🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17258.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

برتری قاطع رایزن 5600X بر پردازنده نسل دهم اینتل در نتایج بنچمارک

اگر بنچمارک‌های جدید AMD را ملاک قرار دهیم پردازنده رایزن 5 5600X هیولایی قدرتمند است که تراشه‌های نسل دهم اینتل را در پردازش‌های تک و چند هسته‌ای به آسانی به چالش می‌کشد. نتایج بنچمارک Cinebench R15 پردازنده رایزن 5 ...

اگر بنچمارک‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدید AMD را ملاک قرار دهیم پردازنده رایزن 5 5600X هیولایی قدرتمند است که تراشه‌های نسل دهم اینتل را در پردازش‌های تک و چند هسته‌ای به آسانی به چالش می‌کشد.

نتایج - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - بنچمارک Cinebench R15 پردازنده رایزن 5 5600X که توسط فردی به نام کاربری «TUM_APISAK» در توییتر منتشر شده، از دستیابی این تراشه به امتیازهای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - خیره کننده 2048cb و 258cb در تست‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای حکایت دارد.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

این در حالی است که پردازنده نسل دهمی اینتل Core i5-10600K در بخش‌های تک و چند هسته‌ای به ترتیب 201cb و 1457cb امتیاز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - گرفته بود. به عبارت دیگر در صورتی که این تست درست از آب درآید، رایزن 5600X نه تنها ۶۰ وات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - توان حرارتی کمتری دارد بلکه از نظر پردازش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - تک و چند‌هسته‌ای به ترتیب ۴۲ و ۲۵ درصد از رقیب سریعتر است. علاوه بر این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - همین - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - تراشه AMD توانسته پردازنده Core i7-10700K را هم پشت سر بگذارد.

این تراشه که بر پایه فرایند ۷ نانومتری طراحی شده از ۶ هسته و ۱۲ ترد بهره برده و بین فرکانس‌های ۳.۷ و ۴.۶ گیگاهرتزی عمل می‌کند. TDP مدل 5600X - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - برابر ۶۵ وات اعلام شده و به عنوان ارزانترین عضو سری ۵۰۰۰ تنها ۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده است.

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان

هرچند نمی‌توان نتایج این بنچمارک را کاملا تایید کرد اما AMD در سال‌های گذشته به خوبی از نظر پردازش چند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - هسته‌ای اینتل را به چالش کشیده و حالا به نظر می‌رسد که تنها مزیت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - رقابتی چیپزیلا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - یعنی پردازش تک - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - هسته‌ای را هم هدف گرفته است. دستیابی به این هدف برای AMD اهمیت فراوانی دارد چرا که بسیاری از اپ‌ها و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - اغلب بازی‌ها برای پردازش تک هسته‌ای بهینه شده‌اند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - و در صورتی که بتواند از این نظر هم بر حریف - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - غلبه کند، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر کوچصفهان استان گیلان - بسیاری از کاربران و از جمله گیمرها به خاطر قیمت پایین‌تر و کارایی بالاتر تراشه‌های آنها را به حریف ترجیح خواهند داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone