🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42197.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تغییر رویکرد وزارت ارتباطات دولت جدید در قبال تماس صوتی تلگرام

اواخر تیر ماه امسال بود که پس از بالا گرفتن بحث فیلترینگ تماس صوتی تلگرام، وزیر ارتباطات وقت با اشاره به تداخل کارکرد سرویس مذکور با فعالیت های شرکت مخابرات و اپراتورهای موبایل در کشور، ...

اواخر تیر ماه امسال بود که پس از بالا گرفتن بحث فیلترینگ تماس صوتی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تلگرام، وزیر ارتباطات وقت با اشاره به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تداخل کارکرد سرویس مذکور با فعالیت های شرکت مخابرات و اپراتورهای موبایل در کشور، اعلام کرد: « اگر می خواهید آنها را ورشکست کنید، تماس صوتی تلگرام را باز کنید.»

حال با روی کار آمدن وزیر جدید، به نظر می رسد رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این موضوع نیز تغییر کرده است؛ محمدجواد آذری جهرمی با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اشاره به پیگیری برقراری مجدد سرویس تماس صوتی تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به عنوان یکی از مطالبات مردم گفته:

اگر از دیدگاه حقوق مصرف - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کننده نگاه کنیم، در حال حاضر برنامه ‎‌های بسیاری با امکانات برقراری تماس صوتی وجود دارند؛ دلیل انسداد تماس صوتی تلگرام به موضوعاتی که از سوی دستگاه قضایی اعلام شد بر می گردد و این دستور به شرکت های ارائه کننده خدمات داده شده است.

امکان تماس صوتی اینترنتی همین حالا هم وجود دارد

طبق اظهارات وزیر ارتباطات، فیلترینگ تماس صوتی تلگرام از سوی مراجع قضایی اعمال شده ولی اینکه آیا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خود مرجع قضایی آن را برطرف می‌کند یا - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نه، موضوع دیگری است. وی همچنین اعلام کرد که چنین امکاناتی (تماس صوتی اینترنتی) هم اکنون نیز در اختیار مردم قرار دارد اما برای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ارائه آن در پیام رسان تلگرام، مجدداً با مسئولین مذاکره خواهد کرد.

گفتنی است جهرمی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ضمن اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به چهارچوب های موضوع مورد بحث و بررسی امکان رفع فیلترینگ تماس صوتی تلگرام، عنوان کرده که مطالبات مردم از وزارت ارتباطات بسیار زیاد بوده و باید با انرژی به این مطالبات رسیدگی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone