🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17260.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بازداشت تکنسین ایتالیایی به جرم استخراج مخفیانه اتریوم با کامپیوترهای فرودگاه

تکنسین فرودگاهی در ایتالیا به اتهام سواستفاده از کامپیوترهای محل کار برای استخراج پول دیجیتال توسط پلیس دستگیر شد. به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، یکی از کارکنان فرودگاه شهر «لامزیا ترمه» در منطقه «کالابریا» در ایتالیا ...

تکنسین فرودگاهی در ایتالیا به اتهام سواستفاده از کامپیوترهای محل کار برای استخراج پول دیجیتال توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، یکی از کارکنان فرودگاه شهر «لامزیا ترمه» در منطقه «کالابریا» در ایتالیا با نصب بدافزار روی کامپیوترهای فرودگاه از آن‌ها برای استخراج اتریوم استفاده کرده است. فرد یاد شده با استفاده از کامپیوترهای فرودگاه چندین سیستم ماینینگ راه اندازی کرده و در این مسیر از سیستم‌های بک‌اند نیز سواستفاده کرده است. مقامات فرودگاه با بررسی تصاویر دوربین‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - مداربسته او را دستگیر کردند.

آنطور که در ادامه گزارش آمده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - یک شرکت ارائه دهنده خدمات فنی به نام Sacal Global Solutions مسئول نظارت بر کامپیوترهای فرودگاه‌های منطقه کالابریا در ایتالیا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - است. کارمند یاد شده که ۴۱ سال سن دارد با نفوذ به سیستم‌های شرکت Sacal بدافزار ماینینگ را روی کامپیوترهای فرودگاه نصب کرده است.

مقامات فرودگاه می‌گویند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - اقدام این فرد کامپیوترهای فرودگاه را در معرض خطر قرار داده است. بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که متهم دستکم دو «فارم ماینینگ» راه اندازی و آن‌ها را از طریق سیستم‌های مدیریت خدمات فرودگاه به شبکه‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - خارجی متصل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - کرده و برای تأمین برق سیستم‌ها از شبکه فرودگاه استفاده کرده است.

این اولین باری نیست که از بدافزار برای استخراج پول دیجیتال استفاده می‌شود. ژانویه سال ۲۰۱۸ و نزدیک به پیک بازار گاوی کریپتو، بدافزار ماینینگ ۵۵ درصد از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - شرکت‌های دنیا از جمله یوتیوب را تحت تأثیر قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone