🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17352.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افزایش درآمد بخش اینترنت اشیاء و خودرو کوالکام در جدیدترین گزارش مالی

کوالکام با استفاده از شبکه 5G فعالیت خود در بخش‌های مختلف مانند اینترنت اشیاء و صنعت خودرو را افزایش می‌دهد و چنین موضوعی در گزارش مالی اخیر آن نیز به چشم می‌خورد. گزارش مالی سه ...

کوالکام با استفاده از شبکه 5G فعالیت خود در بخش‌های مختلف مانند اینترنت اشیاء و صنعت خودرو را افزایش می‌دهد و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - چنین موضوعی در گزارش مالی اخیر آن نیز به چشم می‌خورد.

گزارش مالی سه ماهه چهارم سال مالی کوالکام شامل درآمد آن در بخش‌های اینترنت اشیاء و خودرو می‌شود که اگرچه ارتباط نزدیکی با شبکه 5G دارند، اما آن را از گوشی‌های هوشمند دور می‌کنند. برخی از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - موارد قابل توجه در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - این گزارش مالی به شرح زیر هستند:

  • درآمد بخش اینترنت اشیاء کوالکام که شامل صنایع، پهن‌باند بی‌سیم و شبکه می‌شود، در سه فصل قبلی گسترش پیدا کرده و در جدیدترین بازه زمانی به ۹۲۶ میلیون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - دلار رسیده که درآمد سالانه آن را به ۳.۰۳ میلیارد دلار می‌رساند.
  • این درآمد اینترنت اشیاء به لطف صنعت شبکه، خرده‌فروشی، صنایع، ردیابی و ابزارهای عمودی بدست آمده است.
  • تراشه‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - خودرو برای تله‌ماتیک و کیلومترشمارهای دیجیتال درآمد ۱۸۸ میلیون دلاری برای این کمپانی به همراه داشته‌اند. اگرچه با کوچکترین بخش تجاری کوالکام روبه‌رو هستیم، اما درآمد آن افزایش پیدا می‌کند.
  • درآمد مربوط به قطعات گوشی کوالکام در این بازه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - زمانی به ۳ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - میلیارد دلار رسیده که بخشی از آن مربوط - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - به فروش چند هفته‌ای قطعات به شرکت‌های بزرگ مانند اپل می‌شود.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران

قدم بعدی برای کوالکام، ورود به زیرساخت‌های ابری است. مدیرعامل کوالکام، «استیو مالنکوف» اعلام کرده:

«با بیش از ۱۰ سال سابقه در بخش تحقیق و توسعه هوش مصنوعی و بیش از ۱ میلیارد دستگاه با قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - هوشمند مصنوعی و فناوری‌های ما و دارایی‌های اساسی مانند واحدهای پردازشی کم‌مصرف و تخصص در زمینه پردازش سیگنال، به خوبی می‌توانیم رهبری خود در زمینه هوش مصنوعی گوشی‌های هوشمند را در بخش‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - دیگر مانند دیتاسنترها و زیرساخت 5G گسترش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - دهیم.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران

با توجه به گزارش مالی اخیر، به نظر می‌رسد کوالکام در تلاش برای مبارزه با انویدیا است، کمپانی که اخیرا از خرید ARM خبر داده است. علاوه بر این، کوالکام می‌تواند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر زیراب استان مازندران - در زمینه پردازش ابری و اینترنت اشیاء با اینتل نیز رقابت کند. به نظر می‌رسد شبکه 5G باعث شده که این کمپانی فعالیت‌های خود را گسترش دهد و تنها در زمینه گوشی‌های هوشمند فعال نباشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرزین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام آیا طرفای کوثر زیراب سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در کوثر شهر زیراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone