تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17249.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات اسنپدراگون ۸۷۵: لیتوگرافی ۵ نانومتری و حداکثر فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز

کوالکام در آینده نزدیک از اسنپدراگون ۸۷۵ به عنوان چیپست پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد، با این حال اخیرا مشخصات آن فاش شده‌ است. جدیدترین چیپست کوالکام در تاریخ ۱۱ آذر از راه می‌رسد، ...

کوالکام در آینده نزدیک از اسنپدراگون ۸۷۵ به عنوان چیپست پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد، با این حال اخیرا مشخصات آن فاش شده‌ است.

جدیدترین چیپست کوالکام در تاریخ ۱۱ آذر از راه می‌رسد، با این حال برای آشنایی با مشخصات - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - آن نباید - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - تا چنین تاریخی منتظر بمانیم چرا که یک افشاگر مشخصات آن را اعلام کرده است.

در گذشته شاهد انتشار نتایج چندین بنچمارک از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ بودیم و تقریبا می‌دانیم در برابر اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و رقبا چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این پردازنده جدید در مقایسه با نسل قبلی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - خود تا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۳۸ درصدی عملکرد بالاتری داشته باشد، با این حال یک افشاگر به نام «Digital Chat Station» اطلاعات بیشتری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - از آن منتشر کرده است.

پردازنده پرچمدار آینده کوالکام با ترکیب زیر از راه می‌رسد:

  • یک هسته Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز
  • سه هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز
  • چهار هسته - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز

این مشخصات تفاوت چندانی با گزارش‌های قبلی ندارد، البته انتظار داریم فرکانس هسته Cortex-X1 بالاتر باشد چرا که افشاگری‌ها از فرکانس ۳.۰۰ گیگاهرتزی آن در چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ خبر می‌دهند. پردازنده جدید کوالکام با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان

با افزایش فرکانس و عملکرد بالاتر باید منتظر تولید گرمای بیشتری باشیم که بهره‌وری آن را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاهش داده و مصرف باتری را افزایش می‌دهد و به همین دلیل به نظر می‌رسد کوالکام روی افزایش فرکانس تمرکز نکرده و بیشتر به دنبال بهره‌وری انرژی است. این احتمال وجود دارد که شرکای کوالکام فرکانس این هسته را افزایش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دهند تا به عملکرد بالاتری دست پیدا کنند که البته با این کار به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - سیستم خنک‌کننده قدرتمندی نیاز خواهند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - داشت.

این افشاگر به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - استفاده از واحد گرافیکی آدرنو ۶۶۰ در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - اسنپدراگون ۸۷۵ اشاره کرده، با این حال اطلاعاتی درباره مودم آن در اختیار ما قرار نداده است. انتظار می‌رود این چیپست - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارای مودم 5G اسنپدراگون X60 باشد. جدیدترین پردازنده کوالکام در پرچمدارهای زیادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت که شیائومی می ۱۱ احتمالا اولین گوشی چینی مجهز به آن باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone