تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17252.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی میت 40 RS چیپست حافظه هواوی را آشکار می‌کند

کالبدشکافی گوشی «هواوی میت 40 RS» توسط «Aio Technology» نشان می‌‌دهد که چینی‌ها در تولید این دستگاه از چیپست حافظه های‌سیلیکون استفاده کرده‌اند. چند روز قبل نیز، Aio Technology ویدئو کالبدشکافی هواوی میت 40 پرو ...

کالبدشکافی گوشی «هواوی میت 40 RS» توسط «Aio Technology» نشان می‌‌دهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - که چینی‌ها در تولید این دستگاه از چیپست حافظه های‌سیلیکون استفاده کرده‌اند.

چند روز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - قبل نیز، Aio Technology ویدئو کالبدشکافی هواوی میت 40 پرو را منتشر کرد. برای کالبدشکافی گوشی، ابتدا پشت دستگاه به مدت سه دقیقه به آرامی گرم می‌شود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - تا بتوان پنل پشتی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - را به راحتی باز کرد. طراحی هواوی میت 40 RS شباهت زیادی به هواوی میت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - 40 پرو دارد. بعد از کالبد شکافی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - نیز این شباهت‌ها به خوبی دیده می‌شود. 

بعد از باز کردن پنل پشتی دستگاه، در قسمت بالایی گوشی، ماژول 5 دوربینه که یکی از آنها حسگر دمای IR است دیده می‌شود. در کنار ماژول دوربین، NFC  و سیم پیچ شارژ بی‌سیم، باتری 4400 میلی آمپر ساعتی و ماژول شارژر قرار گرفته است. با قطع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - کردن چند سیم، می‌توان به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - راحتی دوربین‌ها را از گوشی جدا کرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان

در تصاویر تهیه شده از کالبدشکافی، به وضوح نام های سیلیکون روی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - چیپست حافظه دیده می‌شود. این موضوع تایید می‌کند که غول فناوری چینی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - در حال توسعه چیپست‌های حافظه داخلی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - است. البته اطلاعات زیادی در مورد برنامه‌های هواوی برای توسعه حافظه داخلی در دست نیست.

براساس گزارش‌های تهیه شده توسط - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - وبلاگ‌ نویسان چینی، هواوی میت 40 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - پرو و میت 40 RS، نخستین گوشی‌های هوشمندی هستند که از حافظه SFS 1.0 هواوی بهره می‌برند که تقریبا دو برابر سریعتر از حافظه UFS 3.1 در خواندن و نوشتن است.

در بنچمارک اخیر، سرعت نوشتن پیاپی حافظه SFS 1.0 هواوی 1280 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تصادفی آن 548 مگابایت بر ثانیه اعلام شد که بسیار سریع‌تر از حافظه UFS 3.1 است که سرعت نوشتن پیاپی آن 700 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن تصادفی 200-300 مگابایت بر ثانیه است.

هنوز به صورت رسمی صحبتی در مورد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر تویسرکان استان همدان - استاندارد SFS مطرح نشده است. باید ببینیم هواوی چه برنامه‌ای برای توسعه گوشی‌های هوشمند خود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone