🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35471.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل به استفاده از چیپ های مودم اینتل در آیفون های آتی ادامه خواهد داد

به نظر می رسد که شایعات مربوط به استفاده اپل از مودم های 5G مخصوص به خود در آیفون های 2020 چندان به واقعیت نزدیک نبوده است. هفته گذشته در گزارشی خواندیم که مدل های ...

به نظر می رسد که شایعات مربوط به استفاده اپل از مودم های 5G مخصوص به خود در آیفون های 2020 چندان به واقعیت نزدیک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نبوده است. هفته گذشته در گزارشی خواندیم که مدل های 2020 آیفون به مودمی متعلق به اینتل که تحت عنوان «Sunny Peak» شناخته می - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شود مجهز نخواهد بود؛ مودمی که گفته می شد اتصالات 5G، وای فای و بلوتوث را روی چیپی واحد ارائه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می دهد. اما حالا مشخص شده که Sunny Peak هیچوقت از اتصالات 5G پشتیبانی نمی کرده و این یعنی انتظار می رود اینتل هنوز هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چیپ های مودم 5G خود را به اپل بفروشد.

این موضوع ضمناً به معنای آن است که Sunny Peak از همین حالا به آخر خط رسیده است؛ زیرا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اپل قرار بود بزرگ ترین خریدار این چیپ باشد. منابع نزدیک به اینتل می گویند که پروژه Sunny Peak هم اکنون رها شده و افرادی که مشغول توسعه این چیپ بوده اند، به پروژه های دیگر منتقل شده اند. گفتنی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - است که بنابر بیانیه اینتل، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - نقشه راه سال 2018 الی 2020 هیچ تغییری نکرده و انتظار می رود که حداقل تا سال 2020، شاهد حضور چیپ های مودم این کمپانی در دیوایس های آیفون باشیم. اینتل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بیانیه ای می گوید که «نقشه راه سال 2018 الی 2020 تغییری نکرده. ما به برنامه ها و پروژه های خود در قبال 5G متعهد باقی می مانیم».

در تلاشی برای درک این موضوع که چرا اپل به همین زودی Sunny Peak - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را رها کرد، مدیران اینتل گمان می کنند که مشکلات مهندسی، اصلی ترین دلیل بوده است. اینتل امیدوار بود که چیپ جدیدش قادر به پشتیبانی از تکنولوژی تازه 802.11ad WiGig باشد اما ظاهراً مشکلاتی در مهندسی، این مهم را غیرممکن کرده است.

اپل هم اکنون گزینه های زیادی پیش روی خود می بیند. اهالی کوپرتینو یا می توانند به طراحی چیپ مخصوص به خود بپردازند، یا به همکاری با اینتل و کوالکام ادامه دهند و یا اصلاً رویکردی تازه در پیش بگیرند. پیش از این در شایعات خوانده بودیم که طی سال 2018، مدیاتک در تامین برخی قطعات - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - جایگزین کوالکام می شود و سفارشاتی از سوی اپل برای تامین چیپ های وای فای مورد استفاده در اسپیکر هوشمند هوم پاد دریافت می کند. در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این صورت، اپل احتمالاً می خواهد پیش از ثبت سفارش های مربوط به چیپ های مودم 5G، عملکرد مدیاتک و ظرفیت هایش را به بوته آزمایش بگذارد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone