🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35477.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بنچمارک و مشخصاتی از پردازنده اقتصادی AMD رایزن 3 منتشر شد

بر اساس گزارش های پیشین پردازنده اقتصادی جدیدی از نسل دوم سری رایزن AMD در راه هستند. به تازگی بنچمارکی از پردازنده 2300X از سری رایزن 3 منتشر شده که برخی از مشخصات آن را فاش ...

بر اساس گزارش های پیشین پردازنده اقتصادی جدیدی از نسل دوم سری رایزن AMD در راه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان - هستند. به تازگی بنچمارکی از پردازنده 2300X از سری رایزن 3 منتشر شده که برخی از مشخصات آن را فاش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان - می کند.

به گزارش وبسایت تک رادار پردازنده 2300X از 4 هسته پردازشی بهره می برد، فرکانس پایه 3.5 گیگاهرتز دارد و می تواند به فرکانس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان - بوست 4 گیگاهرتز دست یابد. در بنچمارک Cinebench ظاهراً رایزن 3 مورد بحث توانسته به امتیاز 690 دست یابد و به این ترتیب در بین - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان - پردازنده های Core i3-8100 و Core i3-8350K از اینتل جای می گیرد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان

تصویری که منتشر شده خبر از اووِرکلاک شدن به فرکانسی در حدود 4.3 گیگاهرتز با ولتاژ 1.38 ولت می دهد و به نظر می رسد ظاهراً دستیابی به این فراکانس با خنک کننده ای عادی (ایر کولینگ) امکان پذیر شده است. به این ترتیب احتمالاً با خنک کننده های مایع امکان دسترسی به فرکانس بالاتر از این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان - نیز ممکن خواهد شد.

بنا بر گزارش وبسایت Wccftech انتظار می رود پردازنده اقتصادی 2300X از سری رایزن 3 قیمتی بین 120 تا 140 دلار داشته باشد، با این حال اطلاعاتی در مورد زمان احتمالی عرضه آن اعلام نشده. البته اگر به طور ناگهانی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر بویین زهرا استان زنجان - معرفی شود نیز چندان متعجب نخواهیم شد.

پیش از این در فروردین ماه AMD از پردازنده های 2700X از سری رایزن 7 و نیز 2600X از سری رایزن 5 رونمایی کرده بود ولی خبری از مدل های جدید و به صرفه سری رایزن 3 نبود. به این ترتیب کاربران انتخاب اقتصادی به جز 2200G از سری رایزن 3 یا 2400G از سری رایزن 5 نداشتند. البته این مدل ها نیز بر مبنای فناوری 12 نانومتری نسل دوم سری رایزن نبودند. انتظار می رود معرفی 2300X این خلاء را پر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone