تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24082.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

های‌وب اپراتور مجازی موبایل می‌شود

اواخر تیرماه امسال بود که های‌وب و ایرانسل از همکاری مشترکی خبر دادند و حالا های وب با ارسال نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای ...

اواخر تیرماه امسال بود که های‌وب و ایرانسل از همکاری مشترکی خبر دادند و حالا های وب با ارسال نامه ای به رئیس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار از امضای قرارداد MVNO و رومینگ با ایرانسل خبر می‌دهد.

بر اساس متن نامه منتشر شده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - های وب با ایرانسل قرارداد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - رومینگ در شبکه ارتباط روستایی مناطق محروم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - (USO) و میزبانی MVNO امضا کرده است. آژانس خبری ایستنا نامه‌ای را منتشر کرده که به امضای «ایمان میری»، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره‌های وب رسیده است: - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - «پیرو اطلاعیه شفاف سازی در تاریخ 29 تیر ماه 98 موضوع امضای تفاهم نامه با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، های وب اقدام به عقد دو قرارداد با شرکت ایرانسل کرده است.»

طی قرارداد رومینگ های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - وب با ایرانسل، به منظور برخورداری مشترکان شرکت ایرانسل از پوشش شبکه ایجاد شده توسط های وب در مناطق روستایی و جاده ای، قرارداد دسترسی رومینگ با رعایت مقررات اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بین دو شرکت منعقد شده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل

بر اساس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این قرارداد مشترکان ایرانسل می توانند در مناطق روستایی از پوشش شبکه دیتا و صوت های‌وب استفاده کنند و شرکت ایرانسل براساس تعرفه های مصوب، هزینه خدمات رومینگ را به های‌وب پرداخت خواهد کرد. گفتنی است - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - که این قرارداد سه ساله است و در صورت تمایل طرفین قابل تمدید است.

براساس قرارداد MVNO - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نیز پیرو موضوع اخذ پروانه MVNO و به منظور کاهش هزینه تمام - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شده ارایه خدمات و بهبود کیفیت ارایه سرویس، های وب اقدام به عقد قرارداد میزبانی اپراتوری موبایل مجازی (MVNO) با شرکت ایرانسل کرده است و به این ترتیب های وب می تواند به عرضه سیم کارت های صوت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و دیتا به عموم مشترکان با میزبانی شبکه ایرانسل، در سطح کشوری اقدام کند. این قرارداد سه ساله بوده و با توافق طرفین قابل تمدید است.

شایان ذکر است پیش از این نیز های‌وب با انتشار اطلاعیه ای خبر از امضای موافقنامه تشکیل کنسرسیوم میان این شرکت و شرکت صنایع مخابرات صاایران جهت اجرای پروژه یا پروژه ها در حوزه ارایه سرویس های ارتباطات سیار در قالب اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و رادیو ترانک عمومی داده بود. جزییات آن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - قرارداد به علت محرمانه بودن منتشر نشد اما های‌وب در خاتمه قرارداد فعلی تاکید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرده که پیش بینی اثرات مالی این رویداد، در صورت های مالی های وب در اولین فرصت ممکن مطابق دستورالعمل افشا به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب خوب هستید؟ یک سوالی دارم شرکت شما منطقه کوی ولیعصر مشکین شهر برای یخچال جی پلاس تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در کوی ولیعصر شهر مشکین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone