🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17348.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل قیمت شارژر بی‌سیم MagSafe Duo و قاب چرمی جدید آیفون ۱۲ را اعلام کرد

پیش فروش گوشی‌های آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس به تازگی آغاز شده و همزمان با آن، قیمت برخی لوازم جانبی مانند شارژر بی‌سیم MagSafe Duo نیز مشخص شده است. شارژ بی‌سیم اپل با قیمت ...

پیش فروش گوشی‌های آیفون ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس به تازگی آغاز شده و همزمان با آن، قیمت برخی لوازم جانبی مانند شارژر بی‌سیم MagSafe Duo نیز مشخص شده است.

شارژ بی‌سیم اپل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - با قیمت ۱۲۹ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - دلار به فروش می‌رسد که شامل شارژر با قابلیت شارژ همزمان آیفون ۱۲ و اپل واچ و یک کابل USB-C به لایتنینگ ۱ متری می‌شود. در جعبه این محصول آداپتور وجود ندارد و این کمپانی به کاربران توصیه می‌کند که آداپتور ۲۰ واتی USB-C با قیمت ۱۹ - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - دلار را برای آن سفارش دهند. اپل اشاره‌ای به تاریخ عرضه این محصول - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - نکرده و تنها از عرضه در آینده نزدیک خبر داده است.

شارژر مگ سیف قیمتی برابر ۳۹ دلار دارد که البته باید برای آداپتور آن ۲۰ دلار هزینه اضافه پرداخت کنید و قیمت شارژر USB-C اپل واچ نیز بدون آداپتور ۲۰ دلاری برابر ۲۹ دلار است. با توجه به این موارد، شارژر بی‌سیم Magsafe Duo قیمت تقریبا مناسبی دارد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم

شرکت اپل قیمت قاب‌ چرمی جدید گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را نیز اعلام کرده که برابر ۱۲۹ دلار است. این قاب در رنگ‌های آبی، صورتی، قرمز و قهوه‌ای به فروش می‌رسد و از محلی برای نگهداری کارت‌های اعتباری و همچنین بند بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم

این قاب چرمی جدید با فناوری شارژ بی‌سیم مگ‌سیف اپل سازگار است و حتی در هنگام استفاده از آن قادر به شارژ گوشی خود خواهید بود. تاریخ عرضه این محصول نیز مانند شارژر بی‌سیم Magsafe Duo مشخص نشده و اپل تنها به عرضه در آینده نزدیک اکتفا کرده است.

اگر به دنبال خرید قاب چرمی استاندارد هستید، می‌توانید از امروز آن را برای آیفون ۱۲ مینی، آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس سفارش دهید. این قاب چرمی قیمتی برابر ۵۹ دلار دارد و با سیستم شارژ مگ‌ سیف نیز سازگار است. کاربران می‌توانند این محصول را در رنگ‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر قنوات استان قم - آبی، زرد، قهوه‌ای، مشکی و قرمز سفارش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone