تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37244.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعاتی از موبایل جدید HTC با نام رمز Breeze فاش شد؛ محصولی اقتصادی با ظاهر یک پرچمدار [به روزرسانی]

شرکت‌های تولید موبایل اصولاً طراحی زیباتر را به پرچمداران خود اختصاص داده و حتی ممکن است از مواد اولیه‌ی و تکنولوژی بهتری نظیر صفحه‌نمایش بدون حاشیه یا وضوح تصویر با کیفیت‌تر در آنها بکار برند. ...

شرکت‌های تولید موبایل اصولاً طراحی زیباتر را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به پرچمداران خود اختصاص داده و حتی ممکن است از مواد اولیه‌ی و تکنولوژی بهتری نظیر صفحه‌نمایش بدون حاشیه یا وضوح تصویر با کیفیت‌تر در آنها بکار برند. با این حال اخیراً شایعاتی مطرح شده که HTC قصد دارد خلاف جهت آب شنا کرده و موبایلی اقتصادی با اسم رمز Breeze به بازار عرضه کند که از یک سری قابلیت‌های پرچمداران ببرد.

Breezeبه یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی تمام صفحه‌ای مجهز است - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را رقم می‌زند

دیروز «ایوان بلاس» افشاگر معروف با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد که موبایل بعدی HTC به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی تمام صفحه‌ای مجهز است که نسبت تصویر ۱۸ به ۹ را رقم می‌زند. به گفته‌ی وی این تلفن هوشمند که با کد رمز Breeze شناخته - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می‌شود، موبایلی اقتصادی خواهد بود و برخلاف ظاهرش مشخصات پرچمداران را نخواهد داشت.تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیبه ادعای بلاس چیپست مدیاتک در ساخت این گجت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بکار رفته است. ضمن اینکه این موبایل اقتصادی از ۲ گیگابایت رم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به همراه ۱۶ مگابایت حافظه داخلی و یک باتری با ظرفیت ۲۷۳۰ میلی آمپر بر ساعت برخوردار خواهد بود. همچنین محصول یادشده از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. به احتمال قوی اندروید اوریو‌ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 8.0 نیز سیستم‌عاملی باشد که به طور پیش‌ فرض در این موبایل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نصب شده است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

جالب است که نام رمز Breeze دومین باری است که برای محصولات HTC استفاده می‌شود. در سال ۲۰۰۶ این شرکت موبایل  MTeoR  را با همین کدرمز معرفی نمود که در آن زمان اولین ویندوز موبایل - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کندی باری بود که می توانست به شبکه‌های 3G اتصال پیدا کند.

هنوز جزئیاتی راجع به زمان عرضه و قیمت موبایل مذکور مطرح نشده اما افشاگر یاد شده معتقد است - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تلفن هوشمند Breeze با توجه به مشخصاتش نمی‌تواند با نرخ بسیار بالایی عرضه گردد. اینکه HTC موبایل یاد شده را چه زمانی معرفی خواهد کرد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - جای سوال دارد اما با توجه به اینکه HTC هنوز از پرچمدار U12 خود رونمایی نکرده و همچنین شایعاتی درباره‌ی برنامه‌های این شرکت مطرح شده، احتمالاً کنگره جهانی موبایل بارسلون MWC 2018 در ماه آینده می‌تواند زمان و محل معرفی این مدل‌ها باشد.

به روزرسانی

ایوان بلس در توئیتی مدعی شد که این محصول با نام «دیزایر 12» و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به عنوان عضوی از خانواده موبایل های اقتصادی کمپانی تایوانی معرفی خواهد شد.تعمیرات یخچال گرنیه در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone