🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17350.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

ویرجین هایپرلوپ از اولین آزمایش جابجایی مسافران سربلند بیرون آمد

ویرجین هایپرلوپ اعلام کرده که برای اولین بار سیستم حمل و نقل فوق سریع خود را با استفاده از مسافران انسانی مورد آزمایش قرار داده است. این آزمایش دیروز در مسیر آزمایشی «DevLoop» در صحرای ...

ویرجین هایپرلوپ اعلام کرده که برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - اولین بار سیستم حمل و نقل فوق سریع خود را با استفاده از مسافران انسانی مورد آزمایش قرار داده است.

این آزمایش دیروز در مسیر آزمایشی «DevLoop» در صحرای خارج از لاس وگاس انجام شده و دو مسافر این سفر آزمایشی، مدیر بخش فناوری و همچنین هم‌بنیانگذار آن بوده‌اند. پس از نشستن روی صندلی‌های پاد این شرکت به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - نام «پگاسوس»، آن‌ها به مسیری منتقل شدند که درون آن هوا وجود نداشت و در طی این آزمایش، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - این پاد به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

این آزمایش یک موفقیت بزرگ و مهم برای ویرجین هایپرلوپ که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، محسوب می‌شود. ایده این سیستم حمل و نقل فوق سریع توسط - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک مطرح شد که در آن مسافران در یک مسیر بدون هوا به سرعت ۱۲۲۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

مسیر آزمایشی DevLoop مسافتی برابر ۵۰۰ متر دارد و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - قطر آن نیز - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - به ۳.۳ متر می‌رسد. این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - مسیر در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای لاس وگاس قرار گرفته و به گفته ویرجین هایپرلوپ تا به امروز بیش از ۴۰۰ آزمایش روی آن انجام شده، اما برای اولین بار در این تست‌ها انسان حضور داشته است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

پاد پگاسوس که با نام «XP-2» نیز شناخته می‌شود، توسط یک شرکت طراحی دانمارکی مطرح به نام «Bjarke Ingels» طراحی شده و نسخه کوچکتر طرح نهایی محسوب می‌شود. - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - نسخه نهایی این پاد قادر به حمل ۲۳ مسافر خواهد بود و ۲.۵ تن وزن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - خواهد داشت. داخل آن با رنگ سفید طراحی شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - تا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - مسافران در آن احساس ناخوشایندی نداشته باشند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان

به گفته یکی از مسافران، شتاب این پاد مشابه با بلند شدن هواپیما از زمین بوده و با شناوری مغناطیسی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - کار می‌کند، فناوری که شاهد استفاده از آن در قطارهای تندرو هستیم. اگرچه ویرجین هایپرلوپ به سرعت ۱۲۲۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا نکرده، اما هدف نهایی آن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - دستیابی به سرعت ۱۰۷۸ کیلومتر بر ساعت است، با این حال رکورد کنونی آن برابر ۳۸۶ کیلومتر بر ساعت است.

در حال حاضر هیچ شرکتی برای ساخت هایپرلوپ با دولت قرارداد منعقد نکرده و یا اینکه ساخت چنین سیستمی مورد تایید دولت قرار نگرفته. علاوه بر این، هزینه ساخت این سیستم مشخص نشده، اما بدون - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - هیچ شکی هزینه آن به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر کوچصفهان استان گیلان - چندین میلیارد دلار می‌رسد. بر اساس اسناد مالی که در سال ۲۰۱۶ افشا شدند، هزینه ساخت آن در محدوده ۹ تا ۱۳ میلیارد دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone