🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33296.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مشکل آنتن دهی آیفون XS احتمالاً ناشی از نقص طراحی است

در روزهای اخیر برخی از کاربران گوشی های آیفون XS و XS Max خبر از آنتن دهی ضعیف تر شبکه مخابراتی و وای فای گوشی های خود در مقایسه با آیفون های قدیمی تر داده ...

در روزهای اخیر برخی از کاربران گوشی های آیفون XS و XS Max خبر از آنتن دهی ضعیف تر شبکه مخابراتی و وای فای گوشی های خود در مقایسه با آیفون های قدیمی تر داده بودند. اکنون با بررسی اسنادی از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) مشخص شده که این موضوع دلایلی دارد.

«اندرو شِفِرد» مهندس حوزه امواج رادیویی با بررسی این اسناد دریافته که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - تقویت کننده های سیگنال آیفون بسیار قدرتمند هستند ولی نقطه ضعف آنها به میزان بهره آنتن ها مرتبط است. آنتن ها نمی توانند سیگنال به اندازه کافی قوی را ارسال کند. این موضوع می تواند در مناطقی که از نظر سیگنال دهی ضعیف هستند مشکل ساز شود.

به نظر می رسد این مشکل می تواند با افزایش قدرت از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری یا افزایش میزان بهره آنتن ها به واسطه تغییرات در فرایند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - تولید سخت افزار حل شود. علاوه بر این اشکالاتی مرتبط با شبکه های وای فای 5 گیگاهرتز مطرح شده بود. برخی اعلام کرده بودند که این گوشی سرعت انتقال داده نصف آیفون های سال 2018 دارد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران

تئوری دیگری که درباره مشکل آنتن دهی مطرح شده اشاره به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - سیستم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - مدیریت باندهای شبکه های LTE دارد. آیفون های جدید برای اولین بار از شبکه های مایمو 4X4 پشتیبانی می کنند که امکان ارتباط 4 آنتن از سمت گوشی با 4 آنتن از سمت آنتن مقابل را فراهم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - می کند. - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - ممکن است با یک به روز - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - رسانی فرم ویر یا به روز رسانی تنظیمات بتوان مشکل سوییچ کردن بین باندهای متفاوت را حل کرد. به نظر می رسد این مشکل به تلاش گوشی برای تغییر باندهای LTE در شرایط آنتن دهی مخابراتی ضعیف مرتبط باشد.

پیش از این برای آیفون 4 هم مشکل آنتن دهی با عنوان «آنتنا گیت» یا رسوایی آنتن پیش آمده بود. اپل که از بدنه ای فلزی برای این گوشی بهره برده بود تلاش کرد آنتن ها را مخفی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - کند. با این حال این موضوع موجب شد برخی از افراد در حین مکالمه به طور نا خواسته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - با دست خود انتقال سیگنال ها را مختل کنند.

در نهایت اپل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - این مشکل طراحی را پذیرفت و اعلام کرد که با استفاده از کاورهای محافظ گوشی که فاصله ای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - بین دست کاربر با گوشی ایجاد می کنند می توان این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - مشکل را حل کرد. البته این بار به نظر می رسد مشکل آنتن دهی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - آیفون XS با یک قاب ساده حل نشود.

در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر بهشهر استان مازندران - صورتی که می خواهید میزان آنتن دهی آیفون خود را بررسی کنید می توانید با مراجعه به این لینک میزان کارایی ارتباط را آزمایش نمایید.

 

تماشا کنید: تست سقوط آیفون XS از مقاومت بالای آن خبر می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهیمن نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خدمات شرکت الو توی تعمیر مایکروفر وست پوینت WMG309R خیلی خوب بود. من خیلی راضیم که تعمیر کننده‌ی خوبی مثل شرکت الو رو برای تعمیر مایکروفر من انتخاب کردم. این شرکت شعبه‌ی خوبی توی شهر بهشهر داره و خدماتشون همیشه به مشتریانشون رضایت میده. من توی نوع کاری که کارشون میکنند و این که در منزل مشتری‌ان انجام میشه، خیلی اعتماد داشتم. لهجه جنوب ایران هم همیشه یه جوریه که دوست داشتنی و صمیمی هستش. خدا نکنه مجبور بشم دوباره مایکروفرم خراب بشه، حتما اون شرکت رو دوباره فراخوانی میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone