🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: نحوه مکش در جاروبرقی چگونه است؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
  5. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41487.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سرویس مسیریاب Waze دوباره فیلتر خواهد شد؟

تقریبا ده روز پیش نرم افزار مسیریاب Waze رفع فیلتر شد و با نصب آن می توانستید بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی پی، از خدماتش استفاده کنید. این در حالیست که Waze در روزهای ...

تقریبا ده روز پیش نرم افزار مسیریاب Waze رفع فیلتر شد و با نصب آن می توانستید بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی پی، از خدماتش استفاده کنید. این در حالیست که Waze در روزهای گذشته حتی زبان فارسی را نیز به زبان‌های قابل پشتیبانی خود اضافه کرد؛ اقدامی که شاید سازگار شدن سرویس‌های این اپلیکیشن با نظرات مسئولان کشور را نشان می‌داد. اما اکنون زمزه‌های مبنی بر فیلتر شدن دوباره این سرویس شنیده می‌شود.

«عبدالصمد خرم آبادی»، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درباره Waze می‌گوید:

«نرم افزار Waze رفع فیلتر شده است و از وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت خواستیم تا ترتیبی بدهد مجدد فیلتر شود. یک تیمی هم برای فیلتر کردن آن گذاشتند زیرا این سرویس از زیرساخت‌هایی استفاده می کند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - که متوقف کردنش زمان بر است.»

او دلیل این امر را افزایش جرایم در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - فضای مجازی می‌داند چراکه به اعتقاد او با بیشتر شدن استفاده مردم از فضای مجازی، شمار افراد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - سؤاستفاده‌گر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - نیز در این فضا بیشتر می‌شود. گواه این امر، افزایش آمار جرایم این حوزه است.

او همچنین در رابطه با همکاری با وزیر جدید ارتباطات خاطر نشان نمود که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - طی نامه‌هایی از وزیر درخواست نموده تا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - زمینه‌های مدیریت بر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر صایین قلعه استان زنجان - فضای مجازی خصوصاً تلگرام را فراهم گردد.

لازم به ذکر است یکی از انتقاداتی که به Waze وارد می‌شود، مشخص بودن موقعیت نیروهای پلیس در جاده‌هاست که ممکن است مورد سوءاستفاده کاربران این سرویس قرار گیرد.

در همین راستا خرم‌آبادی چندی پیش اهداف جاسوسانه و ارائه آن از سوی رژیم صهیونیستی را علت اصلی فیلترینگ این اپلیکشین در ایران ذکر کرده بود. به گفته او این اَپ با دسترسی به اطلاعات خصوصی کاربران، مسافرت‌ها و موقعیت جغرافیایی آنها برای امنیت مردم و کشور مشکلاتی ایجاد می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone