🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33112.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نام استانداردهای شبکه وای فای ساده تر می شود؛ وای فای 6 به جای 802.11ax

در سال های اخیر نسل های متعددی از وای فای از راه رسیده اند اما همه آنها نام های گیج کننده ای داشته اند: 802.11n ،802.11ac و مواردی از این قبیل. اما نسل بعدی، یعنی 802.11ax قرار ...

در سال های اخیر نسل های متعددی از وای فای از راه رسیده اند اما همه آنها نام های گیج کننده ای داشته اند: 802.11n - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان - ،802.11ac - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان - و مواردی از این قبیل. اما نسل بعدی، یعنی 802.11ax قرار است نام ساده تری داشته باشد: وای فای 6 (WiFi 6).

این نام گذاری ساده تر به تولید - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان - کننده ها، اپراتورها و مهم تر از همه به کاربران کمک می کند راحت تر نسل های متعدد وای فای و پیشرفت های آنها نسبت به نسل های قبلی را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان - درک کنند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان
روتر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان - وای فای ROG Rapture GT-AX11000 ایسوس با پشتیبانی از استاندارد 802.11ax

اتحادیه وای فای (Wi-Fi Alliance)  که استانداردهای حوزه وای فای را تعریف می کند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای استاندارد 802.11n نام وای فای 4 و برای 802.11ac نام وای فای 5 را در نظر گرفته است. البته به نظر می رسد این نام های جدید توسط مراجع قانون گذاری مرتبط با ارتباطات استفاده نشود و احتمالاً همچنان این نهادها از نام های فنی تر پیشین استفاده خواهند کرد. اما اتحادیه وای فای انتظار دارد نام های جدید به میزان گسترده ای استفاده شود.

پیش از این شرکت های متعددی از روترهای بیسیم مبتنی بر استاندارد وای فای 802.11ax رونمایی کرده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نجف آباد استان اصفهان - بودند. ایسوس با ROG Rapture GT-AX11000 و RT-AX88U و دی لینک با روترهایی از جمله AX11000 Ultra Wi-Fi Router به استقبال این استاندارد آمده بودند البته در آن زمان نام وای فای 6 شنیده نمی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زیتونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ جسارتا مرکز شما حاجی آباد نجف آباد هم خدمات داره
پاسخ: بله در حاجی آباد شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر پودینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرگاه شما آیا گلدشت نجف آباد هم تعمیرات مایکروفر ناسیونال داره
پاسخ: بله در گلدشت شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone