تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13364.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

موتورولا از گوشی‌های موتو G30 و G10 با دوربین اصلی چهارگانه رونمایی کرد

موتورولا از جدیدترین گوشی‌های سری G رونمایی کرد. گوشی‌های موتو G30 و G10 که قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو دارند، از دوربین اصلی چهارگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند. این دو گوشی ...

موتورولا از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - جدیدترین گوشی‌های سری G رونمایی کرد. گوشی‌های موتو G30 و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - G10 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - که قیمتی کمتر از ۲۰۰ یورو دارند، از دوربین اصلی چهارگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند.

این دو گوشی هوشمند تفاوت‌های زیادی با یکدیگر ندارند و همانطور که می‌توان حدس زد، موتو G30 از مشخصات فنی بهتری نسبت به برادرش بهره می‌برد و البته قیمت بالاتری هم دارد.

موتورولا موتو G30

این گوشی هوشمند به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده که برش قطره‌ای بالای آن یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

روی پنل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - پشتی موتو G30 دوربین اصلی چهارگانه به چشم می‌خورد که سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن از فناوری «کواد پیکسل» بهره می‌برد. این فناوری پس از ترکیب پیکسل‌ها، تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۴ میکرومتر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان

روی پنل پشتی این دستگاه همچنان دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق به چشم می‌خورد. با موتو G30 تنها می‌توان ویدیوهای فول - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - اچ دی با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کرد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان

این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ مجهز شده که از ۸ هسته Kryo 260 و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۰ بهره می‌برد. این گوشی هوشمند همچنین بطور پیش فرض به اندروید ۱۱ مجهز شده. موتو G30 در نسخه‌های مجهز به ۴ و ۶ گیگابایت رم به فروش می‌رسد که البته هردو دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستند و از درگاه کارت حافظه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان

این گوشی 4G به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۰ واتی مجهز شده که طبق ادعای موتورولا تا ۲ روز کاربر را همراهی می‌کند. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به بلوتوث ۵.۰، تراشه NFC، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

موتورولا موتو G10

این دستگاه نسبت به برادرش ویژگی‌های کمتری دارد. برای مثال رفرش ریت نمایشگر ۶.۵ اینچی اچ دی پلاس آن به ۶۰ هرتز می‌رسد و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن تنها از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، بجای اسنپدراگون ۶۶۲ با چیپ اسنپدراگون ۴۶۰ روبه‌رو هستیم.

این دستگاه از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و در نسخه‌های مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته می‌توان در آن از کارت حافظه هم استفاده کرد. دوربین موتو - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - G10 شبیه به برادرش است، با این تفاوت که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۱.۶ میکرومتر دارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان

دوربین سلفی این دستگاه ۸ مگاپیکسلی است، با این حال دوربین‌های اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی آن تفاوتی با موتو G30 ندارند. این گوشی هوشمند هم می‌تواند ویدیوهای 1080p با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

موتو G10 مانند برادرش دارای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و روی پنل پشتی خود سنسور اثر انگشت را میزبانی می‌کند. روی فریم این محصولات دکمه دستیار صوتی گوگل استیستنت به چشم می‌خورد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان

موتورولا موتو G10 - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - G30 از بدنه پلاستیکی بهره می‌برند و از استاندارد IP52 پشتیبانی می‌کنند. موتو G10 با قیمت پایه ۱۵۰ یورو و برادرش با قیمت پایه ۱۸۰ یورو از پایان ماه جاری میلادی وارد بازار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر سبزوار استان خراسان - می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone