🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24517.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

پس از ۲۸ سال؛ اپل در CES 2020 چه گفت؟

۲۸ سال پس از آخرین حضور اپل در نمایشگاه CES این کمپانی بار دیگر به این رویداد پیوسته تا به گفتگو درباره اهمیت حریم خصوصی بپردازد. Jane Horvath، مدیر ارشد حریم خصوصی اپل در پنلی ...

۲۸ سال پس از آخرین حضور اپل در نمایشگاه CES این کمپانی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - بار دیگر به این رویداد پیوسته تا به گفتگو درباره اهمیت حریم خصوصی بپردازد.

Jane Horvath، مدیر ارشد حریم خصوصی اپل در پنلی ویژه با تعدادی از مدیران دیگر درباره راهکارهای حفظ امنیت داده های کاربران به بحث و تبادل نظر پرداخت. از آنجا که در این پنل Erin Egan، معاون ارشد روابط عمومی فیسبوک و Rebecca Slaughter، از مدیران کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) هم حضور داشتند، انتظار می رفت که شاهد بحث و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - جدل های داغی باشیم با این حال تلاش های مجری برنامه در این راستا ناکام ماند.

Slaughter بحث را با - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - اشاره به رویدادهای نگران کننده در مورد حریم خصوصی و رخنه های امنیتی شروع کرد که امنیت داده ها را به مخاطره انداخته اند. وی دلیل وقوع این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - مسائل را کم کاری های دست اندرکاران عنوان کرد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان

مدیر ارشد اپل که سابقه فعالیت به عنوان مشاور ارشد وزارت دادگستری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - را هم دارد، به اصول اپل برای حراست از اطلاعات - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - اشاره کرد که شامل تزریق نویز به داده ها و شناسایی چهره در اپلیکیشن تصویر بدون ارسال داده ها به سرور می شود. Horvath همچنین تایید کرد که کمپانی متبوعش برای شناسایی مصادیق کودک آزاری در iCloud از فناوری های خاصی بهره می گیرد.

Erin Egan هم که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - به نمایندگی از  فیسبوک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - در پنل حاضر شده بود تلاش کرد این شرکت را از نظر پایبندی به اصول حریم خصوصی در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - سطح اپل قرار دهد و این در حالی است که در سال های اخیر شبکه اجتماعی آنها از این نظر به شدت مورد انتقاد قرار - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - گرفته است. وی در این باره گفت:

مدل کسب و کار ما با اپل متفاوت است اما در هر مدل حریم خصوصی مورد حفاظت قرار می گیرد.

این ادعا اما از سوی کمیسیونر FTC مورد تردید قرار گرفت :

فکر نمی کنم هیچ یک از حاضران در این جمع به درستی از داده هایی که شرکت ها در اختیار دارند و نحوه استفاده از آنها اطلاع داشته باشند.

نکته - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - ای که همه با آن موافق بودند لزوم تدوین قوانین فدرال برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران بود که از سوی برخی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - سیاستمداران هم مورد حمایت قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آتری نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
مرکز شما شهید بهشتی املش اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در شهید بهشتی شهر املش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر حانان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روزتون بخیر میتونم یه سوال بپرسم طرفای روستای چلارس املش اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در روستای چلارس شهر املش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone