🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43723.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حمایت تمام قد کمپانی های تکنولوژی از اپل در مجادله قانونی اش با کوالکام

اپل به تازگی به خاطر مجادله قانونی خود با کوالکام، مورد حمایت برخی از کمپانی های فعال حوزه تکنولوژی قرار گرفته است. بنابر گزارش رویترز، اتحادیه صنعت کامپیوتر و ارتباطات که کمپانی های فعال در ...

اپل به تازگی به خاطر مجادله قانونی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود با کوالکام، مورد حمایت برخی از کمپانی های فعال حوزه تکنولوژی قرار گرفته است. بنابر گزارش رویترز، اتحادیه صنعت کامپیوتر و ارتباطات که کمپانی های فعال در حوزه تکنولوژی نظیر سامسونگ، اینتل، گوگل، آمازون و غیره را شامل می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شود، اخیراً نامه ای برای کمیسیون مبادلات بین المللی ایالات متحده ارسال کرده و گفته که ممنوعیت واردات آیفون به خاک آمریکا، به مصرف کنندگان آسیب خواهد زد.

همانطور که قطعاً می دانید، پس از بالا گرفتن مجادله میان کوالکام و اپل، بزرگ ترین تولیدکننده چیپست های موبایل در صدد توقف واردات موبایل های آیفون شد؛ این موبایل ها از آن نظر وارداتی به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حساب می آیند که ابتدا در چین ساخته شده و سپس به آمریکا منتقل می شوند. به گفته اتحادیه مورد اشاره، چنین حرکتی، «شوکی بزرگ» به تامین کنندگان قطعات موبایل های هوشمند وارد خواهد کرد و در نتیجه آن، قیمت ها افزایش یافته و مصرف کنندگان لطمه می بینند.

اِد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بلک، مدیرعامل این اتحادیه می گوید: «اگر این فرمان به حالت اجرایی در بیاید، اهرم های بیشتری را علیه اپل در اختیار کوالکام قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا قیمت دیوایس های مشتریان را افزایش دهند. چیزی که اینجا به خطر افتاده، دسترسی پذیری آیفون و دیگر موبایل های هوشمند با قیمت بهتر است.»

گفتنی است که علاوه بر شرکت های نام برده در بالا، فیسبوک، اوبر، مایکروسافت و نت فلیکس نیز از اعضای اتحادیه صنعت کامپیوتر و ارتباطات به حساب می آیند؛ با این همه اپل در این اتحادیه عضو نیست. با توجه به حمایت چنین شرکت هایی، حالا می توان به نتیجه رسید که - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اپل دست بالا را در پرونده مجادله قانونی خود با کوالکام دارد؛ اما هنوز باید دید که این مجادله چطور پیش می رود و دادگاه به نفع کدام طرف رای می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone