تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17242.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا از چند تلویزیون 4K اقتصادی با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد

نوکیا از چندین تلویزیون جدید با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. بیشتر تلویزیون‌ها رزولوشن 4K و استاندارد HDR را ارائه کرده و بازارهای اروپایی را هدف گرفته‌اند. نوکیا از چندین تلویزیون اندرویدی جدید با برند ...

نوکیا از چندین تلویزیون جدید با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. بیشتر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - تلویزیون‌ها رزولوشن 4K و استاندارد HDR را ارائه کرده و بازارهای اروپایی را هدف گرفته‌اند.

نوکیا از چندین تلویزیون اندرویدی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - جدید با برند Streamview رونمایی کرده که قرار است در عین مقرون به صرفه بودن رزولوشن 4K و HDR را ارائه کنند. در سبد محصولات نوکیا تلویزیون ۴۳ اینچی 4300A تا تلویزیون - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - ۷۵ اینچی 7500A به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - چشم می‌خورند.

تلویزیون‌های جدید از پنل LCD برخوردار بوده و قابلیت‌هایی مثل رزولوشن 4K و استاندارد HDR (با استفاده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - از HDR10) را ارائه می‌کنند. کنترلر آن‌ها از دستیار صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و با گوشی‌های نوکیا و دیگر گوشی‌های اندرویدی سازگار هستند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران

تلویزیون‌های یاد شده از نرخ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - تازه‌سازی ۶۰ هرتز پشتیبانی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - کرده و با اندروید ۹ به دست مشتری می‌رسند. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه تلویزیون‌های جدید نوکیا می‌توان به LEDهای مایکرو دیمینگ (Micro Dimming)، چهار خروجی HDMI و زمان پاسخ دهی کمتر از ۹.۵ میلی ثانیه اشاره کرد که آن‌ها را برای بازی کردن هم مناسب می‌کنند.

مدل 3200A به پنل ۳۲ اینچی مجهز شده و از سه پورت HDMI برخوردار است. این مدل از رزولوشن 1080p و HDR پشتیبانی کرده برای کاربرانی که به دنبال یک تلویزیون ساده هستند مناسب توصیف شده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران

نوکیا همچنین از یک گیرنده دیجیتال به نام Streaming Box 8000 هم رونمایی کرده که بوسیله - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - آن می‌توان سیستم عامل Android TV را به تقریباً هر تلویزیونی آورد. این محصول از اندروید ۱۰ و پخش محتوا با رزولوشن 4K پشتیبانی کرده و روی ریموت کنترل آن که از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند، دکمه‌های سرویس‌هایی نظیر آمازون پرایم ویدیو، گوگل پلی، نتفلیکس و یوتیوب قرار گرفته است.

نوکیا قیمت تلویزیون‌های یاد شده را اعلام نکرده ولی تأکید می‌کند که حتی تلویزیون‌های 4K نیز قیمت پایینی خواهند داشت. گیرنده دیجیتال Streaming Box 8000 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - با قیمت ۱۱۶ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بهشهر استان مازندران - دلار فقط در اروپا روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone