تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17247.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

امنیت به زبان ساده: حمله آبیاری حفره چطور انجام می‌شود؟

یکی از متدهایی که مهاجمین سایبری به صورت معمول به کار می‌گیرند اما اکثر کاربران با آن بیگانه هستند، حمله «آبیاری حفره» است. در این مقاله به صحبت راجع به معنی حملات آبیاری حفره می‌پردازیم، ...

یکی از متدهایی که مهاجمین سایبری به صورت معمول به کار می‌گیرند اما اکثر کاربران با آن بیگانه هستند، حمله «آبیاری حفره» است. در این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - مقاله به صحبت راجع به معنی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - حملات آبیاری حفره می‌پردازیم، برخی از مثال‌های وقوع - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - آن در دنیای واقعی را تشریح - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - می‌کنیم و در نهایت توضیح می‌دهیم چطور می‌توان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - از خود در برابر این دست از حملات محافظت کرد.

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران

حمله آبیاری حفره یک تکنیک مهندسی اجتماعی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - است که مجرمان سایبری از آن برای کشف و پایش وب‌سایت‌های مورد تمایل یک سازمان یا کمپانی خاص استفاده می‌کنند. هکرها سپس در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - صدد رخنه به این سایت‌ها و تزریق کدهای بدخواهانه بر می‌آیند و کاربر بیچاره، قربانی یکی از لینک‌های آلوده شده در آن‌ سایت‌ها می‌شود. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - یک مجرم سایبری ضمنا ممکن است تصمیم به - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - حمله به آی‌پی آدرس‌هایی مشخص بگیرد تا اطلاعاتی خاص را به دست آورد و به کمک آن‌ها، تشخیص حمله را دشوارتر کند.

برای مثال، - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - همه ما زندگی شغلی و شخصی خود عادت داریم که به صورت معمولا به وب‌سایت‌هایی مشخص سر بزنیم که در دنیای امنیت سایبری، به آن‌ها حفره‌های آبیاری گفته می‌شود. این نام براساس عادت برخی حیوانات به دست آمده که یک آبشخور قابل اعتماد در جایی خاص برای خود می‌یابند و در دفعات بعدی، بدون تدابیر محافظتی از آن می‌نوشند. شکارچیان طبیعی نیز متوجه این - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - آبشخورها شده و صبر می‌کنند تا زمانی که گارد حیوان بخت‌برگشته پایین است، به آن حمله کنند. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - در چشم‌انداز - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - دیجیتال، حفره‌های آبیاری، متدی محبوب برای آن دسته از مجرمان سایبری به حساب می‌آیند که می‌خواهند به شبکه‌های قربانیان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - دسترسی یافته و حملات ویران‌بار خود را عملی کنند.

برای مثال اگر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - در حوزه‌های بانکداری و فینتک مشغول به کار باشید، به احتمال زیاد روزانه به سایت‌های مختلفی در زمینه بانکداری الکترونیک سر خواهید - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - زد. مجرم سایبری نیز از این موضوع باخبر است و دقیقا همان وب‌سایت‌ها را شناسایی می‌کند و به درک اکسپلویت‌های موجود در سایت‌هایی که کاربر به آن‌ها اعتماد دارد - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - می‌پردازد. بعد درست مانند شکارچی‌ای که منتظر حضور قربانی خود در آبشخور است، در کمپانی یا سازمان هدف خود به دنبال یک کارمند از همه‌جا بی‌خبر می‌گردد.

تکنیک‌های حمله آبیاری حفره

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران

اکثر ما به هنگام گشت‌وگذار در اینترنت، اطلاعات قابل پایش از خود به جای می‌گذاریم. این اطلاعات به هکرها اجازه می‌دهند که قادر به ترسیم تصویری کلی از عادات و رفتار شخص قربانی در سطح وب باشند و اطلاعات بیشتری راجع به پروتکل‌های امنیتی، قوانین، سطوح دسترسی و سرویس‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - ابری در کمپانی یا سازمان هدف خود به دست آورند.

وقتی مجرم سایبری وب‌سایت‌های مورد علاقه و اعتماد شخص قربانی را می‌یابد، شروع به تجسس برای یافتن آسیب‌پذیری‌ها و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - بهترین اکسپلویت برای مقاصد بدخواهانه خود می‌کند. آن‌ها سپس به تزریق جاوا اسکریپ یا کدهای HTML بدخواهانه به درون وب‌سایت‌های مورد اعتماد می‌کنند یا اینکه وب‌سایت‌هایی با شباهت فراوان به وب‌سایت اصلی می‌سازند. کاربران هدف سپس - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - به وب‌سایت‌های آلوده هدایت می‌شوند و به روش‌های مختلف، از بدافزار گرفته تا باج‌افزار و تکنیک‌های فیشینگ مورد حمله قرار می‌گیرند. پیامدهای این دست از حملات می‌تواند شدیدا ویران‌بار باشد و نه‌تنها میلیون‌ها دلار روی دست سازمان هدف هزینه بگذارد، بلکه به برند آن شرکت نیز آسیب فراوان وارد کند.

برجسته‌ترین مثال‌های حمله - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - آبیاری حفره

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران

ماجرای Voho: در این مورد، مجرمان - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - سایبری - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - روی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - وب‌سایت‌هایی در - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - مناطق جغرافیایی مشخص متمرکز بودند که به باورشان، به صورت مداوم از سوی - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - سازمان‌های هدف مورد استفاده قرار می‌گرفتند. کاربران این سازمان‌ها، وارد وب‌سایت‌های تقلبی حفره آبیاری می‌شدند و سپس از طریق یک لینک بدخواهانه جاوا اسکریپت، سر از وب‌سایتی اکسپلویت شده در می‌آوردند. بعد از این، سیستم‌ عامل و اینترنت اکسپلورر موجود روی کامپیوتر قربانی بررسی می‌شود و یک تروجان دسترسی از راه دور به نام gh0st RAT نصب می‌شد تا راجع به حوزه‌های مورد علاقه سازمان، اطلاعات لازم جمع‌آوری شود. بدافزار RAT ضمنا می‌توانست به طور بالقوه، وب‌کم و - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - میکروفون متصل به سیستم را نیز آلوده کند.

مشخص شد که در این کمپین خاص، وب‌سایت‌های مرتبط با حوزه‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - تکنولوژی و امور مالی در ماساچوست و واشنگتن هدف قرار گرفته بودند. گزارش شد که بیش از ۳۲ هزار نفر به سایت‌های حفره آبیاری سر زدند و ۴ هزار سازمان و انستیتوی ایالتی، فدرال، آموزشی، دفاعی و تکنولوژیک تحت تاثیر قرار گرفتند.

فوربز:‌ در سال ۲۰۱۵ میلادی، هکرهای مستقر در چین از تکنیک آبیاری حفره برای به خطر انداختن وب‌سایت مطرح Forbes.com استفاده کردند. - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - در گزارش‌ها آمده که مهاجمین از آسیب‌پذیری‌های روز صفر موجود در اینترنت اکسپلورر مایکروسافت و همینطور ادوبی فلش استفاده کنند تا ورژنی آلوده از صفحه «تفکرات روز» وب‌سایت فوربز بسازند. ویجت فلش هربار که یک نفر از صفحه Forbes.com بازدید می‌کرد بارگذاری می‌شد و بعد هرکسی که دیوایسی آسیب‌پذیر داشت صرفا به خاطر - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - بازدید از سایت تحت تاثیر قرار می‌گرفت. سرویس‌های مالی و دفاعی صنعتی به صورت خاص هدف این حمله آبیاری حفره بودند.

چطور از - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - خود در برابر حمله آبیاری حفره محافظت کنیم

تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران

برای مقابله با حمله آبیاری حفره، کمپانی‌ها و سازمان‌ها می‌توانند چند رویکرد محافظتی مختلف به کار بگیرند تا از خود در برابر کمپین‌های بدخواهانه و حملات آبیاری حفره مراقبت کنند.

بهترین رویکردها، ترکیبی از فعالیت‌های پایین است:

  • بازرسی مداوم محبوب‌ترین وب‌سایت‌های کارمندان برای شناسایی بدافزارها
  • جلوگیری از ورود به وب‌سایت‌های آلوده‌ای که پیشتر شناسایی شده‌اند
  • استفاده از ابزارهای محافظتی مرورگر که کاربر را از وجود - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - سایت‌های آلوده باخبر می‌کنند، عمدتا براساس میزان اعتبار وب‌سایت
  • بررسی تمام ترافیک تمام سایت‌های - تعمیرات یخچال آرچلیک در شهر چمستان استان مازندران - خارجی و شخص‌ ثالث پیش از اینکه به کاربران اجازه دسترسی به آن‌ها داده شود
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادکام نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر اطراف ایثار چمستان اعزام نیرو دارید.
پاسخ: بله در ایثار شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone