🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه گرم شدن آب در پکیج چگونه است؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42198.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی AMD پردازنده جدید رایزن 1900X از سری Threadripper را رونمایی کرد

پس از چند سال دوباره رقابت برای گنجاندن هسته های بیشتر درون پردازنده ها میان اینتل و AMD بالا گرفته است. در همین راستا کمپانی AMD به تازگی پردازنده دیگری از سری Threadripper را با نام رایزن 1900X ...

پس - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - از چند سال دوباره رقابت برای - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - گنجاندن هسته های بیشتر درون پردازنده ها میان اینتل - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و AMD بالا گرفته است. در همین راستا کمپانی AMD به تازگی پردازنده دیگری از سری Threadripper را با نام رایزن 1900X و هشت هسته پردازشی معرفی نمود.

این پردازنده جدید ۵۴۹ دلار قیمت گذاری شده. لازم به یادآوری است که برادران بزرگتر ۱۲ و ۱۶ هسته ای این پردازنده به ترتیب ۷۹۹ و ۹۹۹ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دلار قیمت دارند. کلاک هسته های چیپست 1900X بین ۳.۸ تا ۴ گیگاهرتز اعلام شده و شکی نیست که تمام امکانات برای انجام هرگونه اورکلاک در دسترس علاقه مندان خواهد بود.

بد نیست بدانید که AMD چندی پیش یک پردازنده هشت - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هسته ای دیگر، یعنی 1800X را نیز به سبد محصولات خود افزوده بود. پردازنده مذکور گرچه ۵۰ - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دلار از مدل 1900X ارزان تر است، اما قابلیت های محصول جدید به - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هیچ وجه قابل چشم پوشی نیستند.

از جمله این قابلیت ها می توان به بهره مندی از چهار کانال رم DDR4 (در عوض دو کانال در مدل 1800X) اشاره کرد. ضمن این که این - تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چیپ ۶۴ مسیر اختصاصی را برای اتصال درگاه PCIe درون خود جای داده است. همین مسئله سبب می شود تا 1900X به گزینه ای ایدال برای انجام انتقال دیتاهای حجیم یا استفاده همزمان از چندین و چند پردازشگر گرافیکی تبدیل شود.

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone