🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17347.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اوریو برای محافظت از بیسکویت‌ها انبار ضد شهاب‌سنگ در نروژ ساخت

اوریو یک پناهگاه زیرزمینی در نروژ ساخته تا از شیرینی‌ها و طرز تهیه آن‌ها در برابر برخورد شهاب سنگ محافظت کند. شرکت اوریو که احتمالاً با بیسکویت‌های آن آشنا هستید، یک پناهگاه زیرزمینی در نروژ ...

اوریو یک پناهگاه زیرزمینی در نروژ ساخته تا از شیرینی‌ها و طرز تهیه آن‌ها در برابر برخورد شهاب سنگ محافظت کند.

شرکت اوریو که احتمالاً با بیسکویت‌های آن آشنا هستید، یک پناهگاه زیرزمینی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - در نروژ ساخته تا در صورت برخورد شهاب سنگ با زمین میراث شیرینی‌های معروف این شرکت و طرز تهیه آن‌ها محفوظ بماند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان

اوریو می‌گوید این انبار را با الهام از «خزانه جهانی بذر سوالبارد» (Svalbard Global Seed Vault) ساخته است. این انبار که تحت عنوان «خزانه بذر روز قیامت» نیز شناخته می‌شود، سال ۲۰۰۸ در نروژ افتتاح شد و در آن ۹۳۰ هزار گونه دانه‌های کشاورزی نگهداری می‌شوند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان
خزانه جهانی بذر سوالبارد

اوریو انبار آخرالزمانی خود را در نزدیکی انبار جهانی بذر و در مجمع الجزایر «سوالبارد» ساخته است. این منطقه بین نروژ و قطب شمال واقع - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - شده و شمالی‌ترین منظقه‌ای است که هواپیماهای مسافربری در آن پرواز می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان

اوریو می‌گوید این انبار برای محافظت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - از شیر خشک، شیرینی‌ها و طرز تهیه آن‌ها در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - برابر برخورد احتمالی شهاب سنگ‌ها با زمین ساخته - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - شده است. این محصولات لای ورقه‌هایی از جنس پلی استر به نام «میلار» پیچیده شده‌اند تا دمای بالا، رطوبت و هوا آسیبی به آن‌ها وارد نکنند.

اوریو می‌گوید تا زمانی که احتمال برخورد شهاب سنگ با زمین وجود داشته باشد شیرینی‌های این شرکت در انبار نروژ باقی خواهند ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حمیده نوشته شده درتاریخ 1402/03/03
این شرکت واقعا بهترین خدمات را ارائه می دهد! منزل من در شهر سنندج، منطقه اسلام آباد بود و مایکروفر گرنیه BCM4547 که داشتم خراب شده بود. به شرکت تعمیرچی شعبه سنندج تماس گرفتم و اینجا چند بار جلوی درب منزلم ایستاده و خدمات را انجام داده بودند. نه تنها رفتارشان بود، بلکه با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و تخصص آنها، مایکروفر من دوباره به نوع خود برگشت! به واقع، من به شرکت تعمیرچی شعبه سنندج تجربه مثبتی داشتم و به همه دوستانم توصیه می کنم که اگر به خدمات تعمیراتی احتیاج دارند به این شرکت مراجعه کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone