تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10020.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۳ با طراحی مشابه ایرپاد اپل معرفی شد

ردمی از جدیدترین ایرباد بی‌سیمش به نام بادز ۳ رونمایی کرد که شباهت زیادی به ایرپاد اپل دارد، هرچند قیمت آن بسیار پایین‌تر است. این محصول با قیمت ۳۰ دلار روانه بازار می‌شود، با این ...

ردمی از جدیدترین ایرباد بی‌سیمش به نام بادز ۳ رونمایی کرد که شباهت زیادی به ایرپاد اپل دارد، هرچند قیمت آن بسیار پایین‌تر است. این محصول با قیمت ۳۰ دلار روانه بازار می‌شود، با این حال برای مدت کوتاهی با قیمت ۲۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ردمی برای این ایربادش از یک کیس قابل شارژ کوچک استفاده کرده که طراحی آن هم به ایرپاد اپل شباهت دارد. وزن هر ایرباد به ۴.۵ گرم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - می‌رسد و با کیس این وزن برابر ۴۲ گرم می‌شود. این محصول به تراشه کم‌مصرف کوالکام QCC3040 مجهز شده و همچنین از فناوری صوتی aptX Adaptive کوالکام استفاده می‌کند. میزان تاخیر صدا این ایرباد به ۹۵ میلی‌ثانیه می‌رسد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان

این محصول ردمی از درایورهای کویل متحرک ۱۲ میلی‌متری استفاده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - می‌کند و طبق ادعای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - سازنده‌اش با هربار شارژ تا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - ۵ ساعت کاربر را همراهی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - می‌کند. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - میزان شارژردهی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - این ایرباد با استفاده از قاب قابل شارژ به ۲۰ ساعت می‌رسد، البته با توجه به پشتیبانی از شارژ سریع، با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان تا ۱.۵ ساعت از آن استفاده کرد.

ایرباد ردمی بادز ۳ به دو میکروفن با حساسیت بالا مجهز شده که در ترکیب با فناوری کاهش نویز cVc کوالکام، نویزهای محیطی و اکو را در هنگام تماس‌ها بطور پویا کاهش می‌دهد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان

این ایرباد جدید ردمی از استاندارد IP54 پشتیبانی می‌کند که به معنای مقاومت نسبی‌اش در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - برابر نفوذ آب و گرد و غبار است. این محصول - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - همچنین از قابلیت‌های جستجو برای هدست، شناسایی زمان قرارگیری درون گوش و پنجره پاپ آپ اتصال سریع MIUI بهره می‌برد.

این ایرباد از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند، بنابراین با لمس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - بخش پشتی ایرباد می‌توانید پخش موسیقی را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - کنترل کنید یا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - به تماس‌ها پاسخ دهید. با لمس طولانی مدت، دستیار XiaoAI فعال می‌شود. احتمالا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خرمدره استان زنجان - این ایرباد بی‌سیم علاوه بر چین، در کشورهای دیگری هم عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واته نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
حالتون خوبه؟ آیا میتونم یه سوال بپرسم سمت شهرک قدس خرمدره هم تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شهرک قدس شهر خرمدره خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone