تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17243.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل هفته آینده از سه مک بوک جدید با پردازنده اختصاصی رونمایی می‌کند

در ۱۴ سال گذشته اپل از پردازنده‌های اینتل در کامپیوترهای مک استفاده کرده، اما به نظر می‌رسد هفته آینده شاهد رونمایی از سه مک بوک با پردازنده‌های اپل سیلیکون باشیم. سه شنبه هفته آینده شاهد ...

در ۱۴ سال گذشته اپل از پردازنده‌های اینتل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - در کامپیوترهای مک استفاده کرده، اما به نظر می‌رسد هفته آینده شاهد رونمایی از سه مک بوک با پردازنده‌های اپل سیلیکون باشیم.

سه شنبه هفته آینده شاهد برگزاری مراسمی به نام «One More - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - Thing» از سوی اپل خواهیم بود که با توجه به رونمایی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ و همچنین نسل جدید اپل واچ در هفته‌های گذشته، این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - کمپانی از مک ‌بوک‌های جدید مبتنی بر پردازنده‌های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - ARM رونمایی خواهد کرد.

این غول فناوری آمریکایی در کنفرانس WWDC 2020 از حرکت به سمت پردازنده‌های مبتنی بر ARM خبر داد، اما جزئیات کمی در این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - زمینه منتشر کرد. طبق جدیدترین گزارش بلومبرگ، این شرکت هفته آینده از سه مک‌ بوک با اپل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - سیلیکون رونمایی خواهد کرد که شامل مک بوک ایر ۱۳ اینچی، مک ‌بوک پرو ۱۳ اینچی و مک بوک پرو ۱۶ اینچی می‌شود که تمامی آن‌ها از طراحی مشابه با نسل کنونی بهره می‌برند.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان

طبق بنچمارک‌های اولیه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - عملکرد این محصولات تفاوت چندانی با گذشته ندارد اما شارژدهی باتری بالاتری خواهند داشت. این احتمال وجود دارد که عملکرد این دستگاه‌ها در مقایسه با نمونه‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل بالاتر باشد، با این حال تا معرفی رسمی و عرضه آن‌ها باید صبر کنیم. این لپ‌تاپ‌های جدید از پورت تاندربولت پشتیبانی خواهند کرد.

گزارش‌ها به تولید مدل‌های کوچکتر توسط شرکت فاکسکان اشاره می‌کنند و انتظار می‌رود با تقاضای بالایی روبه‌رو شوند. در این میان مک‌ بوک پرو ۱۶ اینچی را کمپانی «Quanta Computer» تولید خواهد کرد و با تاخیر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

با وجود - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - اینکه در هفته آینده احتمالا با این سه مک‌ بوک روبه‌رو خواهیم شد، اپل در حال توسعه مدل جدید آن‌ها با طراحی جدید برای معرفی در سال آینده میلادی است که همراه با آی‌مک جدید مجهز به GPU اپل از راه می‌رسند. این احتمال وجود دارد که این کمپانی از محصولات جدید خود برای نمایش عملکرد سیستم - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کامیاران استان کردستان - عامل مک او اس Big Sur نیز استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone