🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  4. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24520.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

وان پلاس کانسپت وان معرفی شد؛ وقتی دوربین‌ها مخفی می‌شوند

کمپانی وان پلاس که زمانی با گوشی‌های قدرتمند و ارزان‌قیمت معروف بود، تغییر رویه داده و اکنون به دنبال نوآوری‌هایی است که دیگر کمپانی‌های سازنده گوشی هوشمند، از آن فراری هستند. از همین رو این ...

کمپانی وان پلاس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - که زمانی با گوشی‌های قدرتمند و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارزان‌قیمت معروف بود، تغییر رویه داده و اکنون به دنبال نوآوری‌هایی است که دیگر کمپانی‌های سازنده گوشی هوشمند، از آن فراری هستند. از همین رو - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - این کمپانی در نمایشگاه CES گوشی مفهومی خود به نام کانسپت وان را رونمایی کرده که دوربین‌های آن مخفی می‌شوند.

وان پلاس کانسپت وان تنها با هدف نشان دادن یک ویژگی خاص پا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - به نمایشگاه CES گذاشته است. دوربین‌های این گوشی پشت یک شیشه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - الکتروکرومیک قرار گرفته‌اند و زمانی که از دوربین‌های آن استفاده نمی‌کنید، تیره می‌شوند تا سنسورها دیده نشوند. این دستاورد به کمک مک لارن میسر شده است و وان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - پلاس می‌گوید ۱۸ ماه طول کشیده تا بتوانند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - این شیشه را در این ابعاد تولید کند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان

شیشه الکتروکرومیک که در این گوشی استفاده شده متشکل از دو لایه معمولی شیشه و یک لایه الکتروکرومیک است که با وصل شدن جریان برق به آن، رنگ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - لایه تغییر می‌کند و باعث می‌شود شیشه تاریک شود. این تکنولوژی در سانروف‌های ماشین‌های مکلارن نیز استفاده می‌شود تا از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - نور شدید خورشید جلوگیری کنند. البته وان پلاس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - می‌گوید شیشه الکتروکرومیک که در کانسپت وان به کار رفته، کوچک‌ترین شیشه الکتروکرومیک و سریع‌ترین شیشه الکتروکرومیک در دنیا نیز به حساب می‌آید.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان

در هر حال، زمانی که وارد اپ دوربین می‌شوید، شیشه در عرض ۰.۷ ثانیه تغییر رنگ داده و از حالت تیره به شفاف تغییر می‌کند. اما علاوه بر ظاهر جذاب، شیشه الکتروکرومیک یک - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - کاربرد دیگر هم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد. وان پلاس درون اپ دوربین گزینه‌ای برای بهره‌بردن از این شیشه قرار داده است. در اصل شیشه الکتروکرومیک می‌تواند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - نقش یک فیلتر ND - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - را ایفا کند و اگر در محیط‌های پرنور عکاسی می‌کنید، کمی از نور محیط را کاهش می‌دهد تا نور خنثی‌تری به سنسور برسد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان

وان - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - پلاس کانسپت وان همانطور هم که از نامش پیداست، مفهومی بوده و قرار نیست در چرخه تولید قرار بگیرد. از آن گذشته وان پلاس پیش از این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - ثابت کرده است که در صورت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - مقرون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر صایین قلعه استان زنجان - به صرفه نبودن تکنولوژی، آن را به چرخه تولید نخواهد فرستاد. وان پلاس کانسپت وان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تابش نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** مایکروفر مجیک MCMA2530 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone