🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17256.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

شارژر ۱۲۰ واتی پرچمدار شیائومی در عمل ۸۰ واتی از آب درآمد

شیائومی در معرفی پرچمدار می ۱۰ الترا روی پشتیبانی این گوشی از شارژ ۱۲۰ واتی مانور بسیار زیادی داد اما تست‌های عملی نشان داده باتری دستگاه با توانی به مراتب کمتر از رقم اعلام شده ...

شیائومی در معرفی پرچمدار می ۱۰ الترا روی پشتیبانی این گوشی از شارژ ۱۲۰ واتی مانور بسیار زیادی داد اما تست‌های عملی نشان داده باتری دستگاه با توانی به مراتب کمتر از رقم اعلام شده شارژ می‌شود.

می ۱۰ الترا یکی از نخستین موبایل‌هایی است که با پشتیبانی از فناوری Quick Charge 5 و شارژر ۱۲۰ واتی GaN معرفی شد. از آنجا که این توان به مراتب بیشتر از اغلب پرچمدارهای گرانقیمت بازار است، Android Authority برای تست عملی آن دست بکار شده و نتایج آن نشان می‌دهد شارژ گوشی در عمل با توان ۸۰ درصد انجام می‌شود که ۳۳ درصد از ادعای سازنده کمتر است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان

بر این اساس شارژر از همان ابتدا ۹۲.۳ وات توان دریافت می‌کند اما این میزان به سرعت تا ۸۶.۴ وات کاهش پیدا می‌کند؛ شارژ دریافتی باتری دستگاه اما ۸۰.۱ وات فراتر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان - نمی‌رود.

افزایش توان شارژر به معنی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان - بالا رفتن دمای باتری است که می‌تواند خطرناک باشد. شارژ می ۱۰ الترا با توان ۸۰ وات دمای باتری را به ۴۳.۸ درجه سانتیگراد می‌رساند که از حد ایده‌آل ۴۰ درجه‌ای فراتر می‌رود. البته با نزدیک شدن به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان - پایان فرایند شارژ و رسیدن ظرفیت باتری به ۷۰ درصد دمای باتری نیز کاهش پیدا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان

اگر به جای این آداپتور از شارژر ۱۸ واتی استفاده کنید پر شدن باتری ۶۸ دقیقه طول می‌کشد. این در حالی است که در صورت استفاده از شارژر ۵۰ واتی شارژ کامل در ۲۹ دقیقه انجام می‌شود که تفاوت چشمگیری با توان به اصطلاح ۱۲۰ واتی ندارد اما با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان - حفظ دمای باتری زیر ۴۰ درجه و نرخ C منطقی‌تر باعث دوام بیشتر باتری در طولانی مدت می‌شود.

با توجه به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر آبیک استان زنجان - نتایج این آزمایش به نظر می‌رسد شارژ ۱۲۰ واتی بیش از آنکه کاربردی یا حتی واقعی باشد، یک استراتژی تبلیغاتی برای جذب خریداران بیشتر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone