🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  5. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35478.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تبلت گلکسی Tab A جدید با اندروید اوریو در گیک بنچ رویت شد

به تازگی تبلت اقتصادی جدید سامسونگ در وبسایت گیک‌ بنچ رویت شده و این شرکت کره‌ای به احتمال قوی قصد دارد این گجت را به زودی روانه بازار کند. بر اساس این اطلاعات، گلکسی Tab ...

به تازگی تبلت اقتصادی جدید سامسونگ در وبسایت گیک‌ بنچ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - رویت شده و این شرکت کره‌ای به احتمال قوی قصد دارد این گجت را به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - زودی روانه بازار کند. بر اساس این اطلاعات، گلکسی Tab A جدیدی که با شماره مدل SM-T387V عرضه خواهد شد، دقیقاً همان مدلی است که پیش این در لیست‌های Wi-Fi - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - Alliance مشاهده شده بود و از شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

با توجه به نمرات مندرج در سایت گیک بنچ، به نظر می‌رسد که با تبلتی اقتصادی مواجه هستیم که از یک صفحه نمایش ۸ اینچی بهره می برد. علاوه بر این پردازنده‌ی MSM8937 کوالکام یا همان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اسنپدراگون ۴۳۰ در این گجت تعبیه شده که بیشتر برای موبایل‌های اقتصادی استفاده می‌شود.  ضمن اینکه چیپست چهار هسته‌ای که سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتزی دارد به یک رم ۲ گیگابایتی نیز مجهز شده است.

این در حالی است که سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۱ به صورت پیش فرض روی تبلت یادشده نصب شده و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - رابط کاربری منحصر به فرد سامسونگ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیز آن را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - همراه می‌کند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

گلکسی Tab A جدید با این مشخصات موفق شده در تست تک هسته ای نمره ۶۵۳ و و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۱۸۳۱ را کسب کند که نمی‌تواند امتیاز قابل قبولی برای تبلت‌ها به شمار آید. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - البته باید در نظر داشت که مدل جدید نسبت به گلکسی Tab A قبلی آنچنان ارتقا پیدا نکرده چرا که مدل سال ۲۰۱۷ از یک چیپست اسنپدراگون ۴۲۵، ۲ گیگابایت رم و اندروید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - نوقا ۷.۱ بهره می‌برد.

از آنجایی که مدل سال قبل از ماژول‌های وای فای و شبکه‌های LTE نیز پشتیبانی می‌کرد، بعید نیست که سامسونگ بخواهد این قابلیت‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - را نیز در نسخه جدید تعبیه کند. پیش از این با توجه به لیست Wi-Fi Alliance مشخص - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - شده بود تبلت SM-T387V از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - وای فای دوبانده با فرکانس های ۲.۴ و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید اوریو ۸.۱ در آن تعبیه شده که با اطلاعات رویت شده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - وب سایت گیک بنچ خوانایی دارد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان

با توجه به اینکه آزمایش‌های لازم روی این تبلت انجام شده و سامسونگ موفق شده مجوز‌های لازم را کسب کند به نظر میرسد که هر چه سریعتر شاهد رونمایی از تبلت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مرند زنجان استان زنجان - اقتصادی گلکسی Tab A جدید باشیم.

 

تماشا کنید: آیا سنسورهای گلکسی نوت ۹ دستخوش تغییر می شوند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تخشک نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما آیا مرند زنجان تعمیر مایکروفر هاردستون انجام میده
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر حوری لقا نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب روزتون بخیر منطقه مرند زنجان تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در شهر مرند زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone