنیتی مقامات این کشور، اپراتور یاد شده قرارداد را معلق کرد و از عرضه موبایل های هواوی سر باز زد.

در این راستا مدیر عامل این کمپانی اعلام کرده بود که دولت آمریکا و برخی از رقبا از ترس قدرت گرفتن این کمپانی چینی با استفاده از بازی های سیاسی تصمیم گرفته اند جلوی حضور هواوی در آمریکا را بگیرند. البته در نهایت هواوی رسماً اعلام کرد که اظهارات این مدیر بازتاب - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - دهنده دیدگاه های کمپانی نیست.

البته با وجود تمام مشکلات قبلی که برای هواوی پیش آمده، شیائومی هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - از تصمیم خود برای ارائه موبایل هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - در آمریکا منصرف نشده و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر پارس آباد استان اردبیل - انتظار می رود در زمان اعلام شده، شاهد معرفی تلفن های هوشمند این کمپانی در ایالات متحده باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone