🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17345.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نوا 8 SE با دوربین چهارگانه و پشتیبانی از 5G معرفی شد

هواوی از موبایل جدید خود به نام نوا 8 SE رونمایی کرد. این موبایل از چند روز دیگر در دو مدل استاندارد و پریمیوم به بازار عرضه شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. نوا ...

هواوی از موبایل جدید خود به نام نوا 8 SE رونمایی کرد. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - این موبایل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - از چند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - روز دیگر در دو مدل استاندارد و پریمیوم به بازار عرضه شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

نوا 8 SE از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۸۰x۲۴۰۰ پیکسل برخوردار بوده و از استاندارد HDR10 پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - می‌کند. این موبایل تنها ۷.۴۶ میلیمتر ضخامت و ۱۷۸ گرم وزن داشته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - و طبق آنچه در گزارش نوشته شده، طراحی آن به ویژه گوشی‌های تیز و ماژول دوربین تا حدی شبیه آیفون ۱۲ است.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان

نوا 8 SE از دوربین چهارگانه برخوردار است که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیسلی با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - گشودگی دیافراگم f/1.9 و فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و زاویه دید ۱۲۰ درجه و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو می‌شود. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز درون بریدگی قطره ای نمایشگر جای گرفته است.

قلب تپنده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - نوا 8 SE (مدل استاندارد) چیپست ۷ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - نانومتری مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰ بوده و مدل پریمیوم به چیپست ۷ نانومتری دیمنسیتی 800U مجهز شده است. هر دو موبایل از شبکه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - 5G پشتیبانی می‌کنند، با این تفاوت که مدل پریمیوم برای هر دو سیمکارت و مدل استاندارد فقط برای سیمکارت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - اصلی شبکه 5G را ارائه می‌کنند. هر دو مدل در یک نسخه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - با پوسته EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ به دست کاربر می‌رسند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان

نوا 8 SE از باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات نیرو می‌گیرد. به گفته سازنده باتری این موبایل از وضعیت خالی تا ۶۰ درصد در مدت زمان ۱۵ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر فومن استان گیلان - دقیقه شارژ می‌شود و پس از آن تنها ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا باتری ۱۰۰ درصد شارژ شود.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه نوا 8 SE می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، بلوتوث ۵.۱ و وای‌فای دو بانده اشاره کرد.

هواوی نوا 8 SE از تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۱ آبان) در چهار رنگ روانه بازار می‌شود. مدل استاندارد ۳۹۰ دلار و مدل پریمیوم ۴۲۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone