🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35473.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به اولین کتابخوان تاریخ در یک قرن پیش

کتابخوان های الکترونیکی به لطف قیمت های ارزان و شارژدهی بالای باتری توانسته اند در کنار تبلت ها همچنان به بقای خود ادامه دهند. اما ایده دستگاهی قابل حمل که بتواند نوشته ها را تحت ...

کتابخوان های الکترونیکی به لطف قیمت های ارزان و شارژدهی بالای باتری توانسته اند در کنار تبلت ها همچنان به بقای خود ادامه دهند. اما ایده دستگاهی قابل حمل که بتواند نوشته ها را تحت فرمتی خاص بخواند، قدیمی تر از آن است که احتمالاً فکرش را بکنید. در اصل ایده اولیه این دستگاه ها را باید در حدود یک قرن پیش، در سال 1920 جستجو کنیم؛ در دستگاهی به نام «ماشین خواننده فیسک»

«بردلی آلن فیسک»، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - مخترع این دستگاه در سال 1854 متولد شد و دوران کاری مشهور و طولانی را در نیروی دریایی آمریکا سپری کرد. او موفق شد به مقام دریابان نائل شود و البته تنها یک کارمند نیروی دریایی نبود؛ فیسک یک مخترع نیز به حساب می آمد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران

او در پیشرفت فناوری های متنوعی در حوزه جنگ دخیل بود؛ سیستم دید تلسکوپی ویژه ای برای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - توپخانه کشتی ها، فاصله یاب الکتریکی، برجک های توپ مجهز به موتور و سیستم های رادیویی و پرتاب اژدرها بخشی از ابداعات او بودند.

فیسک در آستانه 60 سالگی بود که بازنشسته شد. تنها یک سال بعد، جنگ جهانی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - اول شروع شد، البته هنوز هم در این سن از شوق او به ابداعات جدید چیزی کم نشده بود. در حالی که بسیاری از ماجراهایی که در پس اختراعات مهم وجود دارند، به مرور زمان محو شده و اثری از آنها باقی نمانده، اما این موضوع در مورد ماشین خواننده فیسک صدق نمی کند.

ماشین خواننده فیسک یا به عبارتی کتابخوان او در سال 1922 به جلد مجله های معتبر ساینس و ساینتیفیک امریکن راه یافت و در سال 1926 نیز میامی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - نیوز و پاپیولار مکانیکز به این دستگاه پرداختند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران
نسخه ای از ساینتیفیک امریکن که به موضوع کتابخوان فیسک پرداخته بود.

ماشین خواننده شامل جسمی فلزی و مجهز به یک دستگیره بود که یک لنز بزرگنمایی برای مشاهده با یک چشم در کنار یک پوشش برای چشم دیگر در آن در نظر گرفته شده. بردلی فیسک با استفاده از روش حکاکی تصویر اقدام به چاپ متن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - در ابعاد بسیار ریز روی کارت های با ابعاد 15 در 2 سانتی متری کرده بود. این ابعاد با توجه به استانداردهای آن روزهای نشریات یا حتی برای مشاهده شدن توسط چشم انسان، بسیار کوچک بود.

کاربر می توانست کارت را به ماشین خواننده فیسک وارد کرده و با استفاده از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - لنز بزرگنمایی، متن حک شده در آن را بخواند. علاوه بر این می شد با جابجا کردن کارت یا چشمی، ستون های مختلف متن چاپ شده (به روش حکاکی) را مشاهده کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران
بردلی فیسک در حال استفاده از کتابخوان خود

این ایده اگرچه ساده به نظر می رسید ولی در نوع خود برای فشرده کردن متون در وسیله ای با ابعاد جیبی نبوغ آمیز بود. فیسک برای نمایش ایده خود به روزنامه نگاران، کتاب «Innocent Abroad» مارک تواین (که با نام ساده دلان در سفر کشتی شناخته می شود) را در تنها 13 کارت جای داد؛ کتابی که شامل حدود 93 هزار کلمه بود.

بردلی فیسک معتقد بود که دستگاه او که تنها با یک دست - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - می شد با آن کار کرد، می توانست صنعت انتشار را متحول کند. به لطف خلاقیت او کتاب ها و مجلات می توانستند با قیمتی بسیار کمتر به فروش برسند. علاوه بر این هزینه مواد اولیه، تولید، عرضه و فضای مورد نیاز برای نگهداری نشریات نیز کاهش می یافت.

او در ذهن خود تصور می کرد که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - به واسطه کتابخوان جدید، روزی مجلات با هزینه ای پایین توسط پست توزیع می شوند و مهم تر از آن اینکه هر فردی با هر میزان درآمد می تواند به محتوای آموزشی و یا سرگرمی دسترسی داشته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - باشد. فیسک در بین سال های 1920 تا 1935 برای ماشین خواننده خود 11 پتنت مختلف را ثبت کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران
یکی از چندین پتنت مرتبط با کتابخوان فیسک

این مخترع خلاق مدل های مختلف طراحی را تشریح کرده بود که یکی از آنها اشاره به قرقره هایی از کاغذ داشت که می توانست به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - جای کارت های کاغذی به کار رود و کاربر با چرخاندن آن، محتوای حک شده روی تمام قسمت ها را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - به راحتی مشاهده کند.

او همچنین چندین نمونه اولیه از ماشین خود را ساخت که اکنون یکی از نمونه های آن در موزه رُزِنباخ در فیلادلفیا نگهداری می شود. در نهایت کتابخوان فیسک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - هرگز به تولید انبوه نرسید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - ولی در همان زمان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - توجه رسانه ها را به خود جلب کرد.

اما همزمان با اینکه بردلی فیسک با ماشین خود مشغول بود، میکرو فیلم ها در حال جلب کردن توجهات به خود بودند. به نظر می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - رسد اولین بار در حدود اواخر دهه 1850 میلادی بود که میکرو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - فوتوگرافی (تصویر برداری در ابعاد بسیار کوچک که مشاهده تصاویر ثبت شده به این روش نیاز به دستگاه بزرگ کننده داشته باشد) محبوب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - شد. با این حال استفاده از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - آن به عنوان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - یک رسانه برای ذخیره سازی اطلاعات در دهه 1920 آغاز شد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران
یکی از نمونه های کتابخوان فیسک که در کتابخانه رزنباخ نگهداری می شود.

میکروفوتوگرافی موفق شد راه خود را به حوزه کسب کار باز کند و در سال 1935 کداک نسخه ای از روزنامه نیویورک تایمز را روی میکروفیلمی 35 میلی متری منتشر کرد. در ادامه، این روش به یک استاندارد برای آرشیو کردن بدل شد. البته در نهایت ایده رمان های مینیاتوری و دستگاه های کتابخوان قابل حمل که در ذهن بردلی فیسک بود به حقیقت بدل نشد.

تنها چند سال بعد در 1949 میلادی، «آنجلا روییز رابلز»، معلمی اسپانیایی دائره المعارف - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - مکانیکی را ساخت که راهکاری پیشرفته تر برای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - فشرده سازی اطلاعات را ارائه می داد. بر اساس ایده او از طومارهایی به همراه مکانیزم های متفاوتی برای جای دادن متن و صدا در کیفی کوچک بهره برده می شد. به این ترتیب امکان جایگزینی چندین کتاب در دستگاه فراهم می شد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران
آنجلا روییز رابلز که دائره المعارف مکانیکی را توسعه داده بود.

در نهایت در سال 1971 «مایکل هارت» از کامپیوتر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - سیگما 5 بهره برد تا در پروژه گوتنبرگ برای اولین بار ایده دیجیتالی کردن کتاب ها را عملی کند؛ همان چیزی که امروزه به نام کتاب الکترونیکی یا e-book می شناسیم.

در سال 1991 بود که سونی از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - «دیتا دیسکمن» رونمایی کرد؛ دستگاهی که از نظر فنی اولین خواننده الکترونیک به حساب می رفت که در ادامه نمونه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - های جانشین آن با نمایشگرهای LCD تک رنگ از راه رسیدند.

در اواسط دهه 90 میلادی بود که محققانی از موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نمایشگرهایی با جوهر الکترونیکی (E Ink) را توسعه دادند که می توان دستگاه های مجهز به آن را آخرین قطعه پازل کتابخوان های الکترونیکی به حساب آورد. این نمایشگرها در کنار مصرف انرژی بسیار پایین، در هنگام مطالعه چشمان کاربر را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - اذیت نمی کنند و برخلاف نمایشگر گوشی های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - هوشمند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - و تبلت ها چرخه خواب را نیز مختل نمی کنند.

اکنون شرکت هایی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر کلاردشت استان مازندران - از جمله آمازون، سونی کوبو، بارنز اند نوبلز و ... کتاب خوان های پیشرفته خود را عرضه می کنند که هزاران کتاب و مجله را در ابعادی کوچک و با شارژدهی باتری مناسب ارائه می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone