🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13807.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از لپ‌تاپ‌های جدید سری گلکسی بوک گو رونمایی کرد

سامسونگ لپ‌تاپ‌ جدید گلکسی بوک گو و نسخه 5G آن را با بهره‌مندی از پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8cx معرفی کرد که علاوه بر وزن مناسب و ضخامت کم، عمر باتری مناسبی دارند. گلکسی بوک ...

سامسونگ لپ‌تاپ‌ جدید گلکسی بوک گو و نسخه 5G آن را با بهره‌مندی از پردازنده نسل دوم اسنپدراگون 8cx - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - معرفی کرد که علاوه بر وزن مناسب و ضخامت کم، عمر باتری مناسبی دارند.

گلکسی بوک گو از نمایشگر ۱۴ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و لولای آن قابلیت خم شدن تا ۱۸۰ درجه را دارد. بلندگوهای استریوی دستگاه از استاندارد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند و وبکم 720p نیز برای ویدیو کنفرانس‌ها در نظر گرفته شده است. اما در قلب لپ‌تاپ جدید سامسونگ، نسل دوم پردازنده‌ اسنپدراگون 8cx قرار دارد که ۴ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X آن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - را یاری می‌کند. خریداران ۶۴ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از نوع eUFS در اختیار خواهند داشت که  قابلیت ارتقا از طریق درگاه میکرو - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - اس دی را نیز دارد. ویندوز ۱۰ هوم یا پرو هم به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض قابل سفارش است.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان

براساس اعلام سامسونگ، گلکسی بوک گو ضخامتی برابر با ۱۴.۹ میلی‌متر و وزنی برابر با ۱.۳۸ کیلوگرم دارد. ترک پد لمسی دستگاه هم از  درایورهای ویندوز Precision پشتیبانی می‌کند. در بخش ارتباطات - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - علاوه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - بر اتصال 5G، مواردی مانند وای-فای ۵، بلوتوث ۵.۱، یک پورت USB 2.0 نوع A و دو پورت USB 3.2 نسل ۱ نوع C و درگاه سیم کارت نانو دیده می‌شود. خوشبختانه جک هدفون و میکرون ترکیبی ۳.۵ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - میلی‌متری نیز در بدنه‌ دستگاه تعبیه شده است. باتری ۴۲.۳ وات ساعت دستگاه هم از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان

غول فناوری کره‌ای سعی کرده تا بسیاری از قابلیت‌های اکوسیستم گلکسی خود را هم به لپ‌تاپ جدیدش بیاورد. خریداران گلکسی بوک گو می‌توانند از امکاناتی مانند اشتراک‌گذاری سریع، اشتراک گلکسی بادز، سرویس تی‌وی پلاس سامسونگ، نمایشگر دوم، اسمارت سوییچ و سایر قابلیت‌های سری محصولات گلکسی بهره ببرند. سامسونگ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - ادعا دارد که لپ‌تاپ گفته شده از استقامت سطح نظامی برخوردار است و می‌تواند تنها با یک بار شارژ، تمام روز را دوام بیاورد. عرضه‌ رسمی عضو ویندوزی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - جدید کهکشانی‌ها در ادامه‌ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - ماه جاری میلادی صورت خواهد گرفت. پیکربندی پایه‌ دستگاه با قیمت ۳۴۹ - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر تاکستان استان زنجان - دلار عرضه می‌شود اما هنوز جزئیاتی پیرامون قیمت نسخه‌ 5G منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone