🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13805.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های دویدن و پایش فعالیت‌های ورزشی

دویدن یکی از بهترین و آسان‌ترین ورزش‌ها است که به دلیل عدم نیاز به امکانات خاص، جایگاه ویژه‌ای میان مردم کشورهای مختلف دارد. موبایل‌ها به کمک اپلیکیشن‌های دویدن قابلیت تبدیل به ابزاری مناسب و قدرتمند ...

دویدن یکی از بهترین و آسان‌ترین ورزش‌ها است که به دلیل عدم نیاز به امکانات خاص، جایگاه ویژه‌ای میان مردم کشورهای مختلف دارد. موبایل‌ها به کمک اپلیکیشن‌های دویدن قابلیت تبدیل به ابزاری مناسب و قدرتمند برای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - پایش خودکار مسیر و تحرک در طی ورزش را دارند. اما کدام اپ‌ها بهترین - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - گزینه برای افرادی دوندگان محسوب می‌شوند؟ در ادامه بهترین گزینه‌های در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - دسترس را معرفی خواهیم کرد. 

اپلیکیشن Adidas Running که در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - گذشته با نام Runtastic فعالیت داشت، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - یکی از پر امکانات‌ترین اپلیکیشن‌های دویدن محسوب می‌شود. تمام آنچه کاربران از برنامه‌ای برای پایش حرکات انتظار دارند، در سرویس آدیداس گنجانده شده است. از جمله قابلیت‌های اپ می‌توان به پایش فعالیت، ردیابی مسیر زنده، مربی صوتی، امکان تعریف اهداف، پشتیبانی از گجت‌های پوشیدنی و تعامل با سایر برنامه‌ها اشاره - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - کرد. 

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

البته برای استفاده از تمامی امکانات باید حساب کاربری پریمیوم با پرداخت حق اشتراک تهیه کنید که شاید تنها عیب - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - اپ محسوب شود. متاسفانه امکان پرداخت مادام العمر وجود ندارد و تنها طرح‌های ۳، ۶ و ۱۲ ماهه در دسترس کاربران قرار دارد. 

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

adidas Running App

سازنده: adidas قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۰۰ / - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - ۳۳ مگابایت زبان:

گوگل Fit

سرویس فیت از محبوب‌ترین ابزارهای گوگل محسوب می‌شود که به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. امکان ردیابی موارد گوناگونی مانند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - میزان تحرک و مقدار کالری سوزانده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - شده درون برنامه وجود دارد. همچنین پشتیبانی از بیشتر دستبندهای سلامت و اپ‌های پایش، یکی از مهم‌ترین نقاط قوت آن محسوب می‌شود. 

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

ممکن است در مقایسه با برخی رقبا، محصول گوگل کمی ساده‌تر به نظر برسد، اما نمی‌توان نقد چندانی بر سرویسی رایگان وارد کرد. به هر حال گوگل فیت گزینه‌ی مناسبی برای شروع است و ویژگی‌های کافی برای دوندگان مبتدی ارائه می‌دهد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

Google Fit: Health and Activity Tracking

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۵۸ / ۳۱ مگابایت زبان:

Nike Run Club

نایکی سعی کرده است در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - عرضه‌ی اپلیکیشن‌های سلامت از رقیب دیرینه‌ی خود، آدیداس، عقب نماند و در همین راستا اپلیکیشن Nike Run Club را به رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. انتظارات پایه مانند ردیاب مسیر و زمان دویدن، سرعت و کالری به خوبی در برنامه پوشش داده شده‌اند. 

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

چالش‌های هفتگی و ماهانه در کنار جدول - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - رتبه‌بندی کاربران، دستاوردها و سایر ویژگی‌های اجتماعی می‌تواند به افزایش انگیزه‌ی ورزش دوستان کمک چشمگیری کند. پشتیبانی از WearOS نیز از دیگر قابلیت‌های NRC است. در نهایت - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - اپ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - پشتیبانی خوبی از سوی توسعه‌دهنده دریافت می‌کند و آپدیت‌های متوالی برای آن منتشر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - می‌شود؛ اما گاهی اوقات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - آپدیت‌های جدید ممکن است برخی از عملکردهای قبلی را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - با مشکل مواجه سازد. 

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

Nike Run Club

سازنده: Nike, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۶۵ / ۱۰۰ مگابایت زبان:

Map My Run

یکی دیگر از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - گزینه‌های محبوب در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های دویدن، Map My Run نام دارد که به لطف استقبال بی‌نظیر دوندگان از جامعه کاربری بزرگ ۴۰ میلیونی بهره می‌برد. هدف اصلی آن کمک به افراد برای ردگیری و شناسایی مسیرهای دویدن است و می‌تواند آمار مرتبط با هر مسیر را ذخیره کند. 

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

نسخه‌ی پولی امکان سنجش - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - دقیق‌تر در کنار - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - پایش ضربان قلب، ردیابی زنده و برخی دیگر قابلیت‌ها را ارائه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - می‌دهد. همچنین پشتیبانی از ۶۰۰ فعالیت دیگر در آن وجود دارد. متاسفانه امکان خرید یکجای برنامه وجود ندارد و تنها دو - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - گزینه‌ی ۵.۹۹ دلار برای یک ماه یا ۲۹.۹۹ دلار برای یک سال در دسترس کاربران است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

Map My Run by Under Armour

سازنده: Under Armour, Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - عامل: iOS و اندروید حجم: ۲۹۱ . ۷۱ مگابایت زبان:

Runkeeper

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

اپلیکیشن Runkeeper یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود زیرا بسیار دقیق و پایدار عمل می‌کند. در داخل برنامه تعدادی از رژیم‌ها و ابزارهای ورزشی در کنار تعیین اهداف و ارائه‌ی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - گزارش عملکرد وجود دارد. همچنین پشتیبانی از گجت‌های مبتنی بر WearOS - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - و محصولات گارمین نیز توسط آن صورت می‌گیرد. نسخه‌ی رایگان برخی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - امکانات ساده‌ی پایش و ثبت آمار را ارائه می‌دهد. حق اشتراک برنامه بسیار گران است و اگر قصد خرید آن را دارید توصیه می‌کنیم از سایر گزینه‌های موجود در لیست استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

Runkeeper GPS Running Tracker

سازنده: ASICS Digital, Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۱۳۸ / ۵۸ مگابایت زبان:

Strava

اگر اهل دوچرخه سواری باشید احتمالاً نام اپلیکیشن Strava به گوشتان خورده است. با این حال - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - استفاده از آن برای سایر فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن نیز امکان‌پذیر است. قابلیت‌هایی مانند ثبت مسیر، سرعت، تغییر ارتفاع (در صورت دویدن در شیب) و کالری سوزانده شده - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - در برنامه وجود دارد. 

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

همچنین ویژگی‌های اجتماعی اپ بسیار گسترده هستند و تعامل و اشتراک‌گذاری با دوستان بسیار آسان است. به کمک Strava می‌توان بسیاری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - از - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - ورزش‌های هوازی را مورد پایش قرار داد و محدودیتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند. لازم به ذکر است که حق اشتراک سالانه برنامه ۵۹.۹۹ دلار است و از تمامی نسخه‌های غیر رایگان لیست گران‌تر است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان

Strava

سازنده: Strava, Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: ۱۰۷ / ۴۵ مگابایت زبان:

اپ‌های پیش‌فرض ابزارهای پایش سلامت و ورزش

در همه‌ی موارد نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های دویدن برای ثبت داده‌ها وجود ندارد. بسیاری از ابزارهای پوشیدنی و پایش سلامت مانند فیت بیت یا ساعت‌های هوشمند از ابزارهای داخلی برای ردیابی فعالیت‌های کاربر بهره‌مند هستند. قابلیت‌های چنین ابزارهایی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - معمولاً برای کاربران عادی کافی است و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - می‌توانند ضربان قلب، تعداد قدم‌ها، مسافت طی شده و - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - کالری مصرفی را محاسبه کنند. 

اگر - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - اپلیکیشن‌های مناسب دیگری برای دویدن سراغ دارید که در لیست ما به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر بیجار استان کردستان - آن‌ها اشاره نشده است بسیار خرسند می‌شویم که تجربیات خود را با ما و سایر خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone