🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35468.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حزب حاکم هند به کلاهبرداری چند صد میلیون دلاری از طریق بیتکوین متهم شد

طبق گزارشی که نشریه هندوستان تایمز منتشر کرده بزرگ ترین حزب سیاسی هند موسوم به کنگره ملی هند، حزب حاکم این کشور را به تلاش برای کلاهبرداری ۷۲۶ میلیون تا ۱۲.۷۸ میلیارد دلاری از طریق بیتکوین ...

طبق گزارشی که نشریه هندوستان تایمز منتشر کرده بزرگ ترین حزب سیاسی هند موسوم به کنگره ملی هند، حزب حاکم این کشور را به تلاش برای کلاهبرداری ۷۲۶ میلیون تا ۱۲.۷۸ میلیارد دلاری از طریق بیتکوین متهم نموده است.

این اتهامات علیه تعدادی از نفرات حزب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - مذکور مطرح شده که در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ایالت گجرات هند مستقر است. سخنگوی کنگره ملی هند مدعی شده که رهبری حزب حاکم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - پول - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - های غیرقانونی و نامشروع خود را از طریق حواله به ارز مجازی تبدیل کرده.

وی در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - ادامه اظهار داشته که شکواییه ای با این مضمون را تسلیم اداره پلیس محلی گجرات کرده اما این نهاد به خاطر فشارهای سیاسی از هرگونه اقدام علیه حزب حاکم خودداری می کند. او به خبرنگاران محلی گفت:

ما در این ماز عظیم کلاهبرداری از طریق بیتکوین خواستار بررسی های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - بی طرفانه تحت نظارت دادگاه عالی هستیم تا حقیقت آشکار شود.

کنگره ملی هند مدعی شده فردی به نام Shailesh Bhatt که پیشتر در دو کلاهبرداری مرتبط با بیتکوین نقش داشته در این مساله دخیل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - بوده. این فرد ظاهرا چند ماه پیش شکایتی را تسلیم پلیس هند کرده و در آن مدعی شده که پلیس محلی ۲۰۰ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - بیتکوین از وی اخاذی کرده. بعدها مشخص شد که خود وی این پول ها را از فرد دیگری اخاذی کرده است.

جالب آنکه مقامات قانونی گجرات از نقش داشتن یکی از وکلای حزب حاکم در یک پرونده کلاهبرداری دیگر با بیتکوین خبر داده اند. هم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - اکنون رسیدگی به این پرونده در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - دست انجام است و کنگره ملی هند این فرد را به دست داشتن در یک کلاهبرداری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - دیگر متهم کرده است. به گفته کنگره ملی این فرد تهدید کرده که در صورت دستگیر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - شدن همه مقامات حزب حاکم را که در این مساله نقش داشته اند لو می دهد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان
سخنگوی حزب کنگره ملی از اتهامات علیه حزب حاکم می گوید

حزب کنگره ملی مدعی شده که باطل اعلام کردن برخی اسکانس های هند در سال گذشته تلاشی از جانب حزب حاکم بوده تا پول هایی که به صورت غیرقانونی به دست آورده را قانونی نماید و بخش اعظمی از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - این کار نیز به واسطه ارزهای مجازی انجام گرفت. حالا حزب کنگره ملی حتی نخست وزیر هند را هم متهم کرده که زحمت بررسی این کلاهبرداری توسط حزب متبوعش را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - به خود نداده و به سادگی از کنار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - مساله کلاهبرداری از طریق بیتکوین گذشته است.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که مدتی است بازار ارزهای مجازی در هند به شدت داغ شده و حتی جمعی از ستاره های بالیوود و یک تاجر نیز به خاطر کلاهبرداری از طریق بیتکوین (به ارزش ۳۰۰ میلیون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - دلار) دستگیر شدند. خود افسران پلیس هند هم حتی در تعدادی کلاهبرداری از طریق پول های مجازی دست - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر صایین قلعه استان زنجان - داشته اند.

البته نباید از یاد برد که احزاب سیاسی در هند معمولا اتهامات مختلفی را علیه هم مطرح می کنند تا از قدرت یکدیگر بکاهند و به نحوی وجهه هم را مخدوش نمایند. لذا تا زمانی که بررسی های قضایی در این باره آغاز نشود نمی توان از صحت و سقم این ادعاها اطمینان حاصل کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone