🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24518.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ریزر Tomahawk معرفی شد؛ اولین کامپیوتر گیمینگ ماژولار ریزر

اینتل چند روز قبل اطلاعاتی در مورد جدیدترین کامپیوتر جمع و جور خود به نام NUC 9 Extreme منتشر کرد. حال ریزر به تقلید از اینتل کامپیوتر ماژولار و کوچکی بر اساس سخت افزار Compute ...

اینتل چند روز قبل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - اطلاعاتی در مورد جدیدترین کامپیوتر جمع و جور خود به نام NUC 9 Extreme منتشر کرد. حال ریزر به تقلید از اینتل کامپیوتر ماژولار و کوچکی بر اساس سخت افزار Compute - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - Element ساخته و نام Tomahawk را روی آن گذاشته است.

ریزر می گوید صحبت در مورد قیمت زود است ولی می توان کامپیوتر ریزر Tomahawk را حداکثر به منبع تغذیه 750 واتی، 64 گیگابایت حافظه رم، پردازنده Core - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - i9 و کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 2080 Super مجهز کرد. با این مشخصات می توان انتظار اجرای روان بازی ها را داشت و نکته جالب اینکه ابعاد این سیستم بسیار کوچکتر از کامپیوترهای گیمینگ سنتی است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان

سازنده علاوه بر تأکید بر اندازه کوچک ریزر Tomahawk، آن - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - را برای کاربرانی که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - در زمینه جمع کردن کامپیوترهای شخصی تازه کار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - هستند، مناسب توصیف کرده؛ چرا که دردسر تحقیق در مورد قطعات مختلف و خرید یک به یک آنها در مورد این سیستم وجود ندارد.

سخت افزار Compute Element در واقع یک کارتریج PCI-Express است که شامل CPU, رم و فضای ذخیره سازی می شود. نصب کردن این قطعه در کیس کار راحتی است و در آینده می توان آن را ارتقاء داد. کاربر حتی می تواند با توجه به سلیقه، رم و فضای ذخیره سازی را با قطعات مدنظر خود تعویض کند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان
ریزر Tomahawk به راحتی همانند باکس های eGPU ریزر به راحتی باز می شود.

کیس - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - ریزر Tomahawk شبیه کامپیوتر G4 Cube اپل بوده و کاربر برای باز کردنش باید یک قفل درونی را آزاد کرده و قطعات را بیرون بیاورد. سخنگوی ریزر حین نمایش این کامپیوتر در مدت زمان تقریباً یک دقیقه GPU را تعویض کرد و تمام قطعات را دوباره - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - سر جای خود قرار داد.

کامپیوتر ریزر Tomahawk در سه ماهه اول سال 2020 به بازار عرضه خواهد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر آستارا استان گیلان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone