🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24453.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

بتای iOS 13 تایید کرد؛ اپل مشغول ساخت یک هدست واقعیت افزوده است

اینکه اپل در سکوت خبری مشغول ساخت یک هدست واقعیت افزوده بوده بر کسی پوشیده نیست. در چند سال اخیر این شرکت با استخدام نیروهای مرتبط، خرید شرکت های فعال در این عرصه و ثبت ...

اینکه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - اپل در سکوت خبری مشغول ساخت یک هدست واقعیت افزوده بوده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - بر کسی پوشیده نیست. در چند سال اخیر این شرکت با استخدام نیروهای مرتبط، خرید شرکت های فعال در این عرصه و ثبت پتنت های مختلف نشان داده که چنین ایده ای در سر دارد و تیم کوک - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - مدیرعامل این کمپانی نیز پیشتر در صحبت هایش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - از واقعیت افزوده تحت عنوان ایده ای بزرگ یاد کرد و آنطور که گزارشات مختلف نشان می دهند این شرکت هم اکنون هزار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - مهندس دارد که مشخصا روی این فناوری کار می کنند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان

طبق گزارشی که روز گذشته توسط وبسایت های 9to5mac و Macrumors منتشر شد اپل در بیلد داخلی iOS 13 اشاره هایی مستمر به کلماتی نظیر StarBoard، Garta، Luck، Franc و HoloKit داشته - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - و تمامی آنها اسامی رمزی است که قبلا نیز در اشاره به هدست واقعیت افزوده اپل به کار رفته بودند.

اسکرین شات های منتشر شده از بتای iOS - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - 13 در کل یک مساله را نشان می دهند؛ اینکه اپل مشغول تست دستگاهی به نام Garta است و اگر توسعه دهندگان بخواهند اپ - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - های واقعیت افزوده خود را با این دستگاه تست کنند باید آنها را روی مد Worn یا پوشیده قرار داهند. به بیان دیگر Garta نوعی هدست واقعیت افزوده برجسته بین یا استریوسکوپی است زیرا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - این همان دستگاهی است که پوشیده می شود و میتواند نمای یک اپ واقعیت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - افزوده را به نحوی تغییر دهد که با لنزهای مورد استفاده توسط کاربر همخوانی پیدا کنند.

با این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - حال در برهه کنونی مقیاس بلند پروازی های اپل مشخص نیست و نمی دانیم این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - شرکت مشغول ساخت نوعی عینک ویژه با رزلوشن 8K و پشتیبانی از واقعیت افزوده و ترکیبی است یا سرگرم تولید محصولی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - با جذابیت پایین تر شده. اخیرا نیز مینگ چی کو تحلیلگر اپل پیش بینی کرده که اولین محصول اپل بیشتر نقش نوعی لوازم جانبی برای اپل را خواهد داشت.

در وبسایت MacRumors نیز اشاره شده که اسامی رمز ذکر شده در بالا به محصولی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - شبیه به گیر وی آر سامسونگ یا کاردبورد گوگل اشاره دارند و بس: نوعی عینک که هر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - از گاهی از کمد بیرون می آورید، گوشی خود را - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر چمخاله استان گیلان - درون آن می گذارید و محتوای واقعیت افزوه را با آن نگاه میکنید. از طرفی عرضه چنین محصولی توسط اپل هم بعید به نظر می رسد چراکه تیم کوک قبلا اظهار داشته اپل تا زمانی که نتواند تجربه ای فوق العاده را برای کاربرانش بیافریند هدست واقعیت افزوده خود را وارد بازار نمی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone