🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17354.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چین با ارائه‌ یوان دیجیتال به دنبال چیست؟

اگرچه هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای کلید خوردن پروژه اعلام نشده، اما «بانک مردم چین» احتمالا نخستین بانک مرکزی جهان باشد که نسخه‌ای دیجیتالی از پول خود، یعنی یوان، تولید می‌کند تا قادر به هم‌گام ...

اگرچه هنوز - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - هیچ تاریخ دقیقی برای کلید خوردن پروژه اعلام نشده، اما «بانک مردم چین» - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - احتمالا نخستین بانک مرکزی جهان باشد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - که نسخه‌ای دیجیتالی از پول خود، یعنی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - یوان، تولید می‌کند تا قادر به هم‌گام ماندن با اقتصادی که به سرعت دیجیتالی می‌شود باشد. این کشور طی سال جاری میلادی مشغول آزمون و خطا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - با کیف پول‌های الکترونیکی و اپلیکیشن‌های آنلاین بوده، آن هم درحالی که پاندمی کووید-۱۹ و نیاز به فاصله‌گذاری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - اجتماعی داشت نوعی حس فوریت به وجود می‌آورد.

برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، هنگام استفاده از یوان دیجیتال خبری از مخفی ماندن هویت نیست و ارزش - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - خود پول نیز به اندازه یوان فیزیکی با ثبات خواهد بود. پشت عجله - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - چین برای به‌کارگیری یوان دیجیتال، تمایلی شدید برای ایجاد تغییرات تکنولوژیک به چشم می‌خورد. و همانطور که یکی از مقامات بانک مردم چین می‌گوید، ارز موضوعی تنها اقتصادی نبوده و درباره حاکمیت است.

برنامه چیست؟

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان

هنوز تمام جزییات مربوط به این برنامه منتشر نشده، اما بنابر پتنت‌های به ثبت رسیده از سوی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - بانک مردم چین و همینطور سخنان مقامات رسمی، - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - یوان دیجیتال چنین شکل و شمایلی خواهد داشت: مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها یک کیف پول دیجیتال را درون موبایل هوشمند خود دانلود کرده و مقداری پول از حساب بانکی خود را به آن انتقال می‌دهند - مشابه به مراجعه به یک دستگاه خودپرداز.

آن‌ها سپس می‌توانند از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - این پول -که پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال یا DCEP نام گرفته- مانند پول نقد استفاده کرده و با هرکس دیگری که کیف پول دیجیتال دارد به مبادله بپردازند. هنوز چند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - سوال بی‌پاسخ مانده، برای مثال چه - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - به سر شرکت‌های بزرگ حوزه تکنولوژی مانند Ant Group و هلدینگ Tencent - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - می‌آید که سرویس‌های پرداختی مشابه را پیشتر ارائه کرده‌اند.

یوان دیجیتال در کجا تست می‌شود؟

در ماه آوریل سال جاری میلادی بود که بانک مرکزی چین به وام‌دهندگان تجاری اجازه داد تا به صورت داخلی و فرضی، به آزمون و خطا - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - با یوان دیجیتال در شهرهایی مانند سوژو، ژیانگ‌آن، چنگدو و شنژن بپردازند و ضمنا امکان استفاده از این ارز در المپیک زمستانی سال ۲۰۲۲ میلادی نیز مهیا خواهد بود. در ماه آگوست، وزارت بازرگانی چین اعلام کرد که یوان دیجیتال در نقاط بیشتری مانند پکن و هنگ‌کنگ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - نیز به کار گرفته می‌شود، اما نقشه راه دقیقی در این زمینه منتشر نکرد.

این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - فاز آزمایشی به برخی کاربران منتخب اجازه می‌دهد که پول نقد یا دیجیتال را به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - دیگری تبدیل کنند، به مشاهده اعتبار حساب بپردازند و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - پرداخت یا حواله دیجیتال داشته باشند. در سوژو، برخی کارمندان دولت از - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - یارانه‌هایی در فرم ارز دیجیتال برخوردار شده‌اند و مک‌دونالد در ژیانگ‌آن نیز پرداخت‌های مبتنی بر یوان دیجیتال را می‌پذیرد.

دیدی شوژینگ، بزرگ‌ترین سرویس هم‌سفری آنلاین چین در حال تدارک دیدن تست‌های داخلی یوان دیجیتال در پلتفرمش است و Meituan Dianping، غول حوزه دلیوری غذا، و Bilibili، شرکتی در حوزه استریم محتوا، نیز مشغول مذاکره با بانک مردم چین هستند تا تست‌هایی مشابه را آغاز کنند.

یوان دیجیتال چه زمانی از راه می‌رسد؟

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان

هنوز مشخص نیست. اواخر ماه آگوست بود که بانک سازندگی چین، سرویس‌های کیف پول ارز دیجیتال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - خود را به صورت موقتی در اختیار مشتریانش قرار داد - احتمالی به شکلی کاملا اتفاقی. مردم می‌توانستند یک کیف پول را برای مبادلات دیجیتال ثبت کنند - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - -که منجر به ایجاد اکانتی جداگانه از حساب بانکی معمولی آن‌ها می‌شد- و برای مبادلات مالی روزانه و سالانه، سقفی مشخص تعیین شده بود. اما بسیاری از قابلیت‌های مربوط به ارز دیجیتال خیلی زود از اپلیکیشن موبایل این بانک حذف شدند و مدیر بانک مردم چین نیز در ماه مه با گفتن اینکه تمام آزمایش‌ها بخشی از «کارهای تحقیقاتی رایج» هستند، از انتظارات کاست.

با توجه به اشاره مکرر مقامات چینی به بازی‌های زمستانی، می‌توان حدس زد که چین برای راه‌اندازه تمام و کمال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - پروژه خود در سال ۲۰۲۲ میلادی برنامه‌ریزی کرده است. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - از سوی دیگر گفته شده که بانک مرکزی با ابداعاتی در حوزه ارزهای دیجیتال، می‌خواهد شنژن -هاب تکنولوژی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - چین که درست در کنار هنگ‌کنگ واقع شده- را تا سال ۲۰۲۵ به شهری کلاس جهانی تبدیل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - کند.

مگر اکثر مبادلات مالی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - از پیش الکترونیکی نبوده‌اند؟

بله. کشور چین جامعه‌ای دارد که در گذر زمان، بیشتر و بیشتر به سمت عدم استفاده از پول نقد می‌رود. حتی فروشندگان‌ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - غذاهای خیابانی در شهرهای کوچک هم ترجیح می‌دهند به جای پول نقد، از اپلیکیشن‌های پرداخت موبایل - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده کنند. موسسه آماری Analysys می‌گوید چنین اپلیکیشن‌هایی طی سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰، مسئول جابه‌جایی بالغ بر ۵۳ تریلیارد یوان (یا ۷.۸ تریلیارد دلار) در چین بوده‌اند. اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - Alipay شرکت Ant بیش از نیمی از این رقم را به خود اختصاص داده و سرویس WeChat Pay شرکت تنسنت هم در جایگاه سوم است.

بانک مردم چین می‌گوید که تمام مبادلات پولی غیر نقد (که شامل چیزهایی مانند اعتبار بانکی، کارت‌های فروشگاهی، انتقالات بانکی و چک‌ها می‌شوند) در سال ۲۰۱۹ معادل ۳.۸ کوادریلیون یوان بوده‌اند. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - و نمی‌توان گفت که این ترند تنها در چین به چشم می‌خورد: نظرسنجی بانک مرکزی سوئد نشان می‌دهد که تنها ۱۳ - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - درصد از افراد در سال ۲۰۱۸، آخرین خرید خود را با پول نقد انجام داده‌اند و این یعنی شاهد کاهش ۳۹ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۰ میلادی بوده‌ایم.

آیا مردم از یوان دیجیتال استفاده خواهند کرد؟

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان

تشخیصش دشوار است. کیف پول دیجیتال بانک مردم چین تنها یک کیف پول است و احتمالا قابلیت‌هایی داشته باشد که به مردم اجازه می‌دهند بابت چیزهایی مانند سرویس‌های خرده‌فروشی و سرویس‌های هم‌سفری آنلاین و همینطور در حوزه‌هایی مانند بازرگانی الکترونیکی و سرمایه‌گذاری قادر به پرداخت پول باشند. هنوز هیچ دلیل واضحی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - برای این ارائه نشده که چرا یوان دیجیتال و سرویس‌هایی مانند Alipay و WeChat Pay که همین حالا خدماتی مشابه ارائه می‌کنند و عمیقا با شبکه‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - اجتماعی درآمیخته‌اند، قادر به هم‌زیستی با یکدیگر نیستند.

تمایل مضاعف بانک مرکزی چین به استفاده از یوان دیجیتال درحالی است که Ant برای احتمالا بزرگ‌ترین عرضه اولیه سهام در تاریخ آماده می‌شود و به صورت بالقوه، قادر به سرانجام - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - رساندن - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - یک IPO با حدود سرمایه ۳۰ میلیارد دلاری خواهد بود. شرکت مورد نظر می‌گوید با این پول، قادر - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - به گسترش فعالیت‌هایش، فراتر از تجارت سرویس‌های پرداخت خواهد بود. اگرچه Ant از سال ۲۰۱۷ در روند تحقیق و توسعه بانک مردمی چین دخیل بوده، در بروشور عرضه اولیه سهام خود می‌گوید که شاید «قادر به هنگام ماندن با تغییرات جدید» نباشد و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - بنابراین تشخیصش دشوار است که DCEP چه تاثیری روی کسب‌وکار شرکت می‌گذارد.

چرا بانک مردم چین دست به چنین کاری زده؟

این پروژه توسط مدیر پیشین بانک مردم چین، یعنی ژو شیائوچوان کلید خورد که در ماه مارس ۲۰۱۸ بازنشست شد. او می‌خواست از چین در برابر روی آوردن به استانداردهایی مانند بیت‌کوین که توسط دیگران ساخته شده و کنترل می‌شوند محافظت کند. توانایی پایش الکترونیکی دست به دست شدن پول، در مقابله با پولشویی و دیگر فعالیت‌های مجرمانه موثر خواهد بود.

پروژه ارز دیجیتال بازطراحی شده فیسبوک، یعنی Libra نیز احتمالا یکی از عواملی - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - بوده که چینی‌ها را به کلید زدن این پروژه واداشته. با فرض اینکه لیبرا به دست عموم برسد، این احتمال وجود دارد که به برتری دلار کمک کرده و به تضعیف پول چین منجر شود. همانطور که وانگ شین، مدیر واحد تحقیقات بانک مردمی چین طی سال گذشته میلادی گفت، چنین اتفاقی می‌تواند «پیامدهای اقتصادی، مالی و حتی سیاسی در ابعاد بین‌المللی داشته باشد».

آیا داریم درباره یک رمزارز صحبت می‌کنیم؟

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان

احتمالا نه. وقتی به صحبت راجع به پدیده‌ای به نام رمزارز می‌پردازیم، معمولا به چیزی مانند بیت‌کوین اشاره داریم که از اهرمی تمرکز زدایی‌شده و آنلاین به نام بلاک‌چین استفاده می‌کند تا قادر به ثبت و ضبط مبادلات باشد. بیت‌کوین و دیگر رمزارزها مانند اتریوم، حامی مبادلات مالی ناشناس و بی‌نیاز از یک مرد میانی -یا به عبارت - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - دیگر، بانک مرکزی- هستند. اما نوسان فراوان در ارزش این - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - ارزها باعث می‌شود که برای استفاده در ابعاد گسترده و کشوری مناسب نباشند.

پروژه لیبرا فیسبوک نیز قرار است شامل مجموعه‌ای از رمزارزها باشد که Stablecoin نامیده می‌شوند و هر کوین، یک پشتوانه در دنیای واقعی مانند دلار، یورو یا پوند دارد. - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - لیبرا حداقل در ابتدای راه توسط کمپانی‌های خصوصی مانند فیسبوک، اوبر و اسپاتیفای مدیریت خواهد شد. از سوی دیگر، مدیریت یوان دیجیتال برعهده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - بانک مردم چین است و بنابراین در نقطه عکس ارزهای تمرکز زدایی شده قرار می‌گیرد. ضمنا هنوز مشخص نیست که این ارز از فناوری بلاک‌چین استفاده خواهد کرد یا خیر.

چرا از کوین‌های - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - از پیش موجود استفاده نمی‌شود؟

در تلاش برای مقابله با بروز ریسک در سیستم‌های مالی و آنچه «بانکداری در سایه» نامیده شد، چین در سال - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - ۲۰۱۷ مبادلات مالی با رمزارزها و همینطور عرضه اولیه کوین را ممنوع اعلام کرد. البته هنوز امکان استفاده از این ارزها وجود دارد، اما به شکلی محدود و از طریق پروسه‌ای بسیار کند و سختگیرانه.

از سوی دیگر، ارزهای - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - دیجیتال تبدیل به راهی برای خروج پول از چین شده بودند و بنابراین به برون‌ریز سرمایه و کاهش ارزش یوان کمک می‌کردند. اگرچه لیبرا هنوز در دسترس قرار نگرفته، مقامات - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - چینی خواستار نظارت بر این ارز جدید شده‌اند. (ناگفته نماند که وب‌سایت فیسبوک در چین بن است، اما بسیاری از چینی‌ها با استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی به آن دسترسی می‌یابند.)

چرا از بلاک‌چین استفاده نمی‌شود؟

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان

محققان بارها از این موضوع ابراز تردید کرده‌اند که تکنولوژی بلاک‌چین بتواند از حجمی عظیم از مبادلات مالی به صورت همزمان پشتیبانی کند. برای مثال در روز مجردهای سال ۲۰۱۸، چینی‌ها رکوردشکنی کردند و در هر ثانیه، بیش از ۹۲ هزار مبادله مالی صورت گرفت. به گفته مقامات بانک مرکزی چین، این رقم به مراتب بالاتر از ظرفیت قابل پشتیبانی بلاک‌چین بیت‌کوین است.

تکلیف حریم شخصی چه می‌شود؟

مقامات چینی می‌گویند که بانک مردم چین به دنبال دستیابی به «بالانس» میان ناشناس ماندن و نیاز به مقابله با جرایم - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - مالی است، اما مشخص نشده که منظور آن‌ها از این حرف دقیقا چیست.

بانک مردم می‌گوید که تمام اطلاعات کاربران - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - در دسترس بانک‌ها قرار نمی‌گیرد. اما کیف پول‌ها احتمالا وابستگی کامل به - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - هویت افراد داشته باشند و به این ترتیب، مقامات یک پنجره دیگر به درون زندگی افراد خواهند داشت. یکی از مدیران بانک مردم چین در مقاله‌ای طی سال ۲۰۱۸ نوشت که بانک‌ها احتمالا محبور به ثبت اطلاعات مربوط - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - به مبادلات به صورت روزانه باشند و احتمالا برای مبادلات هر شخص نیز سقفی مشخص تعیین گردد.

تمام ماجرا چه تاثیری روی بانک‌ها می‌گذارد؟

تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان

عمده تاثیر، روی حسابداری خواهد بود. پول دیجیتال باید به صورت جداگانه از پس‌اندازها نگهداری - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - شود، چرا که در اصل قرار است نقش پول در گردش را ایفا کند. در زبان بانک‌های مرکزی، پول در گردش تحت عنوان M0 شناخته می‌شود و با پول‌های سپرده یا M1 که بانک‌ها از آن برای وام دادن به اشخاص حقیقی و حقوقی استفاده می‌کنند تفاوت دارد. وام‌دهندگان تجاری در این سیستم، ۱۰۰ درصد از سپرده رزرو خود را به بانک مرکزی می دهند و در ازای آن، ارز دیجیتال دریافت کرده و - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - به توزیع آن میان مشتریان خرده‌فروشی می‌پردازند.

تاثیرات اقتصادی چیست؟

احتمالا شاهد تاثیرات آنی بر اقتصاد نباشیم. از آن‌جایی که پول - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - دیجیتال بانک مردم چین به عنوان جایگزینی برای پول نقد طراحی شده، تاثیری بزرگ روی منابع پولی نمی‌گذارد و بنابراین تاثیرش روی قوانین پولی نیز خنثی خواهد بود. اگر ارز دیجیتالی شدیدا مورد - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - پذیرش قرار بگیرد و مردم به نگهداری پول نقد بیشتر ترغیب شوند، سپرده‌های بانکی ممکن است کاهش یابد اما تاثیر وارده - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - قابل مدیریت خواهد بود. این را انستیتوی تحقیقات ارز دیجیتال در بانک مردمی چین می‌گوید.

در - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - آینده دورتر، بانک مرکزی ممکن است از ارز دیجیتال برای پیش راندن اقتصاد استفاده کند. در پتنت‌هایی که - تعمیرات مایکروفر فوما در شهر آزادشهر استان گلستان - طی ماه اکتبر ۲۰۱۸ عمومی شدند، شاهد توصیف ارزی بوده‌ایم که بانک‌های وام‌دهنده را مجبور به وارد کردن اطلاعات مربوط به وام‌گیرندگان و نرخ سود، پیش از انتقال پول می‌کند. این به بانک مردم چین اجازه می‌دهد که کنترل بیشتری بر روند وام‌دهی بانکی داشته باشد و سرمایه را به هرجایی که خود مناسب می‌بیند هدایت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خارا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
چند روز پیش مایکروفرم خراب شده بود و تعمیرچی رو صدا کردم. پسرای شرکت خیلی خوش برخورد و حرفه ای بودن. تعمیر فوق العاده سریع و کامل انجام شد و الان مایکروفرم بهتر از همیشه کار میکنه. کمی بیشتر میشد رضایتم بیشتر هم بود. ممنون تعمیرچی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone