🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24310.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نامی جدید در دنیای موبایل؛ شرکت TCL اولین گوشی خود را به نام PLEX معرفی کرد

شرکت TCL برای اینکه در دنیای موبایل نامی برای خودش دست و پا کند، اولین گوشی هوشمندش را در نمایشگاه IFA 2019 معرفی کرد. گوشی TCL PLEX محصولی میان رده محسوب می شود اما مشخصات ...

شرکت TCL برای اینکه در دنیای موبایل نامی برای خودش دست - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - و پا کند، اولین گوشی هوشمندش را در نمایشگاه IFA 2019 معرفی کرد. گوشی TCL PLEX محصولی میان رده محسوب می شود اما مشخصات قابل قبول و قیمت بسیار مناسبی دارد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان

شرکت چینی TCL یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تلویزیون در دنیا محسوب می شود ولی سابقه تولید - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - گوشی با برندهای معروفی مثل بلک بری و آلکاتل - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - را نیز دارد. حالا شاهد رونمایی از اولین تلفن هوشمند با برند TCL هستیم. گوشی TCL PLEX از نمایشگر 6.53 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. حفره داخل این نمایشگر در گوشه - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - بالا و سمت چپ، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

با توجه به سابقه TCL در - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - دنیای تصویر، این شرکت فناوری NXTVISION را در نمایشگر گوشی TCL PLEX به کار گرفته تا کیفیت و وضوح - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - تصویر را به شکل آنی بهبود بخشد. این فناوری می تواند تصاویری با بازه دینامیکی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - استاندارد یا SDR را در لحظه به محتوای HDR تبدیل کند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان

پشت گوشی TCL PLEX شاهد ماژول افقی دوربین سه گانه هستیم: دوربین اصلی با سنسور 48 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.8، - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - دوربین ثانویه با سنسور 16 مگاپیکسلی و ضریب اف 2.4 برای ثبت تصاویر فوق عریض، و حسگر عمق سنج 2 مگاپیکسلی. قابلیت Super Night با بهره گیری از هوش مصنوعی، امکان عکاسی شبانه با رنگ های دقیق را برای شما فراهم می سازد.

قابلیت تصویر برداری فوق آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه هم در گوشی TCL PLEX دیده می شود. دو فلاش LED و حسگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - اثر انگشت هم پنل پشتی را اشغال کرده اند. شیشه پشت دستگاه از ساختار هولوگرافیک سه بعدی برخوردار است که ظاهری زیبا و پریمیوم به آن می بخشد.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان

چیپست اسنپدراگون 675 و 6 یا 8 - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - گیگابایت حافظه رم ترکیب سخت افزاری مناسبی را برای اکثر کاربران تشکیل می دهند. 128 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه هم در این گوشی تعبیه شده است. گوشی TCL PLEX با اندروید 9 و رابط کاربری TCL UI وارد بازار می - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - شود.

باتری 3820 میلی آمپر ساعتی با قابلیت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - شارژ سریع 18 واتی، جک 3.5 میلیمتری هدفون و اپلیکیشن اختصاصی T-Cast برای کنترل تلویزیون های هوشمند TCL هم از دیگر قابلیت های این محصول هستند. این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی طی هفته های پیش رو وارد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان - بازار اروپا می شود. شرکت TCL قیمت 360 دلاری را برای اولین موبایل خود در نظر گرفته است.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر لاهیجان استان گیلان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone