🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24516.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

واکنش روحانی به بخش‌نامه رییس قوه قضاییه: شورای عالی فضای مجازی ورود کند

هفته گذشته بود که رییس قوه قضاییه در بخشنامه‌ای (به تاریخ ۲۸ دی ماه) به مراجع قضایی سراسر کشور، اعلام کرد که هرگونه فعالیت در زمینه «صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی» صرفا در ...

هفته گذشته بود که رییس قوه قضاییه در بخشنامه‌ای (به تاریخ ۲۸ دی ماه) به مراجع قضایی سراسر کشور، اعلام کرد که هرگونه فعالیت در زمینه «صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی» صرفا در صورت اخذ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - مجوز از صدا و سیما مجاز است و این سازمان، وظیفه نظارت بر این موضوع - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - را برعهده دارد.

با این حال، امروز نامه‌ای به تاریخ ۳۰ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - دی ماه منتشر شده که در آن، حسن روحانی، «برای استحضار» ابراهیم رئیسی اعلام می‌کند که «این گونه امور مرتبط به شورای عالی فضای مجازی است.»

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان

هفته گذشته و پس از انتشار بخش‌نامه رییس قوه قضاییه در همین مورد، مدیرکل دفتر حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد نیز از شورای عالی فضای مجازی خواست تا مصادیق صوت و تصویر فراگیر ارائه شود تا دقیقا مشخص شود چه محتوای صوتی و تصویری در این تعریف قرار می‌گیرد:

«نقطه مبهم، نامشخص بودن چیستی صوت و تصویر فراگیر است که متاسفانه از زمان ابلاغ مراتب توسط رهبری تا کنون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - توافقی میان دستگاه‌های دولتی، مجلس شورای اسلامی، صدا و سیما و مرکز ملی فضای مجازی برای ارائه یک تعریف مشخص حاصل نشده است.»

اگرچه تلاش صداوسیما جهت کنترل بخش‌هایی از اینترنت به سال‌ها پیش برمی‌گردد - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - اما از اوایل سال ۹۷، این مسئله با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - شدت بیشتری پیگیری شد؛ چرا که در همان زمان، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به دنبال تصویب طرحی بودند که مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی و نظارت بر آن را انحصاراً در اختیار صدا و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - سیما قرار می‌داد. سرنوشت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - آن طرح البته مشخص نشد.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان

اما همیشه این بحث وجود داشت که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - مفهوم «صوت و تصویر فراگیر»، مشخص نیست. وزیر ارتباطات نیز در همان زمان در توییتی اعلام کرد که تعریف این مفهوم مشخص نیست و همین مسئله می‌تواند مانعی برای لایه‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - خدمات و محتوای شبکه ملی اطلاعات شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» سپس در مصاحبه‌های خود اعلام کرد که این مفهوم باید از طریق شورای عالی فضای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - مجازی تعریف شود. او در همین رابطه گفته بود:

«شورای عالی فضای مجازی باید این موضوع را دقیق تعریف کند و پیشنهاد می‌شود تا قبل از اینکه تعریف دقیقی مشخص شود، اقدامات بیشتری در این رابطه صورت نگیرد چرا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - که باعث انحصار خواهد شد. یکی از پیامدهای این انحصار، توقف رشد تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات است؛ صدا و سیما می‌خواهد تنظیم مقررات، تصدی گری و مالکیت در حوزه صوت و تصویر را به صورت یکجا در دست بگیرد و بر اساس این رویه، قرارداد بسته، مزایده‌ای برگزار کرده و پنج پیمانکار انتخاب کرده‌اند.»

با این همه، از سال گذشته «سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی» (ساترا) که اکنون یکی از معاونت‌های صداوسیما است و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - رییس آن هم از سوی  فعالیت خود را به شکل جدی‌تری از سر گرفت.

۲۰ آبان و همزمان با اولین نشست خبری سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، «سید صادق امامیان»، رئیس این سازمان در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر این که مرز مشخص برای مجوزی که این سازمان می‌دهد دقیقا کجاست و برای چه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - رسانه‌ها و پلتفرم‌های ویدیوی مجوز لازم است و اساساً معنای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی چیست، گفت:

«ما تعریف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - جدیدی ایجاد نکرده‌ایم که مورد مناقشه قرار بگیرد. هر خدمت رسانه‌ای که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - به نحوی رسانه‌ی صوتی و تصویری حساب می‌شود در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - محدوده کاری ما قرار می‌گیرد. رسانه صوتی و تصویری هم چند شاخص دارد. برای مثال اصل کارش ارائه خدمات صوت و تصویر باشد و قابلیت دسترسی عمومی داشته باشد. مورد بعدی اینکه به نحوی خدمت رسانه‌ای موثری را ارائه دهد؛ یا تولید حرفه‌ای دارد یا خدمت به شکل حرفه‌ای ارائه می‌شود و کسب‌وکار است. این تعریف هم در مستندات جهانی ارائه شده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - و ما هم آن را در مقررات‌مان قرار داده‌ایم؛ به این مفهوم که تعریف - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - نسبت به تکنولوژی خنثی است. هر سرویسی که این مشخصات را دارد و یک رسانه صوتی و تصویری نوین حساب می‌شود و دسترسی عمومی به آن وجود دارد، در این چارچوب قرار می‌گیرد.»

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان

او توضیح داد که شاید یک سایت بیشتر بر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - متن محور است - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - اما یک قسمت ویدیو هم دارد و همان قسمت، در قلمروی تنظیم‌گری این سازمان قرار می‌گیرد. با این حال امامیان در پاسخ به این بخش از سوال دیجیاتو که وزیر ارتباطات، شورای عالی فضای مجازی را محل داوری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - برای ارائه تعریف صوت و تصویر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - فراگیر در نظر گرفته بود هم گفت:

«در ابلاغی که انجام شده، همه چیز شفاف است و کسی مسئول تعیین تعریف نیست. البته ما خوشحال می‌شویم که این تعریف در شورای عالی فضای مجازی هم مورد تایید و تاکید قرار بگیرد و حتی اگر اصلاحی هم لازم است، انجام شود چون ما کمیسیون تنظیم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - مقررات داریم. اما دو نکته وجود دارد: در تعریفی که ابلاغ شده، تنظیم‌گری، تنظیم مقررات، صدور مجوز و نظارت بر رسانه‌ها در حوزه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - مسئولیتی این سازمان است و هیچ قیدی در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - ابلاغیه حقوقی وجود ندارد. پس کسی نمی‌تواند بگوید نظارت، صوت‌ و تصویر یا صدور مجوز یعنی چه. قانون اینجا مشخص و شفاف است.»

نکته مهم اینجاست که - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان - از ۱۴ دی ماه، ۲۶ رسانه جدید نیز مجوز فعالیت خود را از این سازمان دریافت کردند که در میان آن‌ها می‌توان به آپارات، فیلیمو، نماوا و کافه بازار نیز اشاره کرد. لیست کامل پلتفرم‌هایی که اخیراً مجوز خود را دریافت کرده‌اند، به شرح زیر است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر قروه استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone