🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28651.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توانیتو رونمایی شد: سامانه آنلاین خدمت‌دهی به توانیاب‌ها

توانیاب‌ها و موضوع توانمندسازی در دو سه سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ماجرا از آنجا شروع شد که افراد توانیاب که بیش از ۱۱ درصد جامعه ما را تشکیل می‌دهند، حضور ...

توانیاب‌ها و موضوع توانمندسازی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - دو سه سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این ماجرا از آنجا شروع شد که افراد توانیاب که بیش از ۱۱ درصد جامعه ما را تشکیل می‌دهند، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - حضور کمرنگی در جامعه دارند و شرایط بهره‌مندی از فرصت‌های زیادی برای آن‌ها فراهم نیست. همین مسأله، دلیلی شد برای «وحید رجبلو» تا به راه‌اندازی کسب و کاری برای کمک کردن به توانیاب‌ها فکر کند؛ کسب‌وکاری به نام «توانیتو».

مجمتع نیکوکاری رعد امروز (۹ اردیبهشت ۹۸)، میزبان او و تیمش بود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - تا از استارتاپ توانیتو رونمایی کنند. توانیتو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - یک سامانه است که امکان درخواست خدمات اساسی مورد نیاز توانیاب‌ها مانند فیزیوتراپی، پزشکی و آموزش را به صورت آنلاین برایشان فراهم می‌کند. در واقع توانیتو یک واسطه است بین توانیاب‌ها و ارائه‌دهندگان خدمات توانیاب‌ها و این خدمات را به صورت یکپارچه و مجتمع از طریق وبسایت و اپلیکیشن توانیتو ارائه می‌کند.

مراسم با مقدمه وحید رجبلو آغاز شد. او داستان خودش را گفت که به خاطر مناسب نبودن شرایط جامعه فرصت تحصیل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - کردن را از دست داد. وحید باور دارد که افراد معلول نباید انرژیشان را صرف مبارزه برای کارهای ساده زندگی کنند و باید برای هدف‌های بزرگتری بجنگند. با این توضیحات، هدفش از راه‌اندازی توانیتو را «مناسب‌سازی جامعه برای معلولین» عنوان کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی

او تمایلش به مستقل شدن و کسب و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - کارهایی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - مانند اسنپ، پونیشا و دیوار را الهام‌بخش خود برای راه‌اندازی توانیتو می‌داند. وحید در پاسخ به دیجیاتو درباره تفاوت توانیتو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - با سایر خدمت‌دهندگان آنلاین می‌گوید: «در حال حاضر، استارتاپی تمرکز ویژه روی توانیاب‌ها ندارد. علاوه بر این، در سایت‌های دیگر شما طرف مقابل را نمی‌شناسید. اما توانیتو برای خدمت‌دهندگان پرونده تشکیل می‌دهد و آن‌ها را با مشخصات حقیقیشان ثبت‌نام می‌کند و می‌توانید سابقه‌کار و امتیاز آن‌ها را مشاهده کنید. در نهایت، توانیتو خدمات متنوعی را به صورت یکپارچه ارائه می‌دهد.»

«سارا حلم‌زاده»، مدیر محصول توانیتو نیز در این مراسم خدمات و نحوه کارکرد توانیتو را شرح داد. به گفته او توانیتو در فاز اول، خدمات اساسی مانند پزشکی، فیزیوتراپی، وکالت و آرایشگری را ارائه می‌دهد. پس از ورود به سایت و ثبت نام به عنوان توانیاب، می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را درخواست و آن را در محل خود دریافت کنید. او این خدمات را پایه‌ای برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - توانمندسازی و حضور بیشتر افراد معلول در جامعه می‌داند.

اما خدمات توانیتو به معلولان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - محدود نمی‌شود. این سامانه امکان اشتغال و درآمدزایی ارائه دهندگان خدمات را نیز فراهم می‌کند. این افراد می‌توانند با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - ثبت‌نام در این سایت و تشکیل پرونده، خدمات خود را به توانیاب‌ها ارائه کنند. حلم‌زاده یک پزشک را مثال می‌زند که می‌تواند ساعاتی از روزش را به ارائه خدمات به توانیاب‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - اختصاص دهد. حلم‌زاده در نهایت گفت که توانیتو از کمک شرکت‌ها و افرادی که بتوانند در این مسیر به جامعه توانیاب‌ها خدمت کنند، استقبال می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی

توانیتو سال گذشته معرفی شد و زمان بین معرفی تا امروز که شروع فعالیت آن بود، کمی به طول انجامید. سارا حلم‌زاده در گفتگو با دیجیاتو علت این تأخیر را پیچیدگی کار و تنوع زیاد جامعه معلولان عنوان کرد. تغییر تیم فنی و بازنگری در تکنولوژی آن برای توسعه‌پذیری نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - از دلایل دیگر این موضوع بود. او همچنین خبر می‌دهد که اکثر اعضای تیم توانیتو به صورت داوطلبانه کار می‌کنند و تعدادی از آن‌ها نیز از شهرهایی همچون تبریز، دزفول، تهران به دورکاری می‌پردازند.

وحید رجبلو در گفتگو با دیجیاتو و در پاسخ به این سوال که آینده توانیتو را چطور می‌بیند، گفت: «نگاه جامعه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - به افراد معلول تغییر کرده است. توانیتو یک کسب و کار است که شاید یک روز برود اما - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - من - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - بیشتر دنبال این بودم که نگاه مردم را عوض کنم. من می‌خواستم صدای توانیاب‌ها باشم و پیام آن‌ها را به جامعه برسانم.» او همچنین از رسانه‌ها و کاربران فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - مجازی که دوستانه او را همراهی کرده‌اند، به طور ویژه تشکر کرد. در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - پایان مراسم نیز، با حضور «امیر ناظمی»، رییس سازمان فناوری اطلاعات و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آشتیان استان مرکزی - معاون وزیر ارتباطات از افرادی که در شکل‌گیری توانیتو نقش داشتند، تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone