🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27596.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رزبری پای 4 با بهبودهای چشمگیر سخت افزاری معرفی شد [تماشا کنید]

کمپانی رزبری پای از نسل چهارم این کامپیوتر ارزان رونمایی کرده که دارای بروزرسانی های بسیار مهمی است. این مدل که با نام کامل رزبری پای 4 مدل B شناخته می شود از نظر ظاهری ...

کمپانی رزبری پای از نسل چهارم این کامپیوتر ارزان رونمایی کرده که دارای بروزرسانی های بسیار مهمی است. این مدل که با نام کامل رزبری پای 4 مدل B شناخته می - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران - شود از نظر ظاهری و ابعاد شباهت بسیاری به پرچمدار نسل قبل یعنی رزبری پای 3 - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران - مدل +B دارد. این دستگاه یک بورد کامپیوتر با پورت های کامل است که اندازه اش با یک کارت اعتباری برابری می کند.

اما همه چیز در این مدل بهبود یافته است. پردازنده اکنون از معماری A72 استفاده می کند - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران - (پردازنده چهار هسته ای 64 بیتی ARMv8 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز) که قابلیت پخش فرمت های ویدیویی H.265 را نیز دارد.

امکان اتصال همزمان دو مانیتور 4K فراهم شده است

علاوه بر این کامپیوترهای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران - رزبری پای همواره با رم 512 مگابایتی یا یک گیگابایتی عرضه می شدند، اما در رزبری پای 4 امکان انتخاب بین یک، دو یا چهار گیگابایت رم وجود - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران - دارد. علاوه بر ظرفیت بیشتر، حافظه رم به علت مهاجرت از LPDDR2 به LPDDR4 عملکرد سریع تری نیز خواهد داشت. استفاده از پورت اترنت گیگابیتی نیز به جای اترنتی که از طریق پورت USB 2.0 در دسترس بود امکانات زیادی برای سرورها فراهم خواهد کرد. رزبری پای 4 به دو پورت USB 3.0، دو پورت USB 2.0 و یک پورت USB C برای تامین برق نیز مجهز شده. بلوتوث هم از نسخه 4.2 به 5.0 ارتقا پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران

تغییر بزرگ دیگر نیز مربوط به حذف پورت استاندارد HDMI و جایگزینی اش با دو پورت HDMI mini است که از طریق آن ها قادر خواهید بود دو خروجی 4K با نرخ رفرش 60 فریم بر ثانیه داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران

این بورد از امروز با قیمت 35 دلار برای مدل مجهز به یک گیگابایت رم، 45 دلار برای مدل مجهز به دو گیگابایت رم و 55 دلار برای مدل پرچمدار با رم 4 گیگابایتی قابل سفارش است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران

کامپیوترهای رزبری پای در ابتدا به عنوان بوردهایی ارزان توسعه یافته بودند تا کودکان با استفاده از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر کلاردشت استان مازندران - آن ها برنامه نویسی یاد بگیرند، اما از آن زمان کاربردهای بسیار بیشتری پیدا کرده اند و بروزرسانی اخیر نیز می تواند موارد استفاده آن ها را بیش از پیش گسترش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone