تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17254.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

MIT موفق به توسعه موقعیت یاب مبتنی بر صوت برای اکتشافات زیردریایی شد

دانشمندان« MIT» موفق به توسعه سیستم GPS زیر آبی مبتنی بر صوت شده‌اند که می‌تواند بدون نیاز به باتری‌های بزرگ، در کاوش‌های مربوط به اعماق اقیانوس‌ها مورد استفاده قرار گیرد. سیستم «UBL» با استفاده از ...

دانشمندان« MIT» موفق - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - به توسعه سیستم GPS زیر آبی مبتنی بر صوت شده‌اند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - که می‌تواند بدون نیاز به باتری‌های بزرگ، در کاوش‌های مربوط به اعماق اقیانوس‌ها مورد استفاده قرار گیرد. سیستم «UBL» با استفاده از انعکاس سیگنال‌های صوتی، پالس‌های باینری تولید می‌کند.

هدف نهایی توسعه فناوری ناوبری است که بتواند نقشه‌های دقیقی از اقیانوس‌ها ارائه دهد. با توسعه چنین فناوری‌هایی، امکان استفاده از زیرآبی‌های بدون سرنشین در اعماق اقیانوس‌ها فراهم خواهد شد.

سیستم ردیاب - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - موقعیت مکانی، عملکردی موفقیت آمیز داشته و بسیاری بدون این سیستم نمی‌توانند برخی کارها را به انجام برسانند. این فناوری خصوصا برای رانندگان به قابلیتی کاربردی تبدیل شده است تا بتوانند به راحتی از مبدا به مقصد برسند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان

 

سه چهارم کره خاکی از آب پوشیده شده و امکان استفاده از GPS در زیر اعماق آب‌های روی زمین وجود ندارد. آب مانع انتشار امواج رادیویی می‌شود که GPS  با آن کار می‌کند. به همین - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - دلیل، زیردریایی‌ها از سونار به جای رادار استفاده می‌کنند؛ اما سیگنال‌های صوتی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - می‌توانند هزاران کیلومتر در شرایط مناسب انتشار پیدا کنند.

براساس اعلام دانشمندان MIT، یکی از مشکلاتی که باعث شده نتوان از سیستم‌های صوتی برای ردیابی موقعیت مکانی در زیر آب استفاده کرد آن است که چنین سیستم‌هایی نیاز به توان بالایی دارند. زیردریایی‌های عظیم با مشکل تامین نیرو برای سیستم‌های صوتی مواجه نیستند؛ اما - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - دستگاه‌های کوچکی که در ماموریت‌هایی مانند ردیابی حیوانات به کار برده می‌شوند، با مشکل تامین نیرو مواجه بوده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - و اکثرا نیاز به باتری‌های بزرگی دارند.

محققان برای رفع - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - این مشکل با کمک «دفتر تحقیقات دریایی»، از مواد پیزوالکتریک کمک گرفته‌اند. در سیستم  UBL، از حسگرهای پیزوالکتریک استفاده می‌شود تا بتواند به صورت انتخابی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - امواج صوتی برگشتی از محیط را به عنوان منبع تغذیه مورد استفاده قرار دهد.

تاکنون آزمایش‌های مختلفی روی سیستم UBL انجام شده و توانسته در آبهای کم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - عمق عملکرد موفقیت آمیزی از خود نشان دهد. آزمایش روی سیستم جدید با همکاری موسسه اقیانوس‌ شناسی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر تویسرکان استان همدان - «Wood Hole» ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone